Prezentace obchodního plánu Název společnosti Prezentace obchodního plánu
Obchodní koncept Zadejte shrnutí klíčového produktu, služby, technologie, konceptu nebo strategie, na kterých se zakládá vaše podnikání.
Formulujte jasně dlouhodobé poslání vaší firmy. Zkuste použít slova, která vaší firmě pomůžou růst, ale buďte co nejstručnější.
Souhrn trhu Zadejte souhrnné informace o vašem trhu v minulosti, současnosti a budoucnosti. Uveďte změny v oblastech tržních podílů, vedoucí pozice, hráčů, posunů na trhu, nákladů, cen nebo konkurence, které vaší firmě poskytují příležitost k úspěchu.
Příležitosti Identifikujte problémy a příležitosti. Uveďte problémy zákazníků a definujte povahu produktů nebo služeb, které vidíte jako příležitost na tyto problémy odpovědět.
Konkurence Zadejte shrnutí konkurence. Uveďte stručně konkurenční výhody vaší firmy.
Cíle Uveďte seznam cílů na pět let. Specifikujte konkrétní, měřitelné cíle, kterých chcete do pěti let dosáhnout. Uveďte cíle pro tržní podíl. Uveďte cíle pro výnosy a ziskovost.
Tým Uveďte jména výkonného ředitele a klíčových vedoucích pracovníků. Zahrňte předchozí úspěchy, aby bylo zřejmé, že jde o lidi, kteří už něco dokázali. Shrňte počet roků zkušeností v oboru.
Organizační diagram týmu [Jméno a příjmení] Prezident a výkonný ředitel [Jméno a příjmení] Viceprezident [Jméno a příjmení] Manažer
Požadavky na zdroje Uveďte seznam požadavků na následující zdroje: Zaměstnanci Technologie Finance Distribuce Propagace Produkty Služby
Finanční plán Popište základní finanční plán, který definuje váš finanční model a cenové předpoklady. Tento plán by měl obsahovat očekávané roční prodeje a zisky na příští tři roky. K důkladnému pokrytí této oblasti můžete využít několik snímků.
Rizika a výnosy Shrňte rizika navrhovaného projektu a způsoby, jak je budete řešit. Odhadněte očekávané výnosy, hlavně v případě, že hledáte zdroje financování.
Zásadní problémy Krátkodobé Dlouhodobé Identifikujte klíčová rozhodnutí a problémy, které vyžadují okamžité nebo brzké řešení. Uveďte důsledky případného odložení rozhodnutí. Dlouhodobé Identifikujte problémy vyžadující dlouhodobé řešení. Pokud hledáte investory, předložte konkrétní údaje o všech problémech, k jejichž řešení jsou potřebné finanční zdroje.
Dodatek Doplňkové referenční materiály a zdroje informací