Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okres Litoměřice Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektu„Zlepšení kvality vzdělávání.
Advertisements

Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany - Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
 III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  VY_32_INOVACE_96  Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/  Jméno autora: Mgr. Gita Vespalcová.
NÁZEV ŠKOLYěh BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_7.3.5 Opakování starověkého Egypta Název sady: Staroorientální.
Kalendář Mgr. Lenka Stará. AutorMgr. Lenka Stará Vytvořeno dne Odpilotováno dne Ve třídě1.C Vzdělávací oblastČlověk a jeho svět Vzdělávací.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_7.3.3 Starověký Egypt – přírodní a životní podmínky, společnost.
Jméno autora: Eva Směšná Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): říjen 2012 Ročník: osmý Tematická oblast: Matematika - druhá mocnina čísla Téma: Opakování.
AZ-kvíz − Jednotky. Náhradní otázky Správná odpověď Pyramida Vypočítej 564:1000.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_ Opakování staroorientálních států Název sady: Staroorientální.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Práce s textem VY_32_INOVACE_1B_20
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Karel IV. VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Nejstarší civilizace. Kořeny evropské kultury
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
MS WORD 2010 – STYLY Název školy
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Procvičení a upevnění učiva
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
VY_32_INOVACE_47_TK projekt v rámci vzdělávacího programu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Výtvarné umění starověkého Egypta
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Sada 2 Jazyk a jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
CIVILIZACE ?????.
Egypt VY_32_INOVACE_D Šablona
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE - OPAKOVÁNÍ
III/2 - Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Lidské tělo VY_32_INOVACE_2B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
EGYPT VE STAROVĚKU.
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak. Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak.
Opakujeme dějepis na II. stupni
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
VY_32_INOVACE_19_14_geometrie (kvádr 2)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Matematika + opakování a upevňování učiva
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Narozeniny VY_32_INOVACE_2B_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_89 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1996 Jméno autora: Mgr. Gita Vespalcová Datum vytvoření: Duben 2012 Ročník: 6. ročník základní školy Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Dějepis Tematický okruh: Dějepis 6. – 9. ročník Téma: Staroorientální státy. AZ kvíz.

Metodický list Hra je určena pro dva týmy. Ty si postupně vybírají otázky z hlavní nabídky. Cílem hry je spojit všechny strany trojúhelníku. Po kliknutí na šestiúhelník s číslem se dětem objeví otázka. Kliknutí na se ukáže obrázek. Po zodpovězení si děti otazníkem zkontrolují správnost své odpovědi. Ta je ukryta pod ikonkou a domečkem se vrátí zpět na hlavní nabídku. Šestiúhelník změní barvu a místo čísla se objeví N. Kliknou-li ještě jednou, barva se změní na oranžovou (tým A), další kliknutí zbarví šestiúhelník do zelena (tým B). Jestliže je odpověď špatná, nechají děti šestiúhelník označený jako N (náhradní otázky). Z těch si může hned vybrat druhý tým.

Náhradní otázky jsou na boku, týmy si libovolně vybírají. Kliknutí na náhradní otázku jim otevře zdánlivě prázdnou stránku. Kliknutím na „i“se jim objeví otázka. Na stránce jsou vždy tři otázky. Kliknutí na jim ukáže odpověď. Otázek a odpovědí je na stránce stejný počet. Kliknutí na domeček je vrátí na hlavní výběr. Děti si barevně označí získané políčko. Týmy pokračují do vybrání všech otázek. Vítězí ten, kdo spojil všechny tři strany trojúhelníku.

Staroorientální státy 1 N A Staroorientální státy B AZ kvíz

N 1 B N A N B 2 A B N 3 A A B N 4 B A 5 N B 6 N A B A 7 N B 8 A N B 9 A N B A N 10 B A 11 N B A 12 N B 13 A N B 14 A N B A N 15 A B N 16 B A 17 N B 18 A N B N A 19 A B 20 N B A N 21

Zikkurat Poznáš stavbu na obrázku? Obr. 1

Hieroglyfy Jak se jmenuje toto písmo? Obr. 2

Velká čínská zeď Poznáš stavbu na obrázku? Obr. 3

Šalamoun Kdo jako první nechal postavit Boží chrám v Jeruzalémě? Obr. 4

Bonus

Terakotová armáda Co je na obrázku? Obr. 6

Pyramidy Poznáš stavby na obrázku? Obr. 7

Harappa Ve kterém staroorientálním městě se používalo toto písmo? Obr. 8

V Egyptě Kde budeme hledat tuto stavbu? Obr. 9

Mumifikace Jak se nazývá posmrtná úprava těla? Obr. 10

Hedvábí Co se získává z těchto zámotků? Obr. 11

Gilgameš Jak se jmenoval tento urucký král? Obr. 12

Mezopotámie Jak se nazývalo toto území? Obr. 13

Seismograf Jak se nazývá tento starý čínský vynález? Obr. 14

Faraon, panovník Egypta Kdo používal tyto odznaky panovnické moci? Obr. 5

Kleopatra Jak se jmenovala nejslavnější egyptská královna? Obr. 15

Chattušaš Jak se jmenovalo hlavní město Chetitské říše? Obr. 16

Královna Hatšepsut Kdo nechal vystavět tento nejkrásnější egyptský chrám? Obr. 17

Rýže Která plodina se pěstuje na těchto zvláštních polích? Obr. 18

Bonus

Klínové písmo Jak se jmenuje toto písmo? Obr. 19

Náhradní otázky 1) Kdo rozluštil egyptské hieroglyfy? Jean Francois Champollion. 2) Kdo nechal sepsat jeden z nejstarších zákoníků? Chammurapi. 3) V povodí které řeky vznikla staroindická říše? Indus

Použité obrázky jsou v licenci Creative Commons Obr. 7 http://cs.wikipedia.org/wiki/Harappská_kultura, autor World Imaging, vloženo 14.5.2005 Obr. 9 http://orderofthewhitelion.net/003.html Obr. 10 http://www.middle-east-online.com/english/?id=26051 Obr. 11 http://www.togas.ru/podushki/shelk.html Obr. 12 http://homeschoolcourses.wordpress.com/world-literature-i-the-ancients-an-etse-course/the-epic-of-gilgamesh/ Obr. 13 http://mrkash.com/activities/mesopotamiamap.html Obr. 14 http://energia.sl.pl/seismograph_it.htm

Obr. 15 http://cheekychicago.com/cleopatra/ Tlačítka a smajlíci – Microsoft Office - klipart