Prezentace obchodního plánu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Význam informací v podnikání
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Žádost o grant Metoda fundraisingu. 1. Průvodní dopis Identifikuje vaši organizaci (případně i vaši partnerskou organizaci, se kterou žádáte o grant.
Nauka o podniku Seminář.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Zpětné vyhodnocení akvizice
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
K.S.PARKET POKLÁDKA PARKET, PLOVOUCÍCH PODLAH, DŘEVĚNÝCH PODLAH VŠECH TYPŮ, VYROVNÁNÍ,LAKOVÁNÍ.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Prosperita organizace
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Elevator Pitch Prezentace a současně odevzdání v písemné podobě bude probíhat ve dnech které jste si zvolili závazně.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Katedra managementu Ing. Miloš Krejčí
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Podnikové finance Ing. Miroslav Sponer, Ph.D. - Základy financí.
Struktura podnikatelského plánu
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Název společnosti Produkty a služby
Žádost o grant.
Obor podnikání, název a umístění firmy
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Název společnosti Obchodní plán.
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Management a řízení hotelu
Marketingové strategie
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Cenové strategie.
Prezentující: [Jméno]
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Název společnosti Obchodní plán.
Název produktu.
Plán obchodního projektu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Transkript prezentace:

Prezentace obchodního plánu Název společnosti Prezentace obchodního plánu

Obchodní koncept Zadejte shrnutí klíčového produktu, služby, technologie, konceptu nebo strategie, na kterých se zakládá vaše podnikání.

Formulujte jasně dlouhodobé poslání vaší firmy. Zkuste použít slova, která vaší firmě pomůžou růst, ale buďte co nejstručnější.

Souhrn trhu Zadejte souhrnné informace o vašem trhu v minulosti, současnosti a budoucnosti. Uveďte změny v oblastech tržních podílů, vedoucí pozice, hráčů, posunů na trhu, nákladů, cen nebo konkurence, které vaší firmě poskytují příležitost k úspěchu.

Příležitosti Identifikujte problémy a příležitosti. Uveďte problémy zákazníků a definujte povahu produktů nebo služeb, které vidíte jako příležitost na tyto problémy odpovědět.

Konkurence Zadejte shrnutí konkurence. Uveďte stručně konkurenční výhody vaší firmy.

Cíle Uveďte seznam cílů na pět let. Specifikujte konkrétní, měřitelné cíle, kterých chcete do pěti let dosáhnout. Uveďte cíle pro tržní podíl. Uveďte cíle pro výnosy a ziskovost.

Tým Uveďte jména výkonného ředitele a klíčových vedoucích pracovníků. Zahrňte předchozí úspěchy, aby bylo zřejmé, že jde o lidi, kteří už něco dokázali. Shrňte počet roků zkušeností v oboru.

Organizační diagram týmu [Jméno a příjmení] Prezident a výkonný ředitel [Jméno a příjmení] Viceprezident [Jméno a příjmení] Manažer

Požadavky na zdroje Uveďte seznam požadavků na následující zdroje: Zaměstnanci Technologie Finance Distribuce Propagace Produkty Služby

Finanční plán Popište základní finanční plán, který definuje váš finanční model a cenové předpoklady. Tento plán by měl obsahovat očekávané roční prodeje a zisky na příští tři roky. K důkladnému pokrytí této oblasti můžete využít několik snímků.

Rizika a výnosy Shrňte rizika navrhovaného projektu a způsoby, jak je budete řešit. Odhadněte očekávané výnosy, hlavně v případě, že hledáte zdroje financování.

Zásadní problémy Krátkodobé Dlouhodobé Identifikujte klíčová rozhodnutí a problémy, které vyžadují okamžité nebo brzké řešení. Uveďte důsledky případného odložení rozhodnutí. Dlouhodobé Identifikujte problémy vyžadující dlouhodobé řešení. Pokud hledáte investory, předložte konkrétní údaje o všech problémech, k jejichž řešení jsou potřebné finanční zdroje.

Dodatek Doplňkové referenční materiály a zdroje informací