Instalatér Matěj Viktora

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
Advertisements

Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
DĚTSKÝ DOMOV, ZŠ a SŠ Žatec. Moje škola Moje třída Naše škola je spojena z DĚTSKÝM DOMOVEM. Do naší školy převážně chodí děti z Dětského domova, ale i.
Praxe 2015 Birmingham ONDŘEJ DRAHORÁD. Výběrové řízení Výběrové řízení na naší škole probíhalo ve dvou krocích: Nejdříve všichni, kdo měli zájem o praxe.
MÉ STUDIUM 1.ROČNÍKU NA SPŠSE. První den školy Když jsem přišel na tuto školu první den Našel jsem si do jaké třídy mám jít a šel jsem. Když jsem našel.
Využití v praxi Pythagorova věta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
Slovní úlohy Procenta těžšíjednodušší
Praxe Portsmouth Výběrové řízení  Přihlášky- průměry známek z předchozích ročníků, známky z angličtiny, absence, motivace k přihlášení se na stáž.
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Aritmetický průměr Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika Datum.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Dobrovolnické centrum 1. Základní údaje Dobrovolnické centrum Oblastní nemocnice Příbram, a.s., vzniklo 1. prosince V centru máme v průměru kolem.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Jak se UČIT K MATURITĚ? Motivace, koncentrace, paměť.
Worklife Balance ve společnosti HEINEKEN Česká republika
Environmentální výchova - voda
„ Ondra pomáhá ptáčkům“
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
Co jsme si odnesli z Evropy
Odborná praxe v Německu
Bojíte se francouzštiny?
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
Referát kraje ČR Téma: Referát na kraj ČR
Krystýna Cirhanová studentka sekundy Angličtina v Egyptě-2015
ZOOKURZ Sexta 2016/17.
VY_32_INOVACE_Lul_II_09 Malá pevnost- Vnitřní pracovní komanda
Užitečné závaží.
Když slova nestačí Prezentace.
Český jazyk 3 Souvětí a věta.
Zlaté pravidlo.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Slovní úlohy o společné práci
AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_VV_17
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
9. Heterogenní a homogenní skupiny
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_39_ČJ4
Doplněk (verbální atribut)
Zájmena a jejich skloňování
Několik rad, jak si udělat život krásnější …
Autor: Mgr. Jana Burdzová
Anglický tábor v Milevsku
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Mluvíme, sjednáváme po telefonu (mobilu…)
AUTOR: Kateřina Křížová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
VYBER SPRÁVNÉ PŘÍSLOVÍ
Žít svůj život naplno.
Děti jsou naše budoucnost
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
U holiče.
Exkurze žáků sedmých ročníků ZŠ Školní 1480, Chomutov Projekt LABORA
Do Finska, Číny a zase zpátky do Ostravy Stipendista města Ostravy
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Člověk a jeho zdraví TÉMA:
Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska - druhé největší sdružení v ČR ( ) členů - založeno 1990 Základní poslání a cíle Sdružení:
Moudra s květinou.
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_35_ČJ4
Vymyšlený příběh Běželová
Naučil jsem se....
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Technika kolem nás Svět, ve kterém žijeme, se skládá z živé a neživé přírody, ale také techniky. Dokázali byste říct příklad živé a neživé přírody? Do.
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Každý den jsme trochu starší…
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Instalatér Matěj Viktora Stáž na Slovensku

Partnerství Berouna a Prešova Na stáž byli vybráni dva žáci instalatéři, dva truhláři, tři automechanici a dva žáci oboru Stavebnictví. Důvodem, proč byli vybráni byl takový, že měli dobrý prospěch, docházku a nebyly s nimi žádné problémy. Od školy jsme dostali také kapesné v hodnotě 100€, které jsme měli na útratu. Dále se nám dostala možnost naučit se něco nového a dostali jsme ty nejlepší firmy a díky nim jsme se naučili něco nového do života. Beroun Prešov

S námi jel pan mistr Josef Vít, který se o nás perfektně postaral a vždy se s ním dalo dohodnout. Člověk se s ním pobavil, takže bylo o zábavu vždy postaráno a myslím si, že komu se naskytne příležitost od školy někam jet, určitě by to měl vzít, protože z toho bude mít neuvěřitelné zážitky. Vztahy se Slováky byly velmi dobré a poznali jsme nové přátelé.

Cesta do Prešova Cesta do Prešova proběhla dne 19. 5. 2018 z Prahy hlavního nádraží, kde jsme nasedli do vlaku a jeli jsme směr Kysak. Ve vlaku jsme se tolik nenudili, protože jsme si našli nějakou zábavnou aktivitu, která vždy zatratila nudu, která občas panovala. Do Kysaku jsme přijeli v 15:40, kde na nás čekala dvě auta a odvezla nás do Prešova na internát Střední odborné školy technické.

Výlet do Tater Ráno jsme vyrazili do Štrbského Plesa v Tatrách. Tatry jsou úžasné a překrásné, člověk se tam odreaguje od všech povinností, které ještě musí udělat. A také se dostane i na čerstvý vzduch. Do Tater doporučuji osobně si vzít pevnou obuv, protože to není terén pro nějaké kecky. Určitě, kdo má rád focení, tak by si měl vzít s sebou fotoaparát, protože vytvoří krásné fotky.

Trávení volného času Občas nastal den, který jsme měli téměř volný a my jsme si mohli vybrat aktivitu , která se týkala třeba našich koníčků. Já osobně jsem šel ven s kamarády nebo jsme si chodili zacvičit na venkovní hřiště, chodil jsem i běhat a nebo moji noví přátelé mě vzali na místa, která jsou v Prešově známá. A nebo prostě jsem si lehl do postele a koukal jsem na svůj oblíbený film, u kterého jsem většinou strávil zbytek večera.

Aktivity od školy Škola ve volném čase nám také nabízela střelbu ze vzduchovky, fotbal, ping pong a nebo posezení u ohně u opékání buřtů. Sezení u ohně bylo super, zpívali jsme různé táborové písničky, tancovali jsme a povídali jsme si s novými přáteli a člověk se u toho pobavil a odreagoval. Také jsme dostali nabídku od vychovatele, že můžeme jít na kopec Kalvária společně s lidmi z internátu.

Stravovaní Slovenské jídlo od toho našeho se nějak zvláštně nelišilo, řekl bych, že všechno jídlo, co jsem na Slovensku jedl, jsem znal. Musím uznat, že na internátu se o nás dobře postarali, takže místo toho, abychom hladověli, tak jsme byli přejedeni. O víkendu jsme si šli většinou něco koupit do Tesca nebo jsme chodili na korýtko, které bylo tak pro 5 osob. Také firma nás pozvala občas na oběd, takže jsme měli většinou dva obědy za den.

Děkuji za pozornost

Co jsme se naučili nového U firmy Raciotherm jsme se určitě naučili něco nového, co jistě jednou využijeme. Naučili jsme se montáž centrálního vysavače, pracovat s elektrickou závitnicí, připojení kotle i expanzní nádoby. Dále co jsme se naučili, bylo připojení bidetu a připojení trubkového otopného tělesa.

Seznámení s firmou První den, kdy jsme měli nastoupit do firmy, proběhl tak, že jsme se sešli v ředitelně a tam jsem dostali informace o firmě, ve které jsme měli pracovat. Ze začátku jsem měl trochu stres, protože jsem nevěděl, jaké prostředí bude ve firmě a jaký kolektiv. Josef Matýsko, který mě a Marka seznámil s informacemi o firmě, nás odvezl do firmy, která se jmenovala Raciotherm. Sešli s vedoucím firmy panem Karnižem, který nám řekl, že tak za hodinu pojedeme s našim instruktorem na pracoviště.

Když jsme se převlékli do pracovního oblečení a seznámili jsme se s vedoucím firmy, tak ze mě opadal konečně ten stres, kterého jsem se tak bál. Potom, co si pro nás přijeli, jsme byli seznámeni s prací, kterou jsme měli dělat v ten den. Práce se týkala montáže ventilů na přívodu a na cirkulaci. S námi také pracovali učni z 3. ročníku, s kterými jsme si neměli ze začátku co říct.

Druhý den byl už o něco lepší, protože jsme si s nimi začali už konečně povídat, takže když jsme měli přestávku, tak jsme se tolik nenudili jako první den. Začali jsme si i více povídat i s instruktory, takže byla větší pracovní morálka a na pracovišti to začalo konečně rychleji utíkat. Můj názor je takový, že když se vytvoří dobrý vztah na pracovišti, tak práce i rychleji utíká.

Poslední dny jsme s Markem pracovali každý zvlášť a dělali jsme jinou práci, která nás posunula o kousek dál v našem oboru a dala nám zkušenosti do budoucna. Díky tomu také věřím, že máme větší šanci se uchytit na trhu práce.

Zhodnocení firmy Chtěl bych jen říci, že lepší firmu nám nemohli přidělit, už jen proto, že firma se k nám velmi dobře chovala. A také pro to, že jsme s nimi měli vztah na dobré úrovni. Člověk, když si s něčím nevěděl rady, tak mu instruktoři vždy pomohli a poradili. Všichni si vzájemně pomáhali, takže práce šla snadno a vždy jsme měli všechno včas hotové. S firmou nebyly žádné problémy a vždy jsme se dokázali dohodnout.

Poslední den ve firmě Od firmy jsme dostali poslední den praxí volno, takže jsme si s Markem řekli, že by jsme jim zavolali a rozloučili jsme se s nimi. Přijeli si pro nás do školy a jeli jsme s nimi na firmu, kde jsme jim poděkovali za nové zkušenosti a za příjemné chování. Od vedoucího jsme dostali dárkovou tašku, ve které jsme měli nějaké věci na památku. Nakonec jsme jim ještě jednou poděkovali za všechno a vrátili jsem se na internát.