Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Advertisements

Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
ZKUŠENOSTI S CHEMICKOU OLYMPIÁDOU VE STŘEDOČEESKÉM KRAJI 1979 – 2013
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Projekt METODIKA II Vítejte na dnešní prezentaci.
Stav realizace projektu AutoAdapt Rada ředitelů AutoSAP
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
Rámcové a školní vzdělávací programy
Stav realizace 2011 Ondřej Rut Rada ředitelů AutoSAP
Stav realizace projektu AutoAdapt RNDr. Danica Pražáková Rada ředitelů AutoSAP
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost od Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
1 Kariérní systém a reforma financování Jaroslav Fidrmuc MŠMT Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Společné setkání „minitýmů“
Implementace kariérního systému - IMKA
IMKA Cílem projektu IMKA Je komplexně připravit, ověřit a implementovat metody, opatření a nástroje, které zajistí úspěšné zavedení a přijetí kariérního.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
QUALITAS PRO PRAXIS 2 Reg. č.: CZ /0.0/0.0/15_007/
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
Plánování prvních kroků
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Analýza potřeb v území.
Role sektorových rad jako reprezentantů zaměstnavatelů v procesech NSK
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Informace k uskutečněnému workshopu se zástupci škol
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Individuální projekt IP 3 „Rozšíření nástrojů pro podporu systému plánování sociálních služeb v Libereckém kraji“ Závěrečná konference k projektu.
Konference primární prevence PK
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
VY__III/2__INOVACE__144 Geometrické tvary.
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Vítejte na třetí místní konferenci
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/17_052/0008363

AUTOR NEUVEDEN. spravnimapa.topograf.cz [online]. [cit. 31.10.2018]. Dostupný na WWW: http://spravnimapa.topograf.cz/84347/stredocesky-kraj/

ZAČÍNAJÍCÍ UČITEL Adaptační plány na školách Propojení začínajícího učitele, uvádějícího učitele a vedení školy Model systému profesní podpory začínajících učitelů

KABINETY Výběrové řízení do Národních kabinetů – Český jazyk a literatura, Matematika a její aplikace, Informatika a ICT První Národní kolokvium – prosinec 2018 Krajské kabinety – leden 2019

Krajský metodický kabinet – struktura Předseda OKM Zástupce ŠPP Oblastní členové metodických kabinetů

Náplň činnosti – krajský kabinet Realizace 2 krajských kolokvií Připomínkování Modelu systému profesní podpory Požadavky na tvorbu metodické příručky, vzdělávací programy Příprava témat na krajské/oblastní workshopy, skupinové, individuální intervize

MANAGEMENT Výběrové řízení do Stálé konference ředitelů Model systému profesní podpory vedení škol Moderované diskuze

Děkuji za pozornost. Mgr. Lenka Volfová volfova@nidv.cz