Lidé, procesy, partnerství

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kancelář Rady vlády pro záležitosti romské komunity při Úřadu vlády Agentura pro odstraňování sociálního vyloučení v romských lokalitách České Budějovice.
Advertisements

Podpora dostupnosti a kvality sociálních služeb v Pardubickém kraji Úvodní seminář k projektu Pardubice
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Financování komunitních projektů Tento příspěvek vznikl při řešení grantu podpořeného Vzdělávací nadací Jana Husa Ing. Jana Krbová.
Personální řízení a jeho úloha v podniku
SPOLUPRÁCE ZDRAVÝCH MĚST A ZDRAVÝCH ŠKOL Chrudim, 17. května 2005.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Facility management ČSN EN
Případová studie k možnému využití ITI a k diskuzi o roli měst po roce 2013 Praha, Řízení rozvoje Hradecko-pardubické aglomerace ve vztahu.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Budování kapacity NNO Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Lidé ve službách.
© Moravskoslezský kraj DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Spolupráce veřejné správy s podniky.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
Partnerství u projektů financovaných z Globálních grantů Sociální inkluze v kontextu přípravy na nové programovací období – zkušenosti, problémy a překážky.
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
Příprava RIS LK – OS 1 Připomínkování a rozpracování první priority odbornou skupinou č.1.
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
MARKETING.
lenové NSZM ČR: Členové Služby pro členy NSZM ČR  Semináře a školení pro koordinátory PZM a MA21 Boskovice, říjen 2004 Chrudim, červenec 2004.
Řízení personální činnosti personálním útvarem
Prosperita organizace
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Komunikační mix.
1 Opatření 4.1 JPD3 Zvýšení adaptability zaměstnavatelů a zaměstnanců na změny ekonomických a technologických podmínek jako podpora konkurenceschopnosti.
Marketingové prostředí obce
MARKETINGOVÝ MIX.
PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
SOLVIT efektivní řešení problémů na vnitřním trhu EU.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
LOKÁLNÍ A REGIONÁLNÍ POLITIKA VEP ZS 2007_2008. Kritéria členění veřejné politiky Segmenty veřejného zájmu (VeP obranná, kulturní, vzdělávací, energetická,
MARKETINGOVÝ MIX VE SLUŽBÁCH
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
1 Neziskové organizace Neziskovky jsou nedělitelnou součástí občanské společnosti a jako takové mají nezastupitelnou roli v rozvoji demokracie a řešení.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
RODINNÁ POLITIKA Rodinná politika na úrovni krajů a obcí, Metodické „doporučení“ MPSV ČR, 2008) souhrn aktivit a opatření za účelem podpory rodiny podpora.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
MAS CÍNOVECKO o.p.s., organizační složka MAS CÍNOVECKO - LEADER Podpora sociální soudržnosti na území místního partnerství v programovém období
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Trutnovská zeleň, o.p.s. Mgr. Terezie Mertlíková ředitelka.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Postavení PS ve struktuře orgánů Rady vlády pro udržitelný rozvoj
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
Strategie regionu, obce
Organizační řád Městského úřadu Uherské Hradiště Příloha č
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ALTERNATIVY PRO FRÝDLANTSKO
MARKETING 2.
Lidé, procesy, partnerství
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Ekonomika malých a středních podniků
Ing. Stanislava Správková
Transkript prezentace:

Lidé, procesy, partnerství

Lidé Lidé, zákazníci, poskytovatelé

Kontaktní personál Modifikátoři Častý kontakt se zákazníky (odbor soc. péče, bytový odbor……) Vztah k zákazníkům by měl být kritériem hodnocení těchto zaměstnanců Modifikátoři Jednají občas, (vrátní,sekretářky…..)

Ovlivňovatelé Izolovaný personál Nejednají obvykle přímo s klienty (řešení společných projektů,radní, zastupitelstvo, členové poradních orgánů… Izolovaný personál Podpůrné funkce, (pracovníci personálních útvarů, správy budov, informační sítě)

Interní marketing Řízení lidských zdrojů Cíle:obecný – získat motivované zaměstnance orientované na péči o zákazníky Strategický: vytvořit vnitřní prostředí, podporující péči o zákazníky Taktický:zainteresovat zaměstnance na vizi obce a propagaci produktu

Úloha zákazníků Jako producenti služeb Jako uživatelé služeb Jako nositelé podpory prodeje

Obyvatelé, návštěvníci, podnikatelé Uplatnění lidí v pracovním procesu Jako drobných podnikatelů Chování lidí v obci Zapojení lidí do správy Chování návštěvníků obce

Procesy Vysoký kontakt se zákazníkem Nízký kontakt se zákazníkem Střední kontakt se zákazníkem

Problémy Zajištění souladu kapacit a požadavků Ovlivňování názorů lidí na kvalitu produktu Obtížná racionalizace procesů s vysokou úrovní produktů Důležitost informačního systému

Partnerství Účast soukromého i veřejného sektoru při řízení obce

Referenční trh Vytváření příznivé image Dodavatelské vztahy- Vztahy samosprávy s jejími smluvními partnery Trhy potenciálních pracovníků- Noví kvalifikovaní zaměstnanci Trhy ovlivňovatelů- političtí činitelé, novináři, podnikatelé Interní trhy- vlastní zaměstnanci Trh spotřebitelů-