VY_32_INOVACE_VO.9.A.05-10 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.05_Opakovací testík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Advertisements

N ÁZEV ŠKOLY : ZŠ Š TĚTÍ, O STROVNÍ 300 A UTOR : M GR. N IKOLA G RBAVČICOVÁ N ÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_CJ.6.A.17_ CESKA _ FILM OVA _ TVORBA _ PRO.
Občanská společnost, participace občanů na politickém životě Demokratický právní stát.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,8,9_15_PŘESTUPKY.
 Název školy: ZŠ Pr ů honice, Školní 191, p ř ísp ě vková organizace  Název a č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_D6_44  Autor: Zde ň ka Matoušová  Období:
EU_62_A_sada 1_11_M_Na poště_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Prezentace.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
Soudy a soudní řízení VY_32_INOVACE_03-56 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Občanská výchova Tematický okruh: Stát a právo.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_10_ Lidská práva Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Ernest Seifert Název materiálu: VY_32_INOVACE_6_CLOVEK_JAKO_OBCAN_05.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_12_ Státní vyznamenání Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název vzdělávacího materiálu
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
MOC VÝKONNÁ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Lidská práva VY_32_INOVACE_3-50 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Název vzdělávacího materiálu
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Název projektu: Moderní škola
Teplota – souhrnná cvičení II.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ANOTACE POLOŽIT ŽÁKŮM NĚKTERÉ OTÁZKY Z OBLASTI PRÁVNÍHO VĚDOMÍ
Procvičení a upevnění učiva
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Volby v ČR Název školy: ZŠ Salvátor
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
Starověké Řecko – Řecká vzdělanost a věda DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název projektu: Moderní škola
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Anotace Žák se seznámí s problematikou národa, národnostních menšin a vztahu majority a minorit Autor Mgr. Petr Stonawski Jazyk Čeština Očekávaný výstup.
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_VO.9.A.02 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.02_typy_a_formy_statu.
DUM - Digitální Učební Materiál
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.01_PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU-ZNAKY.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název: Základní lidská práva Autor: Mgr. Jiřina Kadlecová
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_VO.9.A.05-10 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.05_Opakovací testík Název: Opakovací testík Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku, slouží k opakování probraného učiva Datum: 21.11. 2011 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)

c) forma organizace zvířat, která sdružuje medvědy 1. Co je stát? a) forma politické organizace lidské společnosti, která sdružuje obyvatele určitého území v právní celek b) je závislé území c) forma organizace zvířat, která sdružuje medvědy

2. KOLIK NEZÁVISLÝCH STÁTŮ EXISTUJE V SOUČASNÉ DOBĚ? a) asi 250 b) cca 300 c) cca 200

3. Co znamená autokratická forma státu? a) vládnou tu jen aristokraté b) vládne jen úzký okruh osob nebo jedinec; lidská práva a svobody potlačovány c) na správě a řízení se podílejí všichni občané státu

4. Do jakého typu republiky byste zařadili ČR? a) prezidentská b) kancléřská c) parlamentní

5. Co je byrokracie? a) vláda nejschopnějších b) vláda bohatých c) vláda úředníků

6. Co je státní občanství? a) občanský průkaz b) plnoprávné členství jedince v daném státním útvaru na území státu c) právo jedince

7. JAK LZE NABÝT STÁTNÍ OBČANSTVÍ? a) nalezením na území ČR b) prací na území ČR c) smrtí

8. Která lidská rasa je nejhodnotnější? a) europoidní b) všechny jsou si rovny c) negroidní

9. Odkdy platí Ústava v rámci samostatné ČR? a) od roku 1948 b) od roku 2000 c) od roku 1993

10. Kolik obsahuje Ústava hlav a článků? a) 8 hlav – 115 článků b) 8 hlav – 113 článků c) 5 hlav – 113 článků

POUŽITÉ ZDROJE http://www.ceskatelevize.cz/specialy/nejvetsicech/historie_11 http://neviditelnypes.lidovky.cz/polemika-ktery-stat-vlastne- selhal-ceskoslovensko-rozhodne-ne-pvx- /p_spolecnost.asp?c=A091229_210900_p_spolecnost_wag http://santroch.blog.idnes.cz/c/159675/Vzpominacek-15-rijna- Mata-Hari-a-Diktator.html http://www.icm.cz/simulace-jednani-evropskeho-parlamentu-a- rady-eu http://odveci2.wordpress.com/tag/byrokracie/ http://www.mzv.cz/chicago/cz/konzularni_informace/statni_obca nstvi/index.html http://www.gamepark.cz/lidske_rasy_88627.htm http://www.artforum.sk/catalog/kolektiv-autorov:ustava- cr/?mod=catalog&detail=10649 http://m6k3.bloguje.cz/805979-o-mem-nedelnim-bezecko- cyklisticko-cumilskem-trojboji-nedele-23-srpna-2009.php

metodika Nejprve položíme dětem testové otázky a dáme jim čas na zodpovězení. Potom můžeme test vybrat a opravit nebo zvolit společné opravení (děti si prohodí test ve dvojici a společně opravují). Kontrolu provádíme za pomoci prezentace.