Sebehodnocení a hodnoceni spolužáků

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
Advertisements

Hodnocení žáků a vlastní hodnocení školy V této kapitole škola popisuje, jak a na základě čeho jsou žáci hodnoceni a které oblasti jsou součástmi vlastního.
Environmentální výchova pro základní školu
Bořivoj Brdička – Zájem o poznání poznámky pro Kulatý stůl SKAV ovlivněné orientací na vzdělávací technologie 1.Co udělat proto, aby škola byla.
Practice with the Conditional Change the following sentences to the conditional, according to the model. Vzor: Nemám peníze a nemohu si koupit auto. Kdybych.
Hodnotová orientace svobodné generace
SLOVNÍ ÚLOHY Odčítání od 20.
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
MSEK – sdružení právnických a fyzických osob, které podnikají převážně na území Moravskoslezského kraje v odvětvích energetického průmyslu. Klastr sdružuje.
Practice with Numbers II For each of the following sections, insert the correct form of the given noun and/or number. Vzor: Jeden Mám ___(sešit) a ___(kniha).
Možnosti vizualizace výuky
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. a 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ.
OPEN LEARNING Moderní výuka odborných cizích jazyků 89% žáků cítí potřebu umět cizí jazyk pro svou budoucí práci, NIDV, červen 2012 Brno, 4. červen 2014,
Gymnázium a Jazyková škola Zlín
Mít rád Fill in the blanks with the appropriate forms of mít rád in both the present and past. Vzor: Radek ____ hudbu. Radek má rád hudbu. Radek měl rád.
RVP A ŠVP V PRÁCI UČITELE T AK ŠEL ČAS KURIKULÁRNÍ REFORMY Dějství první: bouřlivá 90. léta Dějství druhé: Bílá kniha (2001) Dějství třetí:
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_03 Název materiálu: Zájmena Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské obory Anotace: Zájmena.
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
METODA STORYLINE Metoda Storyline jako nástroj výuky anglického jazyka v heterogenních třídách ZŠ Na Rovině.
Jak psát výstupní hodnocení E-learningový kurz, 5 lekcí Co má výstupní hodnocení obsahovat podle zákona, pravidla hodnocení, čeho se vyvarovat, posouzení.
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
Spektrum didaktických stylů
New Marketing Media Michal Pilík.
Ten, to, ta: Demostrative Pronouns Insert the correct form of the demonstrative pronoun into the following sentences. Be sure to use the appropriate case,
Vzdělávání pracovníků v oboru právo ve vědě a výzkumu – ano či ne? JUDr. Blanka Vítová, Ph.D., LL.M.
Hodnocení ve vzdělávání dospělých Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
Rozbor celkové úrovně vzdělávání na ZŠ Olbramovice po ukončení celkové rekonstrukce školy (ve školních letech 2012/2013 a 2013/2014) Vyhodnocení dotazníku.
Connecting Sentences with který Connect the following sentences with který. Remember to put který into the appropriate number and case. Vzor: Viděl jsem.
Zasedání výboru Lisabonské úmluvy Seminář NARIC, Š. Skuhrová.
Název The United Kingdom – Wales Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se.
První zaměstnání Petr Machala.
Pedagogická fakulta Masarykovy university v Brně Katedra pedagogiky
Všechen Fill in the blanks with the appropriate form of všechen, using the correct number, gender, and case. Vzor: Já vím ___, co víš ty. Já vím všechno,
NázevAustralia – Basic facts Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se o.
Praxe očima studentů Petr Liška. Podklady ProtokolyBiCheFyInfMaZDG Jaro Podzim Jaro Podzim Jaro.
Vyučovací metody Školní pedagogika 2013.
Hodnocení žáků. Zpráva OECD o hodnocení vzdělávání Česká republika 2012: Převládá sumativní hodnocení Velký důraz na známky Žáci jsou často zkoušeni ústně.
Hlediska, podle nichž učitelé vybírají učebnice češtiny pro cizince
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.2.
MAPOVÁNÍ ŠKOLY ŠKOLA PRO DEMOKRACII. PRÁCE S KRITÉRIEMI ♦ s materiálem škola pro demokracii jsme pracovali v měsících únor a březen ♦ do práce byli především.
Ústav technologie vody a prostředí Jan Bartáček D ECENTRALIZOVANÉ ZPRACOVÁNÍ.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Standardy jako zrcadlo českého kurikula Mgr. Olga Bauerová Mgr. Marek Lauermann ZŠ a MŠ Brno, Jihomoravské nám. 2.
 ANOTACE: Prezentace, která může sloužit jako opakování slovní zásoby  AUTOR: Mgr. Eva Klapková  JAZYK: anglický jazyk  OČEKÁVANÝ VÝSTUP: žáci si.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
VY_32_INOVACE_20_AJI_ROZVRH HODIN Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Tvořivost žáka Tvořivost – vymezení pojmu: Tvořivost je činnost, jejímž výsledkem jsou nové, originální, výtvory. DRUHY TVOŘIVOSTI: Objektivní: přináší.
Konference MŠMT Standardy v matematice Doc. RNDr. Eduard Fuchs, CSc. Předseda „Společnosti učitelů matematiky“ (SUMA) Přírodovědecká fakulta.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Zdravotní hrozby.
Šablony OP VVV a podpora nadání
Referát – památka ČR Kritéria hodnocení.
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Početní operace v oboru přirozených čísel
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Ten, to, ta: Demostrative Pronouns
Practice with the Conditional
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Temperament, charakter, motivace
Mgr. Kateřina Gajdošová
Connecting Sentences with který II
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Volnočasová pedagogika
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
doc. Ing. Renáta Schneiderová Heralová, Ph.D.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Sebehodnocení a hodnoceni spolužáků Má to vůbec smysl? Katrina Byrne RPEPS-- ZS 2008/09

Jaké jsou naše cíly? Nezávislý studenti Sebekriticky studenti Znají Slabosti Silné strany Umí si zlepšovat Zodpovědní za vzděláni

Hodnoceni je přirozené Studenti to už dělají “to bylo nudní” “jsem ji špatně slyšela” “neřekla nic podstatného” “mluvil příliš rychle” Měli bychom využit! Potřeba: dat rámec, kriterii

RAMEC HODNOCENI Úkol—dat kriterii, ktere používame Rozumí ramec? Na příklad: Strukturovaní Písemná Práce Rozumí ramec? Poznaní je důležité

Jak pracovat s rubrikou Žáci hodnotí vzor Srovnávat s hodnocením učitelovi Hodnotí svoje práce Hodnotí práce od spolužáka

Proč? To není místo hodnocení od učitele Slabosti a silne strany Co zlepsovat Ukol pri prezentacich

Prakticke

Co je dulezity? (kriterii) Jak budou hodnotit? Slovni hod? Znamkou? Globalni V castech

Zdroje Harmer, Jeremy. The Practice of English Language Teaching, 4th ed. Harlow: Pearson Education Limited, 2007. Svarcova, Iva. Zaklady Pedagogiky. Praha: VSCHT, 2005