A B C 1 -1 2 3 4 -2 Do buňky B1 vložíme vzorec =KDYŽ(A1>0 ; A1 ; -A1) Vzorec zkopírujeme do sloupce B.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
Advertisements

ČESKÝ JAZYK 1. ROČNÍK Čtení - slabiky Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
př. 6 výsledek postup řešení
POLOPŘÍMKA.
Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
PODOBNOST MATEMATIKA 9. ROČNÍK ZŠ výklad a cvičení.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 – úvod do programu Co se všechno naučíme???
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Vkládání hypertextových odkazů Co se všechno naučíme??? Co je to hypertextový.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Export tabulky z MS Excel 2010 do jiných formátů Co se všechno naučíme???
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_07 Informatika - MS Excel – Vkládání vzorců Autor:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Vzorce pro druhé mocniny dvojčlenů (a – b)²=(a – b).(a – b)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 GRAF II – výsečový graf Autor: Bc. Pavel Šiktanc Co se všechno naučíme??? Vytváření výsečového.
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
Základy MS Excel Vytvoření tabulky.
Počet čísel Počet hodnot
Počet čísel Počet hodnot
Včela Medonosná.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE V ROVINĚ
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Excel – tabulkový procesor
Povrch krychle a kvádru.
Informatická školení F1 Office Pro Plus
Použití klávesy Printscreen
Procvičení vzorců a funkcí v rámci jednoho i více listů
Popis kvádru:. Popis kvádru: Vlastnosti kvádru: Kvádr má 8 stěn. Kvádr má 8 vrcholů. Kvádr má 12 hran. Kvádr má 1 dolní podstavu. Kvádr má 1 horní.
Tvorba tabulek ve Wordu II.
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
* Výšky trojúhelníku Matematika – 6. ročník *
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Co se všechno naučíme??? Počítání průměru Funkce PRŮMĚR
MNOŽINY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
VY_32_INOVACE_VJ35.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
VY_32_INOVACE_VJ38.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
VY_32_INOVACE_VJ39.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ21 Excel - čas Předmět  Výpočetní.
VY_32_INOVACE_VJ36.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Shodnost rovinných útvarů Shodnost trojúhelníků
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Tabulkový procesor Síť buněk, do kterych lze vkládat údaje – číselné, textové, datové i logické. Jeho podstatou jsou vzorce pomocí kterých zpracováváme.
Povrch krychle a kvádru.
Pythagorova věta Matematika 8.ročník ZŠ Řešené příklady II.
Rozklad mnohočlenů na součin vytýkáním před závorku
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno,
46 OBVOD A OBSAH LICHOBĚŽNÍKU.
A B C D Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”)
Dělení lomených výrazů
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_49_Povrch krychle a kvádru
Vzorce na úpravu výrazů
Druhá mocnina a odmocnina
Sčítání lomených výrazů
K-mapa: úvod a sestavení
Technika obsluhy – ozdoby míchaných nápojů
Transkript prezentace:

A B C 1 -1 2 3 4 -2 Do buňky B1 vložíme vzorec =KDYŽ(A1>0 ; A1 ; -A1) Vzorec zkopírujeme do sloupce B

A B C 1 -1 2 3 4 -2 Do buňky B1 vložíme vzorec =KDYŽ(A1>0 ; A1 ; -A1) Vzorec zkopírujeme do sloupce B

A B C D 1 3 2 5 4 Do buňky D1 vložíme vzorec =MAX(A1:B2 A2:A3 ; B1:C1)

A B C D 1 3 2 5 4 Do buňky C1 vložíme vzorec =MAX(A1:B2 A2:A3 ; B1:C1)

A B C D 1 3 2 5 4 Do buňky D1 vložíme vzorec =MAX(A1:B2 A2:A3 ; B1:C1) =MAX(A1:B2 A2:A3) = 2 =MAX(B1:C1) = 3

A B C D 1 3 2 5 4 Do buňky D1 vložíme vzorec =MAX(A1:B2 A2:A3 ; B1:C1)

A B C D 1 -1 3 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =A1 + $B1*A$1 Vzorec zkopírujeme do C2, D1 a D2

A B C D 1 -1 3 -4 12 2 8 C1: A1 + $B1*A$1 => -1 + 3*(-1) = -4 C2: A2 + $B2*A$1 => 2 + 2*(-1) = 0 D1: B1 + $B1*B$1 => 3 + 3*3 = 12 D2: B2 + $B2*B$1 => 2 + 2*3 = 8

A B C 1 154,56 2 66,66 Do buňky B1 vložíme vzorec =ZAOKROUHLIT(A1; 0) + ZAOKROUHLIT(A2; -1)

A B C 1 154,56 225 2 66,66 Do buňky B1 vložíme vzorec =ZAOKROUHLIT(A1; 0) + ZAOKROUHLIT(A2; -1) =>155 + 70

A B C D 1 2 -5 3 4 6 -1 -3 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMA(A1:C3 A3:C4)

A B C D 1 2 -5 3 4 6 -1 -3 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMA(A1:C3 A3:C4)

A B C D 1 2 -5 3 7 4 6 -1 -3 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMA(A1:C3 A3:C4)

A B 1 Dobrý den 2 Do buňky B1 vložíme vzorec =3 * DÉLKA(A1)

A B 1 Dobrý den 27 2 Do buňky B1 vložíme vzorec =3 * DÉLKA(A1) DÉLKA(A1) = 9 3 * 9 = 27

A B C 1 75% 2 3 Do buňky B1 vložíme vzorec =A$1 * 4 Vzorec zkopírujeme do sloupce B

A B C 1 75% 3 2 75% = 0,75 B1 => A$1 * 4 = 75% * 4 = 300% (3) B2 => A$1 * 4 = 300% (3) B3 => A$1 * 4 = 300% (3)