Proces psaní a publikování netnografie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 3.1 – 3.4 Lineární rovnice, vyjádření neznámé ze vzorce Název sady:
Advertisements

Požadavky na bakalářskou práci: Požadavky na bakalářskou práci: Interní pokyny KBE PřF OU pro vypracovávání bakalářských prací.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Účetní závěrka (Sbírka listin)
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Analýza potřeb v území jako východisko pro tvorbu Krajského akčního.
Hodnocení bakalářské práce. Formální náležitosti BP odevzdat ve 2 vyhotoveních a v elektronické podobě (PDF) Dodržet termín odevzdání Hodnotí vedoucí.
Základy veřejné politiky Kombinované studium Website kursu: Garant kursu a přednášející:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Blanka Vamberová DATUM VYTVOŘENÍ: říjen 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Matematika.
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Josef Gorčík Název šablonyVY_32_INOVACE SPV Název DUMuSTZ U Stupeň a typ vzděláváníStřední.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
ABSTRAKT BP se zaměřuje na získávání a výběr, na dva z důležitých personálních procesů. V teoretické části jsou na základě odborné literatury uvedeny kroky.
41 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 4/06 Název materiálu: Hudební forma
Seminář k bakalářské diplomové práci
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Komplexní systém hodnocení
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
VÝUKOVÁ METODA DEFINICE KRITÉRIA VOLBY
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
1.1 – 1.7 Množiny, číselné obory, intervaly, slovní úlohy
Název projektu: Drogové závislosti - násilníci a oběti Bc
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Kvalitativní výzkum Vybrané otázky: Proč kvalitativní výzkum?
Regulátory v automatizaci
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Strojní zařízení – Zhutňování
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Popisný (popis reality, jevu) Vztahový (vztah jevů, faktorů, činitelů)
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
5.2 – 5.3 Mocniny, odmocniny, mocniny o základu 10
Zobecněné rozdíly kvalitativního a kvantitativního výzkumu
MINIMATURITY
Marketingový informační systém
UČEBNICE funkce učebnice prostředek vyučování a učení v knižní formě
SŠ-COPT Uherský Brod Mgr. Renáta Burdová
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Digitální učební materiál
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Autor: PaedDr. Jana Čechová
5. Metody práce s dětmi Klasifikace metod Efektivita učení
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Test z Metodologie – náměty k přípravě
4.8 Nerovnice s abs. hodnotami – Metoda nulových bodů
Autor: Ing. Jitka Michálková
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Etická výchova – cesta a naděje pro budoucí generace
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba bakalářské práce
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2017/2018
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
Název předmětu, číslo Vedoucí Jména členů skupiny
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
Výzkum v sociální práci
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Proces psaní a publikování netnografie DE 2017

Témata Psaní jako metoda analýzy Jak má vypadat závěrečná zpráva Kritéria pro hodnocení NE Závěrečná zpráva versus odborná studie/ bc. práce

Jak postupujete při psaní odborného textu?

Která z netnografických studií vás nejvíce zaujala?

Kreativní praktiky psaní čtenáři si dnes zaslouží vědět, jak výzkumníci docházejí k tvrzení, že ví. pravda a jakýkoliv popis může být vždy pouze parciální, jakékoliv porozumění může být jen částečné. Nutné situovat, z jakého úhlu k problému zkoumající přistupuje sbírat ve formě psaní různá data, o kterých se nemluví: dream data, sensual data, emotional data, response data, memory data

Praktiky psaní Metafory Cvičení: 1) najděte ve svých NE materiálech  metafory 2) podívejte se na nějaký svůj text a zkuste zvýraznit metafory a obrazy

Kreativní analytické praktiky psaní začít „writing group“ pracovat dle nějaké učebnice kreativního psaní používat „writing up fieldnotes“ vést si výzkumný deník, tzv. writing stories! sestavit si slovníček pro psaní – obraty, které usnadňují psaní (tř. inspirované jinými autory) psát si psací autobiografii – o tom, jak jste se učili psát – může to být jen o psaní určité části, žánru atd. experimentovat s transformací NE dat do poetické reprezentace.

Struktura výzkumné zprávy Název studie Abstrakt Úvod Metodologie Výsledky/ zjištění Řazení dle témat/ aspektů Diskuze, shrnující závěry Literatura Přílohy

Kritéria pro hodnocení NE Koherence textu Rigoróznost nakolik výzkum staví na relevantní odborné literatuře k tématu Zakotvenost Inovace Rezonance a sensitivita vůči lidem, o kterých píšeme Věrohodnost Reflexivita Praxis

Jak se výzkumná zpráva liší od odborného textu/ bc. práce?