Člověk a životní prostředí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Zbožíznalství, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Advertisements

P RAKTICKÉ ČINNOSTI Zdravá výživa Vypracoval: Lukáš Karlík.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_20_Péče a ochrana ŽP Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 20 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Druhy Česko má 4 základní obnovitelné zdroje energie voda vítr slunce biopaliva.
Životní prostředí, ekologie, ekologismus I Prezentace vytvořena s podporou grantu FRVŠ.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autoři: Ing. Hana Ježková Název prezentace (DUMu): 15. Odpady, třídění a recyklace Název sady: Základy ekologie pro střední.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Jiří Svoboda Název: VY_52_INOVACE_0702_Ukrajina Téma: Ukrajina Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
SVĚTOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ. Dělíme na: Primární sektor (těžba nerostných surovin, zemědělství, lesní a vodní hospodářství, rybolov) Sekundární sektor (průmysl,
VY_52_INOVACE_03/2/33_ZEMĚPIS Severní Evropa Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladan Chlumský ŠABLONA: III/2 – Inovace.
ODLESŇOVÁNÍ. Důvody odlesňování člověkem: těžba dřeva využití půdy, na které lesy stojí, pro: - pastviny - zemědělské hospodaření (pole) - sídla - těžbu.
Fakta a mýty o přípravě dopravní infrastruktury v ČR Ostrava Libor Lukáš předseda SRDIM.
VY_32_INOVACE_08_32_NEOBNOVITELNÉ A OBNOVITELNÉ PŘÍRODNÍ ZDROJE
KULTURA A JEJÍ PROJEVY Mgr. Michal Oblouk.
PŘÍČINY A ŘEŠENÍ GLOBÁLNÍCH PROBLÉMŮ
Základní škola, Příbram – Březové Hory, Prokopská 337 IV. A
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Přídavná jména přivlastňovací
ČISTOTA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Výroba elektrické energie
Zdroje energie.
Regionální politika Mgr. Oldřich Hájek.
TEPELNÉ MOTORY.
Krajina, krajinné složky, krajinotvorné procesy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vztahy mezi organismem a prostředím – ekologická přizpůsobivost organismu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír Hůrka.
Základy ekologie pro střední školy 1. CZ.1.07./1.5.00/
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Právo životního prostředí pojem, vývoj, prameny, postavení v systému práva, principy Ivana Průchová.
Přírodní zdroje na Zemi
Ochrana přírody v okolí Nesovic
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V. , Mnichovická 62
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Krajina kolem nás Člověk a krajina.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
K SOCIALIZACI – VLČÍ DĚTI
Jak lidé využívají přírodu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
Zeměpis – živé a neživé složky krajiny
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Biosféra sféra s vhodnými podmínkami pro život na Zemi
TÉMA: Výrobky a přírodniny
Opakování rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Živá příroda – vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Čistá mobilita Přednáška realizovaná pro Podkrušnohorské gymnázium Most, dne společností ACCENDO.
Název projektu: Moderní škola
8. Základní ekologické pojmy, organismus a prostředí
9. ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Abiotické podmínky života.
Prezentace – výklad učiva
LES Les hraje v životě každého člověka důležitou roli.
DUM_009_ / VYDMUCHOV / ĎURIŠOVÁ/ ČLOVĚK A PŘÍRODA/2012
Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/
Permakultura Beata Tomiczková
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Jolana Navrátilová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_Člověk a energie TÉMATICKÝ.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Šárka Petříková Číslo
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Člověk a životní prostředí
NEŽIVÁ PŘÍRODA Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu VY_12_INOVACE_01_32_Člověk a příroda.
Člověk jako bytost bio psycho sociální
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
3. Vlastnosti živých soustav
Transkript prezentace:

Člověk a životní prostředí 17. Přírodní zdroje energie a surovin

Přírodní zdroje energie a surovin

Přírodní zdroje energie a surovin Neživá příroda poskytuje: zdroje látek: voda, ovzduší, nerostné suroviny (----------------------------------------------------------) zdroje energie: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

Přírodní zdroje energie a surovin Živá příroda poskytuje: jednotlivé organismy (------------------------------------------------------------------------------------), přírodní společenstva (-----------------------------..)

Přírodní zdroje energie a surovin Neživá i živá příroda----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přírodní zdroje energie a surovin Přírodní zdroje rozlišujeme: zdroje nevyčerpatelné – -------------------------------------------------------------------------------------------

Přírodní zdroje energie a surovin zdroje vyčerpatelné neobnovitelné –-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------zdroje vyčerpatelné obnovitelné – -----------------------------------------------------------------------------