Digitální modelování terénu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Geodézie 3 (154GD3) Téma č. 10: Digitální model terénu
Advertisements

Klasifikace singularit. Singularity liniové – Uzavřené – Otevřené Lze modelovat pomocí předurčených hran Singularity bodové Singularity plošné – Převisy.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Využití v praxi Pythagorova věta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
EMM31 Ekonomicko-matematické metody 3 Prof. RNDr. Jaroslav Ramík,CSc.
Jehlan Matematické dovednosti. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvořeníBřezen 2013 Ročník: 9. Tematická oblast:Matematická gramotnost.
ŘEZ JEHLANU ROVINOU OB21-OP-STROJ-KOG-MAT-S
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Pythagorova věta.
Závěrečné opakování – 6. ročník 4,6 63,056 13, ,86 VY_42_INOVACE_19_01.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Co dnes uslyšíte? Užití fotogrammetrie Konstruktivní fotogrammetrie Vodorovný snímek Prvky vnitřní orientace vodorovného snímku Rekonstrukce snímku z dostupných.
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
Počítačová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Matouš Bořkovec, ZŠ Suchdol
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Počítačová grafika Rozdělení počítačové grafiky, charakteristika jednotlivých druhů.
Obsah přednášky Motivace
MODELY TEORIE GRAFŮ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Instruktor sjezového lyžování (50) jen pro vnitřní potřebu
Název: Trojúhelník Autor:Fyrbachová
56.1 Goniometrické funkce a jejich vlastnosti I.
Škola: Základní škola Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín,
úlohy lineárního programování
těleso skládající se z jedné kruhové podstavy a pláště
Množina bodů roviny daných vlastností
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí
Vybraná témata teorie tělesné výchovy
Množiny bodů dané vlastnosti
Hranoly Základní pojmy.
Klasifikace singularit
Počítačová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Hlavní přímky roviny (Mongeovo promítání)
CW-057 LOGISTIKA 34. PŘEDNÁŠKA Lineární programování – 4/G Leden 2017
Vektorová grafika.
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
Goniometrické funkce Tangens Nutný doprovodný komentář učitele.
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4B_11
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Informatika – Grafika.
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
Vektorová grafika.
Trojúhelníky Názvosloví Obvod Rozdělení Obsah Výšky v trojúhelníku
Meteorologický preprocesor CALMET a jeho využití pro objektivizaci konstrukce větrných růžic Radostovice Hana Škáchová, OME.
MATEMATIKA Obsah přednášky. Opakování, motivační příklady Funkce.
MATEMATIKA Obsah přednášky. Opakování, motivační příklady Funkce.
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Fenomén – Google Maps Secret Places
(obsah a rozsah pojmu, klasifikace pojmů)
PLANIMETRIE Zobrazení v rovině
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová.
MATEMATIKA Objem a povrch jehlanu 2.
Množina bodů roviny daných vlastností
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Pythagorova věta v rovině
VY_32_INOVACE_Sib_II_14 Geometrie první pololetí
MATEMATIKA Trojúhelníky - základní vlastnosti.
MATEMATICKÝ KUFR Téma: Geometrie (6.–9.ročník)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Množiny bodů v rovině Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
7. Polohové vytyčovací sítě
Počítačové zobrazování fraktálních množin
Teorie chyb a vyrovnávací počet 2
Transkript prezentace:

Digitální modelování terénu Rastrové modely

Plátový DMT

Vstupní množina bodů

Triangulace

Triangulace

Minimální délky hran ?

Delenayuova podmínka

Optimalizace trojúhelníkových plátů na čtyřúhelníkové

Singularity

Klasifikace singularit Druh hrany úsečka křivka ve vertikální rovině obecná křivka Typ navázání plátů hladké navázání ostré navázání zlom

Klasifikace singularit

Zaoblovací problém ? ? ? Z = ax2+bxy+cy2+dx+ez+f

Zobrazení modelu

Pak se dá modelovat všelico

Základní terénní tvary Konkávní Vrstevnicově Spádnicově Konvexní

Vrstevnicově konkávní tvar

Vrstevnicově konvexní tvar

Konvexně konvexní tvar

Konvexně konkávní tvar

Konkávně konvexní tvar

Konkávně konvexní tvar