Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Advertisements

Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje CZ /0.0/0.0/15_002/ Regionální stálá konference 27. dubna 2016.
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Programové období 2014 – 2020 a proces SEA Mgr. Zuzana Plešková Ministerstvo životního prostředí 14. února 2014.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice 2. Setkání Řídícího výboru MAP Neratovice 20. června 2016, MěÚ Neratovice.
Zlín 7. června 2016 Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje RÁMEC PRO INVESTICE DO INFRASTRUKTRURY Pracovní skupina Vzdělávání.
Porada ředitelů SŠ Čerpání finančních prostředků ve školství z OP na období srpna 2015.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
IROP předpokládaná podoba implementace.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
3. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán pro ORP Jablunkov reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ září 2016 od 14:00.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání Ustavující setkání Partnerství MAP v rámci obvodu Prahy 21.
PROJEKT Podpora krajského akčního plánování P-KAP 1) Časový rámec projektu 2) Vymezení působnosti projektu 3) Finanční náklady projektu 4) Lidské zdroje.
Řídící výbor MAP Českolipsko od hodin Program jednání: 1) MAP a harmonogram jeho zpracování 2) Volba předsedy ŘV 3) Statut řídícího výboru.
Základní údaje p-kap, KAP
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování (Pavla Chocholová) a Krajský akční plán Plzeňského kraje (Petr Duda) Národní ústav pro vzdělávání.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Výzva OP VVV 02_16_034 Implementace krajských akčních plánů I.
Ing. Kateřina Lichtenberková
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP Náměšť nad Oslavou
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Postup aktualizace Regionálního akčního plánu Zlínského kraje Ing
Komplexní systém hodnocení
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Jednání pracovních skupin k tvorbě Ročního akčního plánu (RAP)
Členská schůze MAS Nepomuk,
Role Úřadu Regionální rady
Aktuální informace o KAP a MAP
Plánování ve školní tělesné výchově
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Kraji Vysočina
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Návrh KAP č.1
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE IROP, OP VVV, PA/ŠAP Kristýna Žižková
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
ITI Ústecko-chomutovské aglomerace Aktuální stav
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Příprava programového období 2014–2020
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Stipendia a Krajský akční plán rozvoje vzdělávání
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
kam vlastně směřujeme ??? 
6. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Analýza potřeb v území Ing. Martin Kolář
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Dotazníkové šetření II – koncepce a nastavení
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Řídící výbor – , hod. Městský úřad Český Krumlov projekt „MAPII – ORP Český Krumlov“ reg. č. CZ /0.0/0.0/17_047/
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
5. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Transkript prezentace:

Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji Hynek Čížek, 2. 11. 2018

Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_002/0000001

Program 5. zasedání Zahájení, organizační pokyny Volba nového předsedy PSV Aktuální informace o průběhu projektu Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji Schválení dvou Seznamů projektových záměrů: 1. přílohy k Rámci/Seznamu projektových záměrů pro investiční intervence v SC 2.4 IROP a pro integrované nástroje ITI, IPRÚ a CLLD pro plánované projekty v 86. výzvě pro speciální školství, 2. aktualizace Rámce/Seznamu projektových záměrů pro investiční intervence v SC 2.4 IROP a pro integrované nástroje ITI, IPRÚ a CLLD

Program 5. zasedání Metodika rovných příležitostí, školská inkluzivní koncepce kraje, pracovní tým Inkluze Doplnění ostatních pracovních týmů Aktuální informace o průběhu projektu Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I (I-KAP) Představení závěrů z analýzy Věková struktura pedagogů středních škol v Jihočeském kraji Předběžný harmonogram činnosti v roce 2018/2019 Předpokládaný termín příštího jednání Pracovní skupiny Vzdělávání

Aktuální informace o projektu KAP projekt běží od listopadu 2015 (3 roky) v tuto chvíli tzv. fáze realizace KAP, tedy monitoring realizace KAP a pořádání tematických setkávání pro pedagogy a další aktéry ve vzdělávání (dosud 12 seminářů pro 219 pedagogů); témata týkající se společného vzdělávání, kariérového poradenství, rizik virtuálního světa pokračování seminářů: podzim 2018 – jaro 2019, přičemž některá témata vzejdou z dotazníkového šetření mezi pedagogy SŠ šetření proběhlo v červnu 2018, dotazníky vyplnilo 777 pedagogů, osloveny byly všechny střední školy pedagogové vybírali z nabídky témat, ale mohli také uvést vlastní návrhy

Aktuální informace o projektu KAP Výsledky šetření: nejvíce odpovědí přišlo od pedagogů SOŠ – 68,5 % největší zájem o témata: komunikace (celkem 85 % dotázaných): nejvíce komunikace pedagogů se žáky, pedagogů s rodiči, školy s rodinou práce s problémovým třídním kolektivem (celkem 87 % dotázaných) primární prevence rizikového chování na SŠ (celkem 83 % dotázaných) matematická gramotnost (všichni dotázaní učitelé matematiky + někteří s jinou aprobací)

Aktuální informace o projektu KAP Pokračuje spolupráce s MAP (místními akčními plány): členové RT se zúčastňují jednání řídících výborů v současné době již běží Místní akční plány II dle posledního zveřejněného zápisu je v Jihočeském kraji schváleno 15 MAP ze 17

Příloha k Rámci 86. výzva + aktualizace Rámce Rámec/Seznam investičních projektů = povinná součást projektu KAP, nezbytná podmínka pro čerpání investic v IROP dle podmínek IROP se nazývá: Seznam projektových záměrů pro investiční intervence v SC 2.4 IROP a pro integrované nástroje ITI, IPRÚ a CLLD PSV schvalovala první verzi rámce na 2. jednání 27. 4. 2016 v souvislosti s tehdy probíhajícími výzvami č. 32 a 33 (Infrastruktura SŠ a VOŠ), jeho aktualizaci pak na 4. jednání dne 20. 2. 2017 v souvislosti s výzvami č. 56 a 57 (Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání)

Příloha k Rámci 86. výzva + aktualizace Rámce program IROP vyhlásil výzvu č. 86 pro speciální školy (Infrastruktura vedoucí k přechodu do škol hlavního vzdělávacího proudu a k samostatnému způsobu života) dále je možné realizovat investiční projekty v rámci IPRÚ a CLLD → proto nutná aktualizace Rámce/Seznamu oslovení speciálních škol a škol, které mohou podat investiční projekt v rámci IPRÚ a CLLD komunikace s jednotlivými subjekty o úpravě záměrů, zpracování záměrů do konečného seznamu

Příloha k Rámci 86. výzva + aktualizace Rámce příloha Rámce/Seznamu určeného pro výzvu č. 86 pro speciální školy a SPC (Infrastruktura vedoucí k přechodu do škol hlavního vzdělávacího proudu a k samostatnému způsobu života): 6 projektových návrhů, celkové náklady: 102 750 000 Kč schvaluje PSV aktualizace Rámce/Seznamu investičních projektů pro IPRÚ a CLLD: 16 projektových návrhů, celkové náklady: 86 705 000 Kč schvaluje RSK oba Seznamy budou předloženy Regionální stálé konferenci

Školská inkluzivní koncepce kraje řídící orgán (MŠMT) zrevidoval Postupy KAP = zásadní metodický dokument pro realizaci projektu upravený na základě zkušeností při realizaci projektu ve všech krajích ČR v jeho první fázi, účinnost od 1. 7. 2018 v průběhu roku 2018 řídící orgán rovněž vypracoval Metodiku rovných příležitostí ve vzdělávání - závazná pro zpracovatele místních a krajských akčních plánů; cílem dokumentu je vymezit kompetence a činnosti v pracovních skupinách pro rovné příležitosti v místních a krajských akčních plánech

Školská inkluzivní koncepce kraje Metodika doporučuje učinit sérii následujících kroků: zřízení, popř. rozšíření pracovní skupiny pro rovné příležitosti ve vzdělávání zmapování rovných příležitostí škol (faktická otevřenost a inkluzivita škol) v Jihočeském kraji vysvětlení příčin problémů nerovnosti strategické plánování řešení problémů nerovnosti pravidelné monitorování a hodnocení pokroku

Školská inkluzivní koncepce kraje z revize Postupů KAP a z Metodiky rovných příležitostí vyplynula povinnost zpracování Školské inkluzivní koncepce kraje koncepce je nezbytná pro možnost předložení projektů do výzev OP VVV: Implementace krajských akčních plánů II a Inkluzivní vzdělávání pro sociálně vyloučené lokality II podmínkou je činnost pracovního týmu Inkluze (pracovní skupiny pro rovné příležitosti), v němž by měly být zapojeni zástupci všech zájmových skupin, kterých se téma inkluze dotýká společná diskuze nad tématy souvisejícími s inkluzí a projednání podkladů k nastavení rovných příležitostí v Jihočeském kraji, tým se musí sejít minimálně 4x ročně

Doplnění pracovních týmů Pracovní týmy – pokračování činnosti a doplnění členů: Inkluze Kariérové poradenství a podnikavost Polytechnika Odborné a další profesní vzdělávání, celoživotní vzdělávání Nepovinná témata práce v nich se mohou zúčastnit jak současní, tak noví členové členové PSV mohou navrhnout nové členy, kontakty předat realizačnímu týmu

Harmonogram činnosti, termín dalšího jednání PSV pokračování v pořádání tematických setkávání šetření Výzkum vývoje profesní orientace – ve spolupráci s firmou TREXIMA, spol. s r.o. další činnosti: evaluace KAP I, příprava tvorby KAP II ve spolupráci s pracovními týmy (Analýza potřeb v území, propojení s Analýzou potřeb škol, Prioritizace potřeb, Tvorba Dokumentu KAP II) předpokládaný termín dalšího jednání PSV – min. 1x v průběhu roku 2019, závisí na postupu při zpracovávání Dokumentu KAP II, popř. nutnosti aktualizace Rámce/Seznamu investičních projektů

Děkuji za pozornost