EU – „Učíme se ze života pro život“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Slo_I_07 Vzduch, kyslík ppt. Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Administrativní členění ČR VY_32_Inovace_17KR-1 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 37 AnotaceRegulátory.
2 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuPro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ28 Excel – funkce Fotoaparát Předmět.
ArchiCAD nástroj Schodiště 2
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_16 K. J. Erben
Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Sběratelé pohádek a pohádky z celého světa
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Číslo v digitálním archivu školy
Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Rozdělení komínů VY_32_INOVACE_01_002
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Volby v ČR Název školy: ZŠ Salvátor
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
PILOVÁNÍ VY_32_INOVACE_15_290
Víra, náboženství, církve, sekty (2) – Seznam
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: MŠ a ZŠ,Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
VY_32_INOVACE_Fi_III_32 Název Kulturní krajina Název projektu: OP VK
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Věcné učení Zdravá výživa, zdravé a nezdravé potraviny
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): listopad 2011 Ročník: 1
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
MŠ,ZŠ,SŠ pro sluchově postižené Valašské Meziříčí
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
Globální problémy současného světa 3 – Populační vývoj, negramotnost
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Víra, náboženství, církve, sekty (1) – Rozložení ve světě
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
VY_32_INOVACE_Fi_III_28 Název Státní znaky sousedních zemí
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
Globální problémy současného světa 4 – HIV, AIDS
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_25_TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS TÉMA:TROPICKÝ.
Návykové látky Alkohol
Hospodaření fiktivní firmy s využitím MS Excel
Splátkový kalendář s využitím MS Excel
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Zákoník práce 2 – Vznik a zánik pracovního poměru
Samohlásky - procvičování
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Transkript prezentace:

EU – „Učíme se ze života pro život“ Sekty 9. B

Implementace krajského akčního plánu Kraje Vysočina I – Učíme se ze života pro život Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_034/0008656

Čtenářská gramotnost mimo výuku českého jazyka Rozvíjená oblast: Čtenářská gramotnost mimo výuku českého jazyka Oblast vzdělávání / předmět: Občanská výchova Název aktivity: Sekty Stupeň vzdělávání: ZŠ Ročník: 8. – 9.

Základní informace Název aktivity: Sekty Cílová skupina: žáci 8. – 9. ročníku ZŠ Cíl aktivity: a) transferový (v oblasti rozvoje čtenářské gramotnosti), žák porozumí textu, vyhledává v nich požadované informace, aplikuje znalosti získané ve výkladové části hodiny, b) oborový (předmět občanská výchova), je schopen vyjmenovat znaky sektářského chování, zdůvodní nebezpečí sekt, umí formulovat své postoje.