SHOPPER TRENDY SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín ČESKÁ REPUBLIKA – KVARTÉR, MALOOBCHOD.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Multichannel – partnerské řešení pro malé trhy Konference multichannel marketing & sales POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Nabídka učebních oborů: Prodavačské práce Podlahářské práce.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
HLAVNÍ TRENDY ROKU 2006 koncentrace trhu nabrala prudce tempo, TOP 10 obchodníků má 63% podíl na trhu rychloobrátkovým zbožím - o 10 pct více než před.
17. května 2007Moderní obchodVÝVOJ A STRUKTURA ČESKÉHO OBCHODU 1 INCOMA Research TOP50 ČESKÉHO OBCHODU: VÝVOJ TRHU A ŘETĚZCŮ Zdeněk Skála, INCOMA Research.
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Analýza makro a mikroprostředí
11 a TISKOVÁ KONFERENCE SOCR ČR A ICSC
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Novinky z provozu ČEPS Dopad novelizace vyhl.373/02 Sb Ing. Pavel Šolc, ČEPS.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012.
marketingové poradenství
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Analýza umístění zboží v regálech
Důvody vstupu na zahraniční trhy
U&SLUNO a.s., SADOVÁ 28, OSTRAVA | TEL.: | FAX: | České Budějovice, Marta Nováková.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Nákupní rozhodování.
DISTRIBUCE.
Multichannel ve světe ecommerce
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Návrh komunikační strategie pro krémy
Petr Machala. Kolik to stojí peněz? Hodinová mzda.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Přihlášení do EBSCONETU. Novinky Služba zákazníkům.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
STAVBy pro obchod a služby
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
5. října 2005GfK GroupROČENKA ČESKÉHO A SLOVENSKÉHO OBCHODU INCOMA Research Zdeněk Skála INCOMA Research.
Má české potravinářství ještě nějakou budoucnost? Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže S o u t ě ž n í p r á v o II. Dominantní postavení , ESF MU Michal Petr.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Cenové triky.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Novoroční turnaj ve stolním tenise KDY: sobota 11. ledna 2014
Retail Meeting
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství
Název akce, místo, datum.
ZV OOP DJŠ pořádá zájezd do Bzence
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
SHOPPER TRENDY SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-11
Autor: Ing. Sikorová Renata
Distribuční politika klíčová slova
SHOPPER TRENDY NIELSEN SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP
Zpráva o české reklamě
Simulace socio-ekonomických systémů
Transkript prezentace:

SHOPPER TRENDY SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP 12. 4. 2018 Trendy na poli hypermarketů, supermarketů a drogistů Konferenční Centrum City Tower, Praha 4 | 9-12 hod. Moderují | Petra Flajtingrová a Michal Belica

SHOPPER TRENDY CENA | 14 500 Kč NIELSEN SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP SHOPPER TRENDY 9.00 – 10.30 | Trendy na poli hypermarketů, supermarketů a diskontů v ČR Jak čeští nakupující utrácejí napříč prodejními kanály? Jak se vyvíjí velikost nákupních košů? Které kategorie při nákupu dominují? Jak se liší rozložení kategorií napříč prodejními kanály? Jak silnou značku mají řetězce a jak se vyvíjí v čase? Jaké řetězce si navzájem ubírají zákazníky? Jaké jsou jejich silné a slabé stránky z pohledu nakupujících? Jak se odlišuje typický zákazník? Jaké jsou současné trendy u nás i v zahraničí? Jak na ně reagují řetězce? 10.45 – 12.00 | Trendy na poli drogistů & Diskuze Jak z těchto úhlů pohledu vypadá drogistický trh? Další novinky v roku 2018! CENA | 14 500 Kč ZAHRNUTO | 2 vstupy na workshop | Shrnující prezentaci Shopper trendů | Detailní prezentaci Shopper trendů PŘIHLÁŠENÍ | Do 31. 3. 2018 michal.belica@nielsen.com