Metodický a supervizní seminář k praxi III.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

Metodický a supervizní seminář k praxi III. 6. září 2011.
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2013/2014. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
Speciálně pedagogické centrum při MŠ a ZŠ Kyjov, Za Humny 3304,
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Analytické stáže oboru VPLZ - magisterský stupeň -
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
Vznik  jeden z výstupů projektu „Vytvoření střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb v Prostějově“  realizace byla zahájena  v pěti.
PRESENTACE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB A SOCIÁLNÍ PRÁCE V O.S. ESTER PRO ROK ČLENĚNÍ PROGRAMŮ: PROGRAMY SE ZÁKONA Č. 108/2006 SB. (SOCIÁLNÍ SLUŽBY)
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Metodický a supervizní seminář k praxi III.
Koncept praxí a stáží1 Úvodní setkání pro studenty PSY 415 Praxe a stáže (organizace, firmy)
Metodický a supervizní seminář k praxi I.
Děti se specifickými potřebami Ochrana ohrožených dětí a jejich rodin Mgr. Marie Lukasová.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Aktuální stav realizace projektu Ing. Jana Moravcová
Praxe na VOŠ Jabok Úvodní přednáška pro 1. ročník.
Rozvoj praktické výuky studentů psychologie sociální pedagogiky a poradenství: Shrnutí činnosti dvouletého působení Akademického centra poradenství a supervize.
Čujkovova 31 Ostrava – Jih tel: tel:
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích na ÚISK v roce 2013  Důležité termíny  Postup při výběru vhodné.
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
Terénní sociální práce v sociálně vyloučených lokalitách Mgr.Kateřina Dosoudilová, DiS.
1 PORADA ŘEDITELŮ DĚTSKÝCH DOMOVŮ ZŘIZOVANÝCH MORAVSKOSLEZSKÝM KRAJEM A CÍRKEVNÍMI SUBJEKTY ODDĚLENÍ SPRÁVY ŠKOL 4. června 2009.
Koncept praxí a stáží1 PSY 413 Praxe a stáže (poradenství- děti a mládež) PhDr. Ivana Poledňová, CSc., Mgr. Milan Růžička.
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Metodický a supervizní seminář k praxi III. 4. září 2012.
Metodický a supervizní seminář k praxi III. 2. září 2014.
PLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
Z0076 Meteorologie a klimatologie
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Metodický a supervizní seminář k praxi IV. 15. února 2011.
Analýzy v projektu „Ohrožené děti a mládež ve Zlínském kraji“
Gerontopsychologie v praxi Mgr. Kateřina Bartošová Mgr. Markéta Kukaňová.
Didaktika přírodopisu 1 1. seminář
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
Novelizace školského zákona Lucie Macků, Praha,
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Pedagogická praxe Informace k praxi Studijní plán pro LS 3 kredity, hodinová dotace : 42 hodin Povinné části: – hospitace (náslech) v TV celkem.
Portfolio podkladů z odborné praxe Pokyny pro žáky Ing. Jana Macháčková, Ing. Mgr. Šárka Čepelková.
Diakonie Církve bratrské PREZENTACE O Diakonii CB » Vznikla v roce 1994 jako nestátní nezisková organizace s celostátní působností. » Zřizuje ji.
Meath Local Sports Partnership - Committed to the development of sport in Meath Místní sportovní partnerství Meath.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
Tereza Pulkrtová.  je třeba zorganizovat, propagovat a osobně se zúčastnit nejméně dvou exkurzí?
Individuální projekt systémový - OP VVV Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami.
Informace MPSV ČR k postupu orgánu sociálně-právní ochrany dětí v případech záškoláctví (Č.j. 2014/ ze dne 14.března 2014)
Individuální projekt OP VVV
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Praxe KS VOŠ JABOK + ETF UK
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“
Fakulta zdravotnických studií
Metodický a supervizní seminář k praxi III.
PhDr. Lenka Gajzlerová Úvodní hodina.
Speciální pedagogika (podzim 2016)
PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D. SZ7BK_SP1P Speciální pedagogika 1
PSY413 Praxe a stáže (pedagogická a školní psychologie)
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Novinky v předškolním vzdělávání
Metodický a supervizní seminář k praxi I.
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Středisko rané péče SPRP, pobočka Brno
Metodický a supervizní seminář k praxi III.
Transkript prezentace:

Metodický a supervizní seminář k praxi III.

Program Výstup z prázdninové praxe Metodické semináře a rozdělení do skupin Časový harmonogram praxí a metodických seminářů 2. ročníku Tematické zaměření praxí – výběr praxe Jak úspěšně absolvovat praxi Podmínky získání zápočtu Ročníková práce

PRÁZDNINOVÁ PRAXE Zpráva – do odevzdávárny vedoucímu své nové seminární skupiny Zápočet z letošní prázdninové praxe se zapisuje ve zkouškovém období zimního semestru K zápočtu: IPP, zpráva z praxe, hodnocení

ROZDĚLENÍ DO SKUPIN 3 SEMINÁRNÍ SKUPINY A: Hana Čížková, Jan Brázda B: David Urban, Tereza Najbrtová C: Ivana Čihánková (ETF)

Časový harmonogram praxí a metodických seminářů 18. 9. Úvodní seminář pro celý ročník 19.9.(18.00) - 23.9.Otevřen rozpis pro výběr praxe I. 25. 9. Představení partnerských pracovišť 2. 10. Seminář před praxí v seminárních skupinách – IPP 8. 10. - 12. 10. Praxe I. 15.10.(18.00) - 18.10.Otevřen rozpis pro výběr praxe II. 16. 10. Seminář po praxi v seminárních skupinách 30. 10. Seminář před praxí v seminárních skupinách – IPP 5. 11. - 9. 11. Praxe II. 12.11. (18.00) - 15.11.Otevřen rozpis pro výběr praxe III. 14. 11. Seminář po praxi v seminárních skupinách 27. 11. Seminář před praxí v seminárních skupinách – IPP 3. 12. - 7. 12. Praxe III. 11. 12. Seminář po praxi v seminárních skupinách

PRAXE VE 2. ROČNÍKU: Zaměření na sociální práci: Student musí v rámci 6 týdnů praxí splnit tyto náležitosti: Praxe u 4 cílových skupin: Ohrožené děti, mládež a rodiny – bude realizována povinně ve státní správě (OSPOD, sociální kurátoři), doporučujeme ještě druhou praxi v neziskovém sektoru Dospělí ohrožení sociálním vyloučením Lidé s postižením Senioři Na jedné z praxí musí studenti sledovat také pastorační cíle a absolvovat ji na pracovišti, které spadá do kategorie „pastoračních pracovišť.

PRAXE VE 2. ROČNÍKU: Zaměření na speciální pedagogiku: Student musí v rámci 6 týdnů praxí splnit tyto náležitosti: Praxe na 4 typech pracovišť: Školy zřizované podle § 16, odst. 9 Školského zákona + Speciálně pedagogická centra (Sociální) služby pro děti a dospšlé s postižením Státní správa (Úřady práce, odbory Městských úřadů) Během praxí získat zkušenost alespoň se 3 druhy postižení (každé z nich na zvláštní praxi) – smyslové, tělesné, mentální (kombinované) Na jedné z praxí musí studenti sledovat také pastorační cíle a absolvovat ji na pracovišti, které spadá do kategorie „pastoračních pracovišť.

PASTORAČNÍ PRAXE Sociální služby v zařízeních, která jsou zřizována církví (Charita, Diakonie, ...) Farnosti – komunitní centra v lokalitě Práce s mládeží v rámci církve (diecézní centra mládeže, salesiánská střediska) Duchovní péče v nemocnicích, ve věznicích

ÚSPĚŠNÁ PRAXE (step by step) 1. VÝBĚR Z ROZPISU(na základě informací na kartě zařízení, webových stránek) 2. Vypracování INDIVIDUÁLNÍHO PLÁNU PRAXE 3. Po uzavření rozpisu KONTAKTOVAT VYBRANÉ ZAŘÍZENÍ, (domluvit se na organizaci praxe, konzultovat individuální plán praxe) 4. METODICKÝ SEMINÁŘ PŘED PRAXÍ (individuální plán praxe) 5. PRAXE 1. den – Individuální plán praxe ; domluvit průběh praxe 5. den – Hodnocení praxe – razítko + podpis 6. METODICKÝ SEMINÁŘ PO PRAXI 7. ZPRÁVA Z PRAXE vložit do odevzdávárny nejpozději 14 dnů po praxi po schválení vytisknout a vložit spolu s hodnocením praxe do portfolia

CO DĚLAT KDYŽ ... KOMUNIKOVAT ONEMOCNÍM Pokud jsou odpracované alespoň 3 dny, je možné zbylé hodiny odpracovat v náhradním termínu Pokud jsou odpracované méně než 3 dny, je třeba opakovat praxi celou Ihned kontaktovat koordinátora na pracovišti i ve škole KOMUNIKOVAT

PODMÍNKY PRO ZÍSKÁNÍ ZÁPOČTU Docházka na metodické semináře (max jedna absence) Podepsané Individuální plány praxe Schválené zprávy z praxí + vytištěné v portfoliu Hodnocení z praxe

Děkujeme za pozornost