PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Advertisements

Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.02 Ročník2. ročník.
Předmět:Ekonomika Ročník: 3.ročník učebního oboru Autor: Mgr. Libuše Suchánková Anotace: Formou prezentace se žáci seznámí se základním rozdělením mzdy.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Ing. Kateřina Lichtenberková
Komplexní systém hodnocení
Technické vybavení počítače - Počítač PC
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
1. Význam a úkoly technického kreslení Technická dokumentace
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Plánování ve školní tělesné výchově
Název projektu: Drogové závislosti - násilníci a oběti Bc
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Tato prezentace byla vytvořena
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
ARANŽOVÁNÍ.
TÉMA: Počítačové systémy
Číslicová technika.
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Rešerše.
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Gymnasium Jižní Město Praha
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSKÉ MECHANIKY
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Autoevaluace z pohledu
Centralizované rozvojové projekty 2017
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Aktuální informace o projektu IKAP
Organizace práce na prodejně
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Inovace VOV informace o projektu
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Fond malých projektů Školení pro Konečné uživatele Zlín
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
Transkript prezentace:

PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV

Střední škola polytechnická Olomouc je zapojena v rámci pracovní skupiny pro obory : 36-52-H/01 Instalatér 39-41-L/02 Mechanik instalatérských a elektrotechnických zařízení

Činnost pracovní skupiny: 1 Činnost pracovní skupiny: 1. Aktualizace stávajících RVP Pracovní skupina se podrobně seznámila s návrhem aktualizace RVP u výše zmíněných oborů. Členové pracovní skupiny předložený návrh inovace doplnili a upravili jednak formou vzájemných jednáních na pracovních skupinách, tak i formou elektronické komunikace.

2.Širší společný základ stavební Je vytvořený z širšího společného základu technického. Členové pracovní skupiny se vyjádřili zda obsahuje relevantní výsledky učení a navrhli doplnění.

3. Užší společný základ Vychází z širšího společného základu, ale zaměřuje se na konkrétnější odborné dovednosti. Členové pracovní skupiny porovnávali připravené obsahové okruhy a výsledky učení k nim přiřazené u oborů Instalatér a MIEZ a stanovili dovednosti absolventa na konci studia u těchto oborů průřezově (co mají žáci na konci vzdělávání umět).

4. Schéma pokrytí vzdělávacího programu moduly Na základě obsahových okruhů a výsledků vzdělávání z užšího i z širšího společného základu členové pracovní skupiny po vzájemných konzultacích provedli pokrytí průběhu výuky v 1. – 3. ročníku oboru instalatér.

5. Tvorba modulů Na základě širšího a užšího společného základu a pokrytí vzdělávacího programu moduly členové pracovní skupiny vypracovali v první fázi 3 verze tzv. rodných listů modulů. V současnosti se vypracovávají další (postupně budou vypracovány rodné listy pro celý vzdělávací program).

6. Tvorba komplexních úloh Vztahuje se k modulům a je to vlastně výstup pro ověření výsledků vzdělávání. Může mít různou podobu (např. schéma, nákres, výrobek). Členové pracovní skupiny připravují návrh anotace v rámci rodného listu komplexní úlohy.

Rodný list komplexní úlohy obsahuje: název úlohy, vazba na modul, kategorie vzdělávání, časová náročnost, stručný popis, očekávané výsledky učení (montuje, spojuje, utěsňuje apod.), způsob realizace (učebna, dílna apod.) pomůcky kritéria hodnocení (dodržení zásad správné montáže …). Rodný list komplexní úlohy obsahuje:

Výhody účasti v projektu: aktivní přístup škol k aktualizacím RVP, sdílení a výměna informací a názorů s kolegy z jiných škol, možnost konzultace výstupů s odborníky z praxe.

Děkuji za pozornost v Olomouci 14. 5. 2018 Národní ústav pro vzdělávání modernizace odborného vzdělávání  www.projektmov.cz

Projekt Modernizace odborného vzdělávání (MOV) rozvíjí kvalitu odborného vzdělávání a podporuje uplatnitelnost absolventů na trhu práce. Je financován z Evropských strukturálních a investičních fondů a jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání.