Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0866 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo přílohy: VY_32_INOVACE_18_SEGREGACJA ŚMIECI Škola: Autor: Základní škola a mateřská škola s polským jazykem vyučovacím Bukovec Mgr. Halina Kuligová.
Advertisements

NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_03_DODAWANIE I ODEJMOWANIE ZAKRES
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je .
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenstva lesů Živočichové
Společenstva polí Živočichové
Společenstva vod Rostlliny
Digitální učební materiál
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
TÉMA: Počítačové systémy
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_32_INOVACE_47_TK projekt v rámci vzdělávacího programu
TÉMA: Počítačové systémy
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15 _POZNÁVÁNÍ ČÍSEL DO 10
Pořekadla Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE19_POŘEKADLA.
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _NÁSOBENÍ ČÍSEL
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_18 _SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ ČÍSEL DO 20
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_02 _PŘIROZENÁ ČÍSLA DO 100
Společenstva lesů Houby
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Slovní druhy - procvičování
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Opakování rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenstva lesů Rostliny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Číslo a název šablony klíčové aktivity
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Slabikotvorné R, r, L, l Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_01_PODMĚT A PŘÍSUDEK
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_06 _JEDNOTKY ČASU Mgr. Aniela Jochymková
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Vyjmenovaná slova po B Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _COLOURS OF THE WORLD
(český jazyk pro 1. ročník)
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Samohlásky - procvičování
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Kilogram Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Transkript prezentace:

Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0866 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE_20_ODKRÝVAČKA ROSTLINY Sada: 3 Druh materiálu: DUM PŘ č. 20 Jméno autora: Jana Weberová Škola: ZŠ A MŠ Cholina, okres Olomouc, příspěvková organizace Cholina 35, 783 22 Datum vytvoření: 18. 3. 2012 Předmět: Přírodověda Ročník: čtvrtý Anotace: Materiál (DUM) slouží k procvičení učiva o rostlinách a jejich zařazení do společenstev. Je určen ke společné práci, která proběhne na interaktivní tabuli. Klíčová slova: rostliny společenstva polí, vod a lesa

Odkrývačka rostliny Zdroje: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/de/XN_Centaurea_cyanus_00.jpg?uselang=cs, http://www.biolib.cz/cz/taxonimage/id50340/?taxonid=40766, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/10_kwietnia_2009_r._Zawilec_gajowy_033.jpg?uselang=cs, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c6/CornPoppies.JPG?uselang=cs, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/70/Taxusvruchten.JPG?uselang=cs, http://www1.lf1.cuni.cz/~kocna/flowr_my/p8019373_t.jpg, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/37/Nuphar_lutea-2.jpg?uselang=cs, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/15/Lumikello.jpg?uselang=cs, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/89/2-fleurs-lotus.jpg?uselang=cs, http://www.kvetyazahrada.sk/sites/default/files/databaza_rastlin/Capsicum_annuum.jpg, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b8/Tussilago_farfara_whole.png?uselang=cs, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7d/Malina.jpg, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b1/Myrtilles_sauvages_en_Ard%C3%A8che.JPG?uselang=cs

ODKRÝVAČKA ROSTLINY

1. Při odkrytí obrázku urči název rostliny. 2. Rozhodni, zda daná rostlina patří do společenstva: polí vod lesa