Prezentace výsledků průzkumu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Průzkum v azylových domech
Advertisements

Zkušenosti s implementací zdravotnických asistentů v provozu
Studijně-poznávací návštěva Ankary –
Akreditace „Jak je to u nás“…
Mezioborová komunikace na OCSS ve FN Hradec Králové
24 hodinová dostupnost lékařské péče Lékařská pohotovostní služba
Koncepce zdravotní péče o bezdomovce
Komunikace ve zdravotnictví – potřeba kontaktní sestry Konference nadačního fondu Porozumění Mgr. Alena Šmídová.
Management Ing. Jan Pivoňka.
Vyškovský cerebrovaskulární den Stávající stav budovy neurologického oddělení I a II p.
Lidský faktor v dopravě!
Zpracování „Protokolů o pádu pacienta“ IV. čtvrtletí 2002 Zpracoval Median, s. r. o.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Přínos dobrovolnického programu pro onkologické pacienty
Zdravotnictví V odvětví zdravotnictví v ČR je zaměstnáno pracovníků a výdaje státního rozpočtu do tohoto odvětví představuji asi 9% HDP. Po roce.
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Reforma zdravotnictví ČSSD Zdravotnický systém potřebuje postupné úpravy a změny, tedy evoluční způsob reformy. Pravicové strany se v posledních letech.
Urgentní příjem Nemocnice Jindřichův Hradec, a.s.
Klíčová otázka č. 4 Specifika péče o osoby bez přístřeší na akutní příjmové ambulanci z pohledu všeobecné sestry Mgr. Patrik Burda 26. – 27. listopadu.
Onkodobrovolníci v Krajské nemocnici Liberec Konference I slova léčí, aneb dobrovolníci na onkologických pracovištích Praha 27. února 2012 © Bc. Dana HRSTKOVÁ,
Provoz lůžkové části Kliniky pracovního lékařství
Možnosti financování rozvoje zdravotnického IT a návratnost investic MUDr. Pavel Kubů.
Výsledky dotazníkové evaluace dvouletého působení dobrovolníků v IKEM
Konflikty uvnitř interdisciplinárního týmu Proč vznikají a co se s nimi dá dělat Mgr. Radka Alexandrová Psycholožka DLBsH Rajhrad.
Vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků ve FN Ostrava
Řízená péče a její kvalita Praha, březen 2000 Ivan Malý.
Komunitní péče.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Fakultní nemocnice Ostrava
Klinická propedeutika
Bakalářské studium 3. ročník – ošetřovatelství – prezenční 3. ročník – ošetřovatelství – prezenční 912Základy řízení 912Základy řízení 4. ročník – ošetřovatelství.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
Metodika poradenství podpory zdraví a prevence nemocí
NÁZORY CIZINCŮ NA PROCES POSKYTOVÁNÍ OŠETŘOVATELSKÉ PÉČE V ČESKÉ REPUBLICE Vaňáčková, I.; Beharková, N.; Pokorná, A.
Pracovní spokojenost všeobecných sester ve světle Herzbergovy teorie
Životní úroveň obyvatel v České republice
PÉČE O PRACOVNÍKY.
Příjem pacienta na lůžkové oddělení a jeho bezpečí
Vyhodnocení spokojenosti pacientů v nemocnicích Pardubického kraje.
EVito systém aktivního zdraví Součást prevence a léčby civilizačních nemocí Ing. Filip Linhart, MBA, 13. listopadu 2014.
Podzimní škola WHO-HPH v ČR, 12.– , MZ ČR v Praze Fakultní nemocnice v Motole.
Strana 1 CAF a Lidské zdroje Mínění pracovníků má svoji váhu Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
Dotazníkové šetření. Cílem ankety je zjistit potřeby obyvatel města Toužim, zlepšit přehled městských zastupitelů o vnímání jejich potřeb z hlediska poskytování.
Identifikace pacientů v MOÚ J. Kocourková, H. Vorlíčková, Masarykův onkologický ústav, Brno.
Podzimní škola WHO 2001 v ČR, Praha 12. – Monika Klusáková, Mgr. Zuzana Velebová Bc. Renáta Grossová – Klementová Akční plán podpory zdraví.
Zdravotnické ukazatele v ČR. Kromě zcela obecných ekonomických ukazatelů je měření a hodnocení kvality zdravotní péče typické výskytem zcela specifických.
Kvalita očima pacientů Praha , MUDr.Markéta Hellerová.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Benefity. Výhody poskytování benefitů pro zaměstnavatele:  úspora mzdových nákladů s ohledem na daňové úlevy  účinný nástroj personálního managementu.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Úskalí úhradové vyhlášky 2017 z pohledu zdravotnického zařízení
Poznatky z kontrol agentur práce
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Táňa Křížová Krajský úřad Kraje Vysočina
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Ošetřování nemocných v terminálním stádiu
Účetní závěrka ve vybraném podniku
PODPORA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ NA KRAJSKÉM ÚŘADĚ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE II Metodické setkání na téma „Standardy kvality sociálně-právní ochrany na.
„Jediný, kdo může hlasovat, je pojištěnec svýma nohama.“
SYNDROM VYHOŘENÍ V KONTEXTU ZDRAVOTNICKÉHO ZAŘÍZENÍ
Dotazník spokojenosti NLZP
Benefity.
V. Setkání se starosty obcí
PaedDr. Alena Gajdůšková místopředsedkyně Výboru pro sociální politiku Výbor pro zdravotnictví Petiční výbor POSLANECKÁ SNĚMOVNA PARLAMENTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Transkript prezentace:

Prezentace výsledků průzkumu Bezpečná nemocnice Nemocnice Boskovice BN a kolektiv s.r.o. www.bnakolektiv.cz

Celkové počty vyplněných a odeslaných dotazníků ke srovnávacím hodnocením 307 hospitalizovaných (je třeba min. 250)  121 zaměstnanců (je třeba min. 100).  289  ambulantních (je třeba min. 250). 

Průzkum spokojenosti pacientů Ambulantní a hospitalizovaní pacienti

Rozložení dotazovaných podle ambulancí

Důvěryhodnost nemocnice pro hospitalizované

Na základě čeho jste se rozhodl/a pro tuto nemocnici?

Rozbor doby čekání na ambulancích a kde je čekání delší jak 30 minut

Důvody dlouhého čekání mi byly vysvětleny

Čekání ve srovnání s příjmem pacienta

Informovanost ambulantních pacientů lékaři Jak hodnotíte přístup lékaře k Vaší osobě? % dotázaných 1 69% 2 46% 3 5% 4 0% 5 1% Informace předané lékařem byly % dotázaných velmi dobře srozumitelné 89% částečně srozumitelné 9% nedostatečně srozumitelné 1%

Informovanost ambulantních pacientů sestrami Jak hodnotíte přístup sestry k Vaší osobě? % dotázaných 1 86% 2 21% 3 1% 4 5 0% Informace předané zdravotní sestrou byly % dotázaných velmi dobře srozumitelné 95% částečně srozumitelné 4% nedostatečně srozumitelné 0%

Další faktory spokojenosti s ošetřením Měl/a jste (během vyšetření či předání informací) pocit soukromí? % dotázaných ano 97% ne 2% Pokud jste pociťoval/a bolest, bylo na ni ze strany personálu účinně a včas reagováno? 44% 3% neměl jsem bolesti 52% Jak jste byl/a spokojen/a s celkovou úrovní ošetření? velmi spokojen/a 83% s výhradami spokojen/a 15% nespokojen 1%

Čistota a prostředí Jak na Vás působilo prostředí čekárny (čistota, vybavení, velikost čekárny)? % dotázaných čistě, příjemně 73% čistě, ne příjemně 26%

Přehled hodnocení pracovišť působících čistě, ne však příjemně

Jak hodnotíte komunikaci s Vaší zdravotní pojišťovnou? Hodnocení pojišťoven   Jak hodnotíte komunikaci s Vaší zdravotní pojišťovnou? Jak hodnotíte nabídku preventivních programů Vaší zdravotní pojišťovny? číslo pojišťovny % dotázaných průměrné známky (1 až 5) 111 71% 1,39 1,55 201 1% 1 205 2% 207 0% 2 211 25% 1,35 213

Náměty na zlepšení komunikace s pojišťovnou číslo pojišťovny Náměty na zlepšení komunikace s pojišťovnou % dotázaných 111 komunikace (elektronická, telefonická, písemná, reakční doba) 17% nabídka preventivních programů (očkování, preventivní ošetření 12% podpora léčby šetrnější pro pacienty 28% 42%   211 18% 40%

Průzkum spokojenosti zaměstnanců Reprezentativní vzorek – jak to vypadá?

Základní údaje o průzkumu Pracovníci podle pracovišť oddělení % gynekologicko-porodní 17% interna 21% novorozenecké 2% ortopedie 19% chirurgie rehabilitační aro - jip jiné Pracovníci podle zařazení % lékař 13% zdravotník nelékař 74% jiný odborný pracovník 4% jiné 9%

Spokojenost, bezpečnost a komunikace Otázka % Jaká je Vaše celková spokojenost jako zaměstnance této nemocnice? 59% Jak jste spokojen/a s úrovní vybavení Vašeho pracoviště? 69% Jak hodnotíte vzájemnou spolupráci s Vaším nadřízeným? 77% Jak se cítíte v současném pracovním kolektivu? 89% Jak hodnotíte vzájemnou spolupráci mezi Vámi a Vašimi kolegy? Jak hodnotíte vzájemnou spolupráci lékař x lékař 80% Jak hodnotíte vzájemnou spolupráci lékař x sestra? Jak hodnotíte vzájemnou spolupráci sestra x sestra? 87% Jak hodnotíte spokojenost pacientů na Vašem oddělení? 88% Jak hodnotíte bezpečnost pacientů na Vašem oddělení? (kvalita zákroku, předané ifnoramce, podávání léků, …) 93% Jak hodnotíte úroveň bezpečnosti Vás a Vašich kolegů při výkonu práce na Vašem oddělení? 83% Jak hodnotíte hospodárnost provozu na Vašem pracovišti? Jak hodnotíte komunikaci s Vaší zdravotní pojišťovnou? (e-mail, telefon, dopis) 76% Jak hodnotíte nabídku preventivních programů Vaší zdravotní pojišťovny? 73%

Zátěžové faktory Co konkrétně považujete za nejnáročnější na svém povolání po psychické stránce? % administrativa 45% časová tíseň komunikace/jednání s pacienty a jejich rodinami 23% kontakt s nemocnými/umírajícími pacienty 17% nevhodná motivace 26% práce přesčas 15% směnný provoz stres 70% vztahy s kolegy na pracovišti 11% zodpovědnost 55%

Co konkrétně doporučujete udělat pro zlepšení spokojenosti Vašich pacientů? % jednání s pacienty 15% kvalita a dostupnost WC/sprchy 13% kvalita stravy lepší organizace práce méně administrativy 4% rekonstrukce budovy/pokojů 23% speciální vybavení pokojů (polohovací lůžka, ...) 28% úprava doby buzení/vstávání více pracovníků, méně administrativy 81% zvýšení kvality lékařských a ošetřovatelských výkonů

Vyhodnocení rizik a bezpečnosti Co konkrétně doporučujete udělat pro zvýšení bezpečnosti Vás a Vašich kolegů při výkonu práce na Vašem oddělení? % dodržování bezpečnostních standardů 15% dodržování zákoníku práce dostatek ochranných pracovních pomůcek 26% lepší organizace práce 4% očkování personálu proti infekčním virovým onemocněním (např. chřipka, žloutenka) 28% omezení práce přesčas 51% pravidelná profesní a odborná školení 17% prevence syndromu vyhoření 60% zabezpečit dostatečný počet pracovníků 72% zvýšení kvality ochranných pracovních pomůcek 11% Jaké riziko z pohledu bezpečnosti personálu nemocnice považujete za největší? % agresivita pacientů a jejich příbuzných 72% nepoužívání ochranných pracovních pomůcek 8% poranění ostrými předměty 33% potřísnění biologickým materiálem 53% profesionální nákazy 25% syndrom vyhoření 64%

Atraktivita nemocnice jako zaměstnavatele Důvody, pro které byste se rozhodl/a odejít z Vaší nemocnice? % fyzická zátěž 23% nespokojenost s platem 72% psychické zatížení 49% rodinné důvody směnný provoz 4% vztahy s vedením 15% vztahy se spolupracovníky zdravotní důvody 19% změna bydliště 36% žádná perspektiva osobního růstu 17% O jaké nefinanční motivační odměny byste měl/a největší zájem? % dovolená navíc 86% kulturní akce 19% nemocniční školka 11% penzijní pojištění 44% placené studijní volno podpora sportování 22% podpora vzdělávání 31% wellness programy 56% závodní stravování 8% životní pojištění 25%

Přejeme mnoho úspěchů v porovnání s jinými nemocnicemi. Děkujeme za pozornost Přejeme mnoho úspěchů v porovnání s jinými nemocnicemi. BN a kolektiv s.r.o.