VY_32_INOVACE_11_Český jazyk pro 7. ročník_Příslovce-pravopis

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ROZDÍL MEZI VÝSLOVNOSTÍ A PRAVOPISEM
Advertisements

Píšeme mě-mně Český jazyk 2. stupeň
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
– vytvoření a ověření VM Výukový materiál slouží k vyvození a procvičení pravopisu skupiny mě/mně.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640 příspěvková organizace Autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_Čj8_MĚ_MNĚ.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty přací VY_32_INOVACE_04 Sada 22 Základní škola T. G. Masaryka,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_09_ PL Rodinné vztahy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Mgr. Eva Sixtová VY_32_INOVACE_14_Český jazyk pro 8. ročník_Pravopis velkých písmen II Téma: Pravopis velkých písmen II CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Michaela Blažková Název DUM: VY_32_Inovace_ Příslovce Název sady: Český jazyk 9. ročník Číslo projektu:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Mgr. Eva Sixtová VY_32_INOVACE_05_Český jazyk pro 8. ročník_Pravopis koncovek přídavných jmen Téma: Pravopis koncovek přídavných.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Mgr. Eva Sixtová VY_32_INOVACE_05_Český jazyk pro 7. ročník_Pravopis koncovek přídavných jmen Téma: Pravopis koncovek přídavných.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk - 5.ročník Autor: Mgr.Michaela Krbušková SKUPINY MĚ, MNĚ Seřaď správně písmena, aby vzniklo slovo.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr.Irena Fuksová DATUM VYTVOŘENÍ: březen 2013 NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Český jazyk 7.ročník.
Geometrie Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_INOVACE_02_Český jazyk pro 7. ročník_Jazykové příručky
VY_32_INOVACE_13_Český jazyk pro 7. ročník_Určování větných členů
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKY.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKA.
VY_32_INOVACE_06_Český jazyk pro 8. ročník_Číslovky
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
PŘÍSLOVCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Psaní skupin mě/mně Při psaní skupin mě/mně pomáhají slova příbuzná Končí-li přídavné jméno –mý, píšeme v příslovci –mě Němý – němě střídmý – střídmě Soukromý.
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
Téma: Určování mluvnických kategorii u sloves
VY_32_INOVACE_13_SLOVNÍ DRUHY_PŘÍSLOVCE
AUTOR: Mgr. Marta Severová
Skupiny hlásek při odvozování MNĚ / MĚ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
VY_32_INOVACE_ČJ.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk.
VY_32_INOVACE_19_PRVOUKA 1. ROČNÍK_NAKUPOVÁNÍ
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_32_INOVACE_12_Části obličeje
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Školní potřeby
VY_32_INOVACE_06_SLOVNÍ DRUHY_ZÁJMENA 1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Téma: Předpony s-, z-, vz-, se-, ze-, vze-
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_07_Domácí mazlíček
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_06_Český jazyk pro 7. ročník_Číslovky
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Alena Darebná
Téma: Předmět a příslovečné určení
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Autor: Mgr. Monika Kysilková
VY_32_INOVACE_18_PRVOUKA 1. ROČNÍK_VOLNÝ ČAS
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B30Fy6_Hmotnost 2
AUTOR: Mgr. Marta Severová
AUTOR: Mgr. Marta Severová
Skloňování podstatných jmen
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Téma: Pravopis koncovek podstatných jmen
VY_32_INOVACE_20_Český jazyk pro 7. ročník_Pravopis velkých písmen IV.
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Téma: Pravopis koncovek podstatných jmen
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_11_Český jazyk pro 7. ročník_Příslovce-pravopis ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Mgr. Eva Sixtová VY_32_INOVACE_11_Český jazyk pro 7. ročník_Příslovce-pravopis Téma: Příslovce-pravopis CZ.1.07/1.4.00/21.1921 Vytvořeno: srpen 2011

Anotace Text je určen pro žáky 7. ročníku. Slouží k procvičení učiva – příslovce - pravopis. Text je určen pro interaktivní tabuli, každý žák má svůj pracovní list. Text na interaktivní tabuli slouží ke zpětné kontrole.

Doplň -ě, -ně Počet chyb_________ Park za městem vyhlížel tajem__. Na pokrm potřebujeme jem__ mleté maso. Na dovolené se cítil velmi příjem__. Vzájem__ si všichni pomáhali. Uvažoval jsi vůbec rozum__? Dříve lidé žili skrom__. Můj strýc soukrom__ hospodařil. Tvářil se sebevědom__, ale byl hloupý. Cesta do kopce se vinula strm__. Tato skutečnost význam__ovlivnila její chování. Počet chyb_________

Správné řešení Park za městem vyhlížel tajemně. Na pokrm potřebujeme jemně mleté maso. Na dovolené se cítil velmi příjemně. Vzájemně si všichni pomáhali. Uvažoval jsi vůbec rozumně? Dříve lidé žili skromně. Můj strýc soukromě hospodařil. Tvářil se sebevědomě, ale byl hloupý. Cesta do kopce se vinula strmě. Tato skutečnost významně ovlivnila její chování.