Hra ke zopakování či procvičení učiva:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 2.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
Mgr. Renáta Davidová.  Hrací plocha je rozdělena do 2 sloupců, které představují různé kategorie otázek.  Každé otázce ve sloupci je přiřazeno bodové.
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Mechanické vlastnosti plynů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Poznej, kde lyžuji Uhádněte, ve kterých horách lyžař lyžuje dříve, než dorazí do cíle. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_9B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poetický slovník Opakujeme základní pojmy Návo d Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Důležité informace pro rodiče vycházejících žáků
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
PYRAMIDA Kinematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Linda Kapounová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Vy_32_Inovace_5O_Pexeso-Slova protikladná
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Teplota – souhrnná cvičení II.
Hra ke zopakování nebo procvičení učiva Test k ověření znalostí z fyziky tělesa a látky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
pedagogických pracovníků.
Procvičení a upevnění učiva
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Soutěž pro dvě družstva
Kvadratické nerovnice
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.17_Báseň Datum: 25.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Rovnice s absolutními hodnotami
Černý Petr slovní zásoba ovoce − rusky
Rozumíš mi 2 HRAČKY Čtecí list:
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Fyzika pro 8. ročník (IV. díl)
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
Hra k zopakování či procvičení učiva:
ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3

Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_19_14_geometrie (kvádr 2)
Rovnice HRA.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Matematický maratón – zobrazení početních příkladů v rychlém sledu.
Rozumíš mi 1 Zvířata Čtecí list:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
V dílně Hádáme … 1. Zatlučeme s ním hřebík. 2. Vyvrtáme s ní díru.
Transkript prezentace:

Hra ke zopakování či procvičení učiva: Řešení rovnic s absolutní hodnotou

Jak postupovat ‒ návod pro použití 1. Hru může hrát až osm družstev (hráčů). Hru ovládá a její průběh řídí učitel. 2. Družstvům (hráčům) jsou předloženy tři otázek či příklady ve třech „náročnostně“, a tedy i bodově (finančně) oddělených třech sekcích. 3. Na úvod určí učitel družstvo (hráče), které vybere první otázku z dané „bodové“ sekce. Tu učitel položí kliknutím na ni v hracím poli. Následující otázky již vybírá vždy družstvo, které správně odpovědělo na otázku poslední. Návrat na hrací plán se uskuteční kliknutím na šipku zpět na snímku s otázkou, příkladem. 4. O odpověď se družstva (hráči) hlásí například zvednutím ruky. Pokud nejrychlejší družstvo (hráč) odpoví správně, částku mu učitel připíše do jeho kolonky na body. Úspěšné družstvo pak pokračuje výběrem další otázky. 5. Správnost odpovědi či postup výpočtu může učitel odtajnit postupným klikáním na smajlíka v pravém horním rohu snímku s otázkou, příkladem. 6. Pokud družstvo hráč odpoví nesprávně, příslušnou částku mu učitel odečte a možnost odpovědi dostává druhé nejrychlejší družstvo. Pokud ani to neuspěje, vše se opakuje a možnost odpovědi dostává další nejrychlejší družstvo v pořadí. 7. Pod jednou z kartiček v každé sekci je ukryt i příklad prémiový. 8. Přednostní právo první odpovědi na prémiový příklad má družstvo (hráč), které odpovědělo nejrychleji a samozřejmě správně na příklad, „pod kterým“ byla „prémie“ ukryta. Pokud toto družstvo správně neodpoví, body se mu neodebírají a možnost odpovědět dostává družstvo jiné, a to již opět v pořadí dle rychlosti přihlášení se. To už ovšem odpovídá opět i s rizikem možnosti odečtu bodů při nesprávné odpovědi 9. Ve hře vítězí družstvo (hráč), které má po vyčerpání všech otázek herního plánu či na konci časového limitu stanoveného pro hru na svém kontě nejvyšší částku. Při případné rovnosti může rozhodnout o vítězi například hra „kámen, nůžky, papír“. Podrobnější postup v přiloženém souboru „návod“.

1 1 1 Prémie Prémie 2 2 2 3 3 3 Prémie Tabulka otázek: za 100 za 300 Rovnice s absolutní hodnotou za 100 Rovnice s absolutní hodnotou za 300 Rovnice s absolutní hodnotou za 500 1 1 1 Prémie Prémie 2 2 2 3 3 3 Prémie A B C D E F G H

Rovnice s absolutní hodnotou za 100 Řeš v R rovnici: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; -4) I2 = -4; ) |x + 4| -(x + 4) = -x - 4 x + 4

Rovnice s absolutní hodnotou za 100 Řeš v R rovnici: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; 0) I2 = 0; ) |2x| -2x 2x

Rovnice s absolutní hodnotou za 100 Řeš v R rovnici: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; 3) I2 = 3; ) |x - 3| -(x - 3) = -x + 3 x - 3

Rovnice s absolutní hodnotou za 100 ‒ prémie Řeš v R rovnici: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; -3) I2 = -3; ) |x + 3| -(x + 3) =-x – 3 x + 3

Rovnice s absolutní hodnotou za 300 Řeš v R rovnici: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; -2) I2 = -2; 1) I3 = 1; ) |x + 2| -(x + 2) = -x – 2 x + 2 |1 - x| 1 – x -(1 - x) = -1 + x

Rovnice s absolutní hodnotou za 300 Řeš v R rovnici: Podmínky: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; 0) I2 = 0; ) |x| -x x

Rovnice s absolutní hodnotou za 300 Řeš v R rovnici: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; -1) I2 = -1; 2) I3 = 2; 3) I4 = 3; ) |x + 1| -(x + 1) = -x – 1 x + 1 |2 - x| 2 – x -(2 - x) = -2 + x |x - 3| -(x - 3) = -x + 3 x - 3

Rovnice s absolutní hodnotou za 300 ‒ prémie Řeš v R rovnici: Podmínky: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; 1,5) I2 = (1,5; ) |2x - 3| -(2x - 3) = -2x + 3 2x - 3 |3 - 2x| 3 - 2x -(3 - 2x) = -3 + 2x

Rovnice s absolutní hodnotou za 500 Řeš v R rovnici: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; 0) I2 = 0; 0,5) I3 = 0,5; 4) I4 = 4; ) |x - 4| -(x - 4) = -x + 4 x - 4 |x| -x x |2x - 1| -(2x - 1) = -2x + 1 2x – 1 2x - 1

Rovnice s absolutní hodnotou za 500 Řeš v R rovnici: Podmínky: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; 2) I2 = (2; ) |x - 2| -(x - 2) = -x + 2 x - 2

Rovnice s absolutní hodnotou za 500 Řeš v R rovnici: Podmínky: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; -3) I2 = (-3; -2) I3 = -2; ) |x + 2| -(x + 2) = -x – 2 x + 2 |x + 3| -(x + 3) = -x – 3 x + 3

Rovnice s absolutní hodnotou za 500 ‒ prémie Řeš v R rovnici: Nulové body: Tabulka intervalů: I1 = (-; -2) I2 = -2; 0) I3 = 0; 2) I4 = 2; ) |x| -x x ||x| - 2| |-x - 2| |x - 2| -x – 2 -(-x - 2) = x + 2 -(x - 2) = -x + 2 x - 2

Použité obrázky: Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2011-05-16]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: Obrázek na pozadí: <http://www.clker.com/clipart-white-board.html> Smajlík: <http://www.clker.com/clipart-thumbs-up-smiley.html> Šipka: < http://www.clker.com/clipart-23732.html>