E-learning – moderní elektronická podpora výuky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Advertisements

Environmentální výchova pro základní školu
Průvodce rozřazovacím testem z angličtiny. Tato prezentace Vás provede rozřazovacím testem z angličtiny na příkladu testu pro kombinované bakalářské studium.
Aplikace elektronických obvodů v Multisimu
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Výuka cizích jazyků technických předmětů
Zkušenosti s aplikací metody CLIL na SPSČH Brno
AKREDITOVANÉ ŠKOLICÍ STŘEDISKO ČLEN ASOCIACE VDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH TRADICE OD ROKU 1991 Zdeněk Mašín Microsoft Gold Certified Partner Akreditované.
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Představení zajímavých projektů OPVK
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Partner Learning Center Uživatelská příručka pro partnery společnosti Microsoft.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Projekt ININ 2 Jednoduchý systém pro generování a vyhodnocování testů v Excelu Martin Šimeček Pavla Maršíková Martin Langer 2009, kruh ININ.
Technická 2896/ Brno tel.: fax: Ústav jazyků
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření: Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03_FY_C Ročník: I. Fyzika Vzdělávací oblast: Přírodovědné vzdělávání.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Microsoft Access Prezentace základních uživatelských nástrojů
Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Subjekt.
E-Learning Strategie společnosti Microsoft pro podporu vzdělávání
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Vkládání záznamů do databáze OBD
InspIS ŠVP pro ZV, SV.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
E-learning ve výuce na SŠ
Efektivně vzdělávat zaměstnance? Víme jak na to. SAP ČR a Oxygen Solutions Milan Štolba Ing. Milan Štolba; ředitel sekce Rozvoj vzdělávání; Oxygen Solutions,
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
RozšÍŘEnÍ IIS NZZ Konference projektu NZZ_
Excel export a import dat. Import dat z webu.
Vzdělávání bez omezení … vzdělávání po internetu Radek Hořeňovský, Capital Consulting Capital Expert E-learning jako nástroj.
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ Program 4. krajského setkání metodiků Metoda CLIL a výuka odborného cizího jazyka 1.
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
CZ.1.07/1.1.04/ „Digitální projektování ve strojírenství“ Střední průmyslová škola strojnická, Olomouc „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
2. LMS Unifor. E-learning vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Zkušenosti s využitím jednotek výsledků učení při výuce v domácím prostředí SOŠ a SOU Kralupy nad Vltavou.
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 7 Fyzikální učebnice
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
INFORMACE O VÝSLEDCÍCH TESTOVÁNÍ ŽÁKŮ Trenčín, Michal Uhlař EVROPSKÁ UNIE EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ SPOLEČNĚ BEZ HRANIC 1 Metodické.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 E-přihlášky Ing. Tomáš Majer
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
VOLITELNÉ VYUČOVACÍ PŘEDMĚTY ve 4. ročníku šk. roku 2017/18
Důležité aplikace v IS MU
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
Nástroje podpory uživatelů
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
Důležité aplikace v IS MU
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Bloky – tvorba a vkládání
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Web Application Scanning
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
VOLITELNÉ VYUČOVACÍ PŘEDMĚTY ve 4. ročníku šk. roku 2019/20
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Transkript prezentace:

E-learning – moderní elektronická podpora výuky Ing. Roman Guráň

Střední průmyslová škola chemická, Brno, Vranovská 65 E-learning využíváme pro distanční formu výuky žáků Umožňuje dlouhodobě nemocným studentům vzdělávání z domova Umožňuje on-line testování a automatické vyhodnocování znalostí Využíváme 4 portály

1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP Zadáme přihlašovací login uživatele a přihlašovací heslo

1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP Tento portál je zaměřen na teoretickou výuku odborných předmětů Žáci vstupují na vzdělávací portál

1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP Žáci si vyberou v daném vyučovacím bloku požadovaný modul (např. Dynamika v bloku Fyzika)

1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP Pro vlastní výuku žáci spouštějí text (webovou aplikaci)

1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP V textu se žáci pohybují po jednotlivých kapitolách obsahu nebo postupně pomocí navigačních šipek

1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP Pro vlastní sebekontrolu po několika kapitolách mají žáci možnost spustit autotest, který jim okamžitě vyhodnotí získané vědomosti

1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP Pro kontrolu znalostí žáků můžou učitelé vygenerovat vlastní test.

1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP V testu učitelé vytvářejí otázky, ke kterým vytvářejí odpovědi, z nichž žáci vybírají (zatrháváním) ty správné

1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP Počet otázek je libovolný, učitel určuje kolik otázek se bude žákům generovat (každý žák má jedinečnou kombinaci otázek) Učitel určuje dobu spuštění testu a kritéria hodnocení

2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří Portál je určen pro podporu laboratoří Žáci zde mají k dispozici kompletní návody do laboratoří

2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří Žáci jsou povinni do laboratoří chodit připraveni U některých přístrojů součásti návodů je interaktivní výukový manuál ovládání daného přístroje

2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří Žák si z daného výukového bloku (např. fyzikální chemie) vybere text ve formě webové aplikace

2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří Podle textu se připraví na laboratoře

2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří Spustí si flashovou animaci ovládání daného přístroje

3. Směrem k evropské úrovni Třetí portál obsahuje odborná cizojazyčná slovíčka (anj a nej) Po přihlášení žáci spustí test (kliknutím na ikonu L)

3. Směrem k evropské úrovni Žáci si vyberou kategorii slovíček (např. Ekologii)

3. Směrem k evropské úrovni Po vybrání kategorie slovíček, mají žáci k dispozici daná slovíčka včetně výslovnosti

3. Směrem k evropské úrovni Nabyté znalosti může žák otestovat (např. spustí výběr slovíčka) Z rozbalovacího menu vybírá k anglické (německé) verzi slovíčka český překlad

3. Směrem k evropské úrovni Po vyplnění všech slovíček kliknutím na tlačítko „Zkontroluj“ provede vyhodnocení

3. Směrem k evropské úrovni Zeleně označené pole znamenají správné odpovědi

4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů Systém přihlašování je stejný ve všech portálech

4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů Žák ke studiu může využít více nástrojů (výukový text – webová aplikace, prezentace) Úkoly žák zpracovává do pracovních listů, které jsou k dispozici portálovém centru.

4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů Výukové texty – webové aplikace, prezentace apod. jsou cizojazyčné (anj nebo nej). Úlohy zpracovávané žáky jsou ukládány do cizojazyčných pracovních listů (formát doc)

4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů Součástí teoretických textů jsou flashové animace výukových prezentací

Závěr Děkuji za pozornost Všichni žáci naší školy mají přístup do všech portálů na všechny výukové moduly Žáci 4. ročníků využívají portály k přípravě na maturitní zkoušku Děkuji za pozornost