Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Advertisements

Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Řešení.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_15.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Procenta.
Procenta – obchod VY_42_INOVACE_33_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Projekt – sčítání, odčítání a násobení desetinných čísel, desetinná čísla v praxi VY_42_INOVACE_05_01.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_13  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Slovní úlohy s procenty VY_42_INOVACE_18_01. Opakování - procenta Doplň: Základ je % % %
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_33  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_06  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Úroky - samostatná práce
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
VY_32_INOVACE_14_Slovní úlohy
Písemné dělení dvojciferným dělitelem se zbytkem - zkrácený zápis
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_09 Slovní.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí
Autor: Ing. Jitka Michálková
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Fotografie jsou z archivu autora..
3 : : 4 Počítání s poměrem 5 : 20 VY_42_INOVACE_31_01.
M-Ji-CU053-Slovni_ulohy_se_zlomky
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, 271 01 Nové Strašecí tel. 311 240 401, 311 240 400, email: zsnovstra@email.cz ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK NÁZEV: VY_42_INOVACE_17 AUTOR: Mgr. Petr Kubec OBDOBÍ: 2012-13 ROČNÍK: 7- 9   VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika a její aplikace TÉMATICKÝ OKRUH: Číslo a proměnná TÉMA: Praktická využitelnost poznatků o procentech  ANOTACE: Prezentace je sestavena z pěti slovních úloh s výpočty procent. Zaměření úloh zvyšuje gramotnost ekonomickou, finanční, čtenářskou. Úloha č. 5 je náročnější úloha s procenty, určená pro talentované žáky.

1. Na šachtě vytěžili 420 tun uhlí. nad plán. Toto množství tvoří 1. Na šachtě vytěžili 420 tun uhlí nad plán. Toto množství tvoří 24 % z plánované těžby. Vypočítej, kolik tun uhlí činil plán? Plán činil 1 750 tun uhlí.

V 3,5 t magnetovce je 2,52 t železa. 2. V magnetovci je 72 % čistého železa. Kolik tun železa je obsaženo ve 3,5 t magnetovce? V 3,5 t magnetovce je 2,52 t železa.

V 15 kg mořské vody je rozpuštěno 3,5 % solí. 3. V 15 kg mořské vody je rozpuštěno 520 g různých solí. Kolik % to je? V 15 kg mořské vody je rozpuštěno 3,5 % solí.

Musíme semlít 500 kg pšenice. 4. Při mletí pšenice dostáváme 80 % mouky. Kolik pšenice musíme semlít, abychom dostali 400 kg mouky? Musíme semlít 500 kg pšenice.

ÚLOHA S VYŠŠÍ OBTÍŽNOSTÍ 5. Lucka utratila v potravinách 20 % obnosu, který si vzala na nákupy. Potom 30 % zbytku zaplatila u řezníka a nakonec sedminu ze zbývajících peněz vydala za ovoce. V peněžence jí zbylo 168 korun. S jakým obnosem šla Lucka nakupovat? Lucka šla nakupovat s částkou 350 Kč.

ZDROJ: archiv autora