Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DŘEVINY V ZIMĚ.
Advertisements

Dožívá se vysokého věku až 1000 let
LES – PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
LES – LESNÍ PATRA Patro mechové Patro bylinné
Společenstva lesů I..
Stromy.
Bukovité a Břízovité.
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
Břízovité (správné zbarvení pro dvouděložné r.)
ZŠ Benešov,Jiráskova 888 Listnaté stromy a keře Mgr. Jana Brázdová.
Dřeviny – listnaté stromy
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
LISTNATÉ STROMY CHŘIBŮ
LISTNATÉ STROMY LESA.
Krytosemenné rostliny
R O S T L I N Y K R Y T O S E M E N N É
PŘÍRODOVĚDA.
Listnaté lesy Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.23
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:
Bukovité (správné zbarvení pro dvouděložné r.)
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace LISTNATÉ STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
VY_32_INOVACE_414, 21. sada, Přírodověda
LISTNATÉ STROMY A KEŘE V OKOLÍ ŠKOLY
VY_32_INOVACE_ sada, Přírodověda
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Pří_271_Živá příroda_Listnaté stromy Chřibů Autor: Mgr. Marie Pížová Škola: Základní škola Velehrad, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace Základní.
Trénink krytosemenných dřevin
ANOTACE Materiál seznamuje žáky s charakteristikou, vzhledem a využitím lípy srdčité. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupyŽák se seznámí s lípou.
Les-Lesní patra.
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: duben 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII. Vzdělávací.
STROMY LISTNANTÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
VY_32_INOVACE_24_Listnaté stromy Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
Zpracovala: Mgr. Z. Pavlů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a příroda, Přírodopis.
VY_32_INOVACE_04- Lípa srdčitá Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA.
Základní škola Oskol, Kroměříž příspěvková organizace Přírodopis 7. ročník Autor: Ing. Eva Blešová Vytvořeno v rámci projektu „Škola hrou - počítače ve.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr2_17_Listnaté stromy TEMA: Listnaté.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, Nové Strašecí tel , ,
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
TÉMA: Listnaté stromy (bez ovocných)
ZŠ BYSTŘICE Mgr Pavla Štěpánková VY 52 INOVACE 111.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Společenstva lesů - stromy
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_INOVACE_04-49 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
LISTNATÉ DŘEVINY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí,
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
VY_32_INOVACE_12- Buk lesní Přírodověda - 4. ročník
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_32_INOVACE_04_Rozmanitost přírody-lesy v ČR
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
TÉMA: Listnaté stromy (bez ovocných)
Listnaté stromy.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_06_Listnaté stromy
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Kukolová Název : VY_52_INOVACE_25_Listnaté stromy(lípa,dub,buk,bříza) Sada: Přírodověda pro 4. a 5. ročník Téma:Listnaté stromy(lípa,dub,buk,bříza) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1437

Anotace 4. ročník – přírodověda Prezentace určená k zopakování učiva o listnatých stromech nebo jako vyhledávání a třídění informací. Lze použít jako skupinovou práci Inovace – aktivní zopakování učiva, samostatnost, třídění informací

Ke každému listnáči přiřaď informace očíslované 1. – 4 Ke každému listnáči přiřaď informace očíslované 1. – 4. Zvýrazněná písmena si zapisuj, použiješ je v tajence.

1. pilovitÝ okraj listů Dub letní hladKá šedá kůrA Lípa srdčitá Žalud Bříza bělokorá srdíčkoVité listy Buk lesní

2. laloČnaté listy Dub letní odvar na vlasY Lípa srdčitá tvrdé nAčervenalé dřevo Bříza bělokorá měkKé dřevo - tužky Buk lesní

3. bukvice Dub letní odolná znečištěnému proStředí Lípa srdčitá Bříza bělokorá tvRdé dřevo – nábytek Buk lesní čaj - kAšel

4. vejčiTé listy Dub letní pomAlý růst (až 1000 let) Lípa srdčitá Bříza bělokorá národní strom Buk lesní bílá kůra – lze odlOupnout

Nebýt stromů, neměli bychom _ _ _ _ _ _ _ _ Nebýt stromů, neměli bychom _ _ _ _ _ _ _ _. Ze severoamerického stromu _ CH _ _ _ Z _ P _ _ A se získává mléčná šťáva potřebná k jejich výrobě.

Řešení 1. Žalud 1. srdíčkoVité listy 1. pilovitÝ okraj listů 1. hladKá šedá kůrA a) 2. laloČnaté listy b) 2. měkKé dřevo – tužky c) 2. odvar – na vlasY d) 2. tvrdé nAčervenalé dřevo

Řešení 3. tvRdé dřevo – nábytek 3. čaj – kAšel 3. odolná znečištěnému proStředí a) 4. pomAlý růst (až 1000 let) b) 4. národní strom 3. bukvice c) 4. bílá kůra – lze odlOupnout d) 4. vejčiTé listy

ŽVÝKAČKY ACHRAS ZAPOTA