Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Mil_II_12 Obvod obdélníku Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Advertisements

VY_12_INOVACE_Tru_I_18 Střídání hlásek při odvozování Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_Luk_II_04 Alternativní výživa Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jiřina Homolová Název DUM: Popis Název sady: VY_32_Inovace_ Český jazyk 6. ročník Číslo projektu:
STYL Ke stylu se užívá:Typické slovní prostředky: Věty: 1. HOVOROVÝ v běžných rozhovorech každodenního života slova a obraty hovorové, výrazy z obecné.
VY_32_INOVACE_Vac_I_04 Orientujeme se na planetě Zemi - 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_08_KRUH_A_KRUZNICE Název materiálu:
Název prezentace (DUMu)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
VY_32_INOVACE_Fi_I_17 Název Oblasti Asie
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Dobrodružná literatura Název projektu: OP VK
VY_32_INOVACE_Pel_I_05 Výrazy – vzorce 2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Přísudek VY_12_INOVACE_Rů_I_34 Název projektu: OP VK
Téma: Předmět a příslovečné určení
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Sběratelé pohádek a pohádky z celého světa
TO BE – questions, short answers
Psaní bě/bje, vě/vje, mě/mně, pě Název projektu: OP VK
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
VY_32_INOVACE_Slo_II_04 Oxidy 2 ppt.
VY_32_INOVACE_Slo_II_01 Anorganické názvosloví úvod ppt.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
VÝKLAD Mgr. Michal Oblouk.
VY_32_INOVACE_Pel_II_05 Rovnice – úlohy o společné práci
VY_32_INOVACE_Fi_III_21 Název Svět - soutěž
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Sib_I_09 Slovní druhy
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_Roz_II_01 Čtení a zápis čísel v oboru do
Autor: Mgr. Marie Hrbková Název: VY_32_INOVACE_1C42Čj3_Slovní druhy
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_Fi_III_32 Název Kulturní krajina Název projektu: OP VK
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Slovní druhy - procvičování
VY_32_INOVACE_Sei_I_12 Time Název projektu: OP VK
Popis pracovního postupu
POPIS Shrnutí učiva.
VY_32_INOVACE_Šev_II_01 SLABIKÁŘ 1 – S, L, M, P
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
VY_32_INOVACE_Fi_I_13 Název Amerika -opakování
VY_32_INOVACE_Mat_III_08 Poklad na ostrově Spodoba
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
VY_32_INOVACE_Fi_III_28 Název Státní znaky sousedních zemí
Název prezentace (DUMu): Odborný styl – popis pracovního postupu
VY_32_ INOVACE_ 10_ ČESKÝ JAZYK 3
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola Pardubice - Spořilov Autor: Mgr
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
VY_32_INOVACE_36_CJ_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Pel_I_08 Výrazy lomené – podmínky2
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
TVAROSLOVÍ SLOVNÍ DRUHY – SLOVA OHEBNÁ A NEOHEBNÁ
Transkript prezentace:

Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2952 VY_32_INOVACE_Tru_II_3 Popis Název projektu: OP VK 1.4.72038519 Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2952 OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Autor materiálu: Šárka Trunkátová

Popis

Popis slohový útvar, který nás informuje, jak určitý ob- jekt, věc, osoba, zvíře vypadá, jaké jsou jeho čás- ti, vlastnosti a funkce Abychom mohli popisovat, musíme umět napřed dobře pozorovat.

Druhy popisu popis prostý – závisí na schopnosti našich smyslů vidět věci a vnímat je popis odborný – předpokládá odborné zna- losti, využívá odborné názvy (odborné termíny) popis umělecký – setkáváme se s ním v krás- né literatuře

Jazykové prostředky podstatná jména – přesné, věcné a výstižné pojmenování přídavná jména – všímáme si vlastností slovesa příslovce času a místa předložky (nad, pod, ...) číslovky – užíváme v odborném popisu

Postup při popisu Začínáme celkovým pohledem jak objekt vypadá a jak zapadá do souvislosti, jaké jsou jeho míry, barva ... . Pak popisujeme jednotlivosti. Dodržujeme zvolený postup: shora dolů a naopak zleva doprava a naopak zpředu dozadu a naopak od středu směrem k obvodu

Datum vytvoření: 28.10.2011 Ročník, pro který je materiál určen: osmý ročník Předmět: komunikační a slohová výchova Anotace: Po jeho odzkoušení budou žáci umět popisovat jednotlivé objekty a věci, zá- roveň budou umět rozlišit i druhy popisu.