Nástroje pro zpracování a grafickou úpravu sekvenčních dat

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PROTEOSYNTEZA.
Advertisements

Molekulární základy dědičnosti
Od DNA k proteinu.
DISTANCE MATRIXCONTACT MAP 1AUG PDB -> CM. Kontakty – proč jsou zajímavé ? CM -> PDB ?
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
Nástroje pro zpracování a grafickou úpravu sekvenčních dat Jaro 2015.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jindřiška Šmídová Název : VY_32_INOVACE_10_Counting.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_20_MA_Řešíme_slovní_ úlohy Téma Číslo projektu Anotace Ma 2 – Násobení a dělení čísly.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Statistika je věda a postup jak rozvíjet lidské znalosti použitím empirických dat. Statistika.
Základní škola Čelákovice
Databáze © Mgr. Petr Loskot
Zeměpis – 9.ročník Správní členění ČR VY_32_INOVACE_
Technické vybavení počítače - Počítač PC
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_2_19_20 Tiskárny   Jaké druhy tiskáren známe? 2. Jaké jsou základní barvy, které kupujeme do inkoustové tiskárny?
VY_32_Inovace_4.3.4 Násobení a dělení 4 Matematika 3. ročník
V_ _ _ _ _ _ _ _E SVÁTKY JARA
Číslicová technika.
Jak vyřeším maxi-čtvereček?
Ruština pro začátečníky
ÚŘEDNÍ DEN 11. listopad 2015.
Atomy a molekuly (suplovaná hodina)
ANGLICKÝ JAZYK – 7. ROČNÍK
ČÍSLOVKY Mgr. Michal Oblouk.
STŘEDNÍ ŠKOLA PEDAGOGICKÁ, HOTELNICTVÍ A SLUŽEB
VY_32_INOVACE_1_2_7 Ing. Jan Voříšek
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Genetický kód – translace
Molekulární genetika Tok genetické informace:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Metabolismus aminokyselin.
Přírodovědný seminář – chemie 9. ročník
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_ Regulace
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Název školy:. Základní škola Netvořice. Autor:. Olga Marková. Název:
Grafické seznamy a diagramy
2. Praktické postupy zpracování experimentálních dat
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Signalizace integriny
Evropa poloha Jan Dušek.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_17Množství.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
2. Praktické postupy zpracování experimentálních dat
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Translace (druhý krok genové exprese)
GENETICKÝ KÓD, GENY, GENOM
Opakování učiva pro 9. ročník
Mechanika VY_32_INOVACE_05-08 Ročník: VII. r. Vzdělávací oblast:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Hádanky s doplňovačkou
Genetický kód Jakmile vznikne funkční mRNA, informace v ní obsažená může být ihned použita pro syntézu proteinu. Pravidla, kterými se řídí prostřednictvím.
Třetí návštěva „Domečku“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Plzeňsko a Chodsko VY_12_INOVACE_Rů_II_14
Název projektu: ICT ve výuce
Narozeniny VY_32_INOVACE_2B_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Translation 05/07 Jessica ráda chodí do divadel, že? Jessica likes going to theatres, doesn‘t she? Ten koncert nevypadá zajímavě, že? The concert doesn‘t.
Přesný analogový generátor několika tisíc různých barevných světel
Opakování učiva pro 9. ročník
Transkript prezentace:

Nástroje pro zpracování a grafickou úpravu sekvenčních dat Aplikovaná bioinformatika, Jaro 2014

Vyznačte v sekvenci všechny tryptofany, tyrosiny a cysteiny. ColorSeq http://npsa-pbil.ibcp.fr/cgi-bin/npsa_automat.pl?page=npsa_color.html Vyznačte v sekvenci všechny tryptofany, tyrosiny a cysteiny.

Protein Colourer http://www.ebi.ac.uk/cgi-bin/proteincol/ProteinColourer.pl LENKAPEPAMARTINWALTERGITAADAMAGATAAGNESALANCECILCEDRIKDALIDADANAEMILIEERIKEVAFILIPGERHARDHERMINAKARELKATERINAMARLENAMARKETAVALDEMARAVLASTIMILA Obarvěte si sekvenci...

Filter Protein/DNA http://www.bioinformatics.org/sms2/filter_protein.html http://www.bioinformatics.org/sms2/filter_dna.html

Three to One http://www.bioinformatics.org/sms2/three_to_one.html

One to Three http://www.bioinformatics.org/sms2/one_to_three.html

Three- / one-letter code http://molbiol.ru/eng/scripts/01_17.html

Reverse Transcription and Translation Tool http://www.attotron.com/cybertory/analysis/trans.htm GGGGACCGCCGCACCGUUAUCAGCCGUCAUAUCGACUACCGGAGGGCGAGACAGACGAUCGGUGUUAGCUACUUACAUGGCGUUCGAGAGUUGCUACGCGGUAGGCUUGACUCCAACUACAACGGAACGUGAAUCUCAUUUUGGGUUUUAGAUAUUGGGGUCGAAUCCAGCGAAAGCAUUAUUAAGGGGCUCCGUAACCUGGAUGGAACAUUGAGGUCUUUCAGUUCAACGAAUCCUGGAUAGGGCGCAACUCCCACUACACCAACUUUAACCUCACAUUACCCUGUUCUUAUUGCGCAA Pohrajte si s RNA...

Reverse Translate http://www.bioinformatics.org/sms2/rev_trans.html LENKAPEPAMARTINWALTERGITAADAMAGATAAGNESALANCECILCEDRIKDALIDADANAEMILIEERIKEVAFILIPGERHARDHERMINAKARELKATERINAMARLENAMARKETAVALDEMARAVLASTIMILA Přeložte si protein...

PepDraw Kolik aminokyselin program zvládne? http://www.tulane.edu/~biochem/WW/PepDraw/index.html Kolik aminokyselin program zvládne?

POLYVIEW http://polyview.cchmc.org/

POLYVIEW http://polyview.cchmc.org/

TOPO2 http://www.sacs.ucsf.edu/TOPO2/

MyDomains http://prosite.expasy.org/mydomains

PLLSASIVSAPVVTSETYVDIPGLYLDVAKAGIRDGKLQVILNVPTPYATGNNFPGIYFAIATNQGVVADGCFTYSSKVPESTGRMPFTLVATIDVGSGVTFVKGQWKSVRGSAMHIDSYASLSAIWGTAAPSSQGSGNQGAETGGTGAGNIGGGGERDGTFNLPPHIKFGVTALTHAANDQTIDIYIDDDPKPAATFKGAGAQDQNLGTKVLDSGNGRVRVIVMANGRPSRLGSRQVDIFKKSYFGIIGSEDGADDDYNDGIVFLNWPLG 271 aa, 1-129 TNF like domain, 157-271 Lectin domain, 189-191 vazebné místo, 256-258 vazebné místo

Vytvořte „doménové schéma“ proteinu.

BoxShade http://embnet.vital-it.ch/software/BOX_form.html

ESPript 3 http://espript.ibcp.fr/ESPript/ESPript/

ESPript 3 http://espript.ibcp.fr/ESPript/ESPript/

ESPript 3 http://espript.ibcp.fr/ESPript/ESPript/