Sebehodnocení a hodnoceni spolužáků Má to vůbec smysl? Katrina Byrne RPEPS-- ZS 2008/09
Jaké jsou naše cíly? Nezávislý studenti Sebekriticky studenti Znají Slabosti Silné strany Umí si zlepšovat Zodpovědní za vzděláni
Hodnoceni je přirozené Studenti to už dělají “to bylo nudní” “jsem ji špatně slyšela” “neřekla nic podstatného” “mluvil příliš rychle” Měli bychom využit! Potřeba: dat rámec, kriterii
RAMEC HODNOCENI Úkol—dat kriterii, ktere používame Rozumí ramec? Na příklad: Strukturovaní Písemná Práce Rozumí ramec? Poznaní je důležité
Jak pracovat s rubrikou Žáci hodnotí vzor Srovnávat s hodnocením učitelovi Hodnotí svoje práce Hodnotí práce od spolužáka
Proč? To není místo hodnocení od učitele Slabosti a silne strany Co zlepsovat Ukol pri prezentacich
Prakticke
Co je dulezity? (kriterii) Jak budou hodnotit? Slovni hod? Znamkou? Globalni V castech
Zdroje Harmer, Jeremy. The Practice of English Language Teaching, 4th ed. Harlow: Pearson Education Limited, 2007. Svarcova, Iva. Zaklady Pedagogiky. Praha: VSCHT, 2005