Matematika převážně nevážně? aneb Pojďte to zkusit se spolužáky…a

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
V čase svém 1. V čase svém, v čase svém, Bůh vše stvořil nádherné v čase svém. Pane, uč mne každý den poznávat jen cesty Tvé, věřit Ti, že činíš vše v.
Advertisements

Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 3.1 – 3.4 Lineární rovnice, vyjádření neznámé ze vzorce Název sady:
Trh práce na Vysočině KDO MÁ DNES ZELENOU? Valeč, Hana Orgoňová, Branch manager.
ŽIVOTOPIS Petr Mencl. ZÁKLADNÍ INFORMACE Adresa: Na Vinici 380 Hodonice Datum narození: Mobil: Mail:
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 8 – Mocniny s celočíselným exponentem – teorie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního.
Jednoty, aliance, koalice, unie v digitálním vzdělávání aneb kombinatorika všedního dne digitálního vzdělavatele březen 2016 Petr Naske - předseda spolku.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM REZISTORY VEDLE SEBE PARALELNĚ.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Ohmův zákon Obor:Elektrikář Ročník:3.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
Soudní proces s O. J. Simpsonem
Další operace s vektory
Anotace Seznámit žáky s fungováním školství v ČR. Popsat jednotlivé stupně a možnosti přechodu z nižšího na vyšší stupeň. Výukový materiál.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
ELEKTROTECHNIKA Strojírenství – 2. ročník OB21-OP-EL-ELT-VAŠ-M-2-012
Aneb, jak škola učí pro „život“
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
S Europassem ukážete, co umíte
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
1.1 – 1.7 Množiny, číselné obory, intervaly, slovní úlohy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Školství v 17. a 18. století Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_04_Česká.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 1 – Množiny – teorie
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
JARNÍ KVĚTINY Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace Mgr. Andrea Košutová.
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B
Úzká brána a cesta k životu
Petra Hůlová (*1979). Petra Hůlová (*1979) Po maturitě na gymnáziu a neúspěšném pokusu studovat Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy studovala.
5.2 – 5.3 Mocniny, odmocniny, mocniny o základu 10
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
ÚZEMNÍ DIFERENCIACE ČEŠTINY
Workshop v laboratořích Ústavu technologie stavebních hmot a dílců
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Kritéria dělitelnosti
10.11 – Vietovy vzorce, iracionální rovnice
Ref.: Ať v našich srdcích stále zní: “Hledej moji tvář“,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
SŠ-COPT Uherský Brod Mgr. Renáta Burdová
4.1 – 4.3 Lineární nerovnice i jednoduchý podílový tvar
Myšlenková mapa Zařízení prodejny.
Ústřední knihovna FSS MU
Workshop v laboratořích Ústavu technologie stavebních hmot a dílců
GUILLAUME APOLLINAIRE
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU
Středověká velká násobilka
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
4.8 Nerovnice s abs. hodnotami – Metoda nulových bodů
IV/ Přímka a její části Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Metody Reuvena Feuersteina
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Do Finska, Číny a zase zpátky do Ostravy Stipendista města Ostravy
Ano, rád bych, ale mám strach z přijímacích zkoušek z matiky! Ahoj!
Cesta učitele k produktům firmy Wolfram
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Život je cesta, která vede domů.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Ing. Gabriela Bendová Karpytová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor: Helena Petrůvová Název: : VY_32_INOVACE_10_PRVOUKA_RODINA.
Mocniny Násobení a dělení mocnin se stejnými základy
Moderní příběh ŽABÍ KRÁL.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Co je hotové a moc se o tom neví
Transkript prezentace:

Matematika převážně nevážně? aneb Pojďte to zkusit se spolužáky…a Ing. Lenka Suchánková Střední škola kosmetiky a hotelnictví BEAN, s. r. o. a Soukromá SOŠ a SOU BEAN, s. r. o., Praha °

Kdo z vás učí (mj.?) matematiku na ZŠ či SŠ? 

Proč? státní maturita z informatiky matematická „odolnost“ žáků střední školy netechnického typu hledání cesty ze začarovaného kruhu učebnice z 90. let – MATFYZ matematika = velká láska od dětství od 15 let mi moje učitelka MAT na gymnáziu dohazovala děti svých bohatších známých

Dobrý mistr i dřevo naučí tancovat! matikaprospoluzaky.cz pocitame.si

Ukázka z webu pocitame.si

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

A jiné zdroje… Znáte další? https://www.priklady.eu/cs/matematika/algebraicke-vyrazy.alej http://www.realisticky.cz/dil.php?id=16 https://www.umimematiku.cz/matematika-highschool Připojíte se ke komunitě „spolužáků“?

Děkuji za pozornost. suchankova@jsi.cz Chcete se připojit? Napište prosím…