Vloženo: much_many.ppt Začátek. Vloženo: much_many.ppt Začátek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Advertisements

Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
Počitatelná podstatná jména
POČITATELNOST PODSTATNÝCH JMEN
COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
Question tags Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_435_Počitatelnost podstatných jmen AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Počitatelná a nepočitatelná podstatná jména Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
COUNTABLE and UNCOUNTABLE NOUNS Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_107 ZŠ Jenišovice.
Počitatelné – nepočitatelné Některá podstatná jména můžeme počítat:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_01
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Countable and Uncountable Nouns, some, any, a/ an
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině How much, how many VY_22_INOVACE_34 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní.
So, such, (a) few, (a) little Nominal Subject Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Some, any VY_22_INOVACE_33 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_76 NázevSome and any Téma hodinyUžití some and any ve větách PředmětAnglický.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
15.1 Countability of nouns, food and drink
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
ANOTACE: prezentace je určena pro žáky pátých ročníků seznamují se zde se slovesem „mít“ v minulém čase minulý čas slovesa mít v otázce + procvičení si.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_12 TÉMA:
Christmas in the UK VY_32_INOVACE_02-57 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Anglický jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_14_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Podstatná.
Some/any Zájmenné a příslovečné složeniny vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Anotace Question tags Intonace Tvoření tázacích dovětků Věty na procvičení této gramatiky Test.
POČITATELNÁ A NEPOČITATELNÁ PODSTATNÁ JMÉNA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Jurajdová. Dostupné z Metodického.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Neurčitá zájmena SOME, ANY, NO
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Quantifiers.
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Podstatná jména počitatelná/nepočitatelná
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_17Množství.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Countable X Uncountable nouns
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
Transkript prezentace:

Vloženo: much_many.ppt Začátek

Počitatelné – nepočitatelné Některá podstatná jména můžeme počítat: One potatoe, two potatoes, three potatoes, ... One girl, two girls, three girls, ... One dollar, two dollars, three dollars, ...

Některá podstatná jména nelze počítat: time money butter water salt milk coffee

Některá podstatná jména jsou výjimečná – jejich množné číslo je stejné jako jednotné: Fish There is one fish in my pool. There are 100 fish in my pool. Sheep There is one sheep in my garden. There are 100 sheep in my garden.

Podle počitatelnosti musíme správně vyjádřit kolik? hodně málo trochu

How many friends have you got? Kolik máš přátel? how much? Počitatelné Nepočitatelné kolik? how many? How many friends have you got? Kolik máš přátel? how much? How much petrol have you got? Kolik máš benzínu? mnoho hodně spoustu many I haven‘t got many friends. Nemám mnoho přátel. a lot of I have got a lot of friends. Mám mnoho přátel. much I haven‘t got much petrol. Nemám moc benzínu. I have got a lot of petrol. Mám spoustu benzínu. málo few I have got few friends. Mám málo přátel. little I have got little petrol. Mám málo benzínu. několik trochu a few I have got a few friends. Mám několik přátel. a little I have got a little petrol. Mám trochu benzínu.

Many, much v otázce nebo záporu. A lot of v kladném oznámení. Many – much – a lot of Many, much v otázce nebo záporu. A lot of v kladném oznámení. mnoho hodně spoustu many How many friends have you got? Kolik máš přátel? I haven‘t got many friends. Nemám mnoho přátel. a lot of I have got a lot of friends. Mám mnoho přátel. much How much petrol have you got? Kolik máš benzínu? I haven‘t got much petrol. Nemám moc benzínu. I have got a lot of petrol. Mám spoustu benzínu.

few – málo a few – několik little – málo a little – trochu I have got few friends. Mám málo přátel (nikdo mě nemá rád). I have got a few friends. Mám pár přátel (na ně se mohu spolehnout). I have got little petrol. Mám málo benzínu (bojím se, že nedojedu). I have got a little petrol. Mám ještě něco benzínu (myslím, že dojedu OK).

How much vs. How many. http://thedailyenglishshow. blogspot

I had a delicious smoothie for breakfast. What was in it I had a delicious smoothie for breakfast. What was in it? - banana - blueberries - almonds - coconut - vanilla - soy milk - water - ice How much ice did you put in? Three cubes. How much water? One cup. How much soymilk? One cup. How much vanilla? A few shakes. How much coconut? One tablespoon. How many almonds? Four. How many blueberries? Five. How many bananas? One.

Blowing in the wind - Bob Dylan http://www.youtube.com/watch?v=tSSjM6-fUFE

Bob Dylan: Blowin' In The Wind Lyrics How many roads must a man walk down Before you call him a man ? How many seas must a white dove sail Before she sleeps in the sand ? Yes, how many times must the cannon balls fly Before they're forever banned ? The answer my friend is blowin' in the wind The answer is blowin' in the wind.

Yes, how many years can a mountain exist Before it's washed to the sea Yes, how many years can a mountain exist Before it's washed to the sea ? Yes, how many years can some people exist Before they're allowed to be free ? Yes, how many times can a man turn his head Pretending he just doesn't see ? The answer my friend is blowin' in the wind The answer is blowin' in the wind.

Yes, how many times must a man look up Before he can see the sky Yes, how many times must a man look up Before he can see the sky ? Yes, how many ears must one man have Before he can hear people cry ? Yes, how many deaths will it take till he knows That too many people have died ? The answer my friend is blowin' in the wind The answer is blowin' in the wind.

Bob Dylan: Blowin' In The Wind How many roads must a man walk down Before you call him a man ? How many seas must a white dove sail Before she sleeps in the sand ? Yes, how many times must the cannon balls fly Before they're forever banned ? The answer my friend is blowin' in the wind The answer is blowin' in the wind. Yes, how many years can a mountain exist Before it's washed to the sea ? Yes, how many years can some people exist Before they're allowed to be free ? Yes, how many times can a man turn his head Pretending he just doesn't see ? The answer my friend is blowin' in the wind The answer is blowin' in the wind. Yes, how many times must a man look up Before he can see the sky ? Yes, how many ears must one man have Before he can hear people cry ? Yes, how many deaths will it take till he knows That too many people have died ? The answer my friend is blowin' in the wind The answer is blowin' in the wind.

How much / How many http://www.better-english.com/easier/howmuch.htm

Vloženo: much_many.ppt Konec

TISK 821 12 18 46.5 62.5 54 6 5.6 4 2.7 180

821 12 18 46.5 62.5 54 6 5.6 4 2.7 180

6a 1 We need some tea. How ______ do we need? 2 We need some eggs. How ______ do we need? 3 We need some paper. How ______ do we need? 4 We need some money. How ______ do we need? 5 How ______ cigarettes do you smoke a day? 6 How ______ packets of cigarettes do you have? 7 How ______ work have you got to do? 8 How ______ sleep did you get last night? 9 How ______ children have you got? 10 How ______ bottles of wine are there in the cellar? 11 How ______ English grammar do you know? 12 How ______ Americans do you know? 13 How ______ sugar do you take in your tea? 14 How ______ apples do you eat in an average week? 15 How ______ fruit do you eat in an average week? 16 How ______ real friends do you have? 17 How ______ chairs are there in your house? 18 How ______ furniture do you have? 19 How ______ traffic was there on the motorway today? 20 How ______ times must I tell you? Complete the sentences with much / many. 25-nx2