NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 08_ Rozmanitost přírody Domácí zvířata (SADA ČÍSLO 2)
Advertisements

Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA. Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
JARO Eva Řičářová ZŠ Křížanská
Domácí zvířata – druhy, chov
Domestikovaní živočichové
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA – 2. ROČNÍK
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_59_Domácí zvířata AUTOR: Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
VY_32_INOVACE_11_ Čtení slov 3 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ANOTACE Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Hospodářská zvířata Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Mláďata Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Křížovka – domácí zvířata
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ilona Trojánková. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace GEPARD 1-domácí zvířata
ČESKÝ JAZYK Odpovězte na otázky o zvířátkách. PRASE DOMÁCÍ JAKÉ JE? CO DĚLÁ? JAKÉ MÁ ŠTĚTINY?
VY_32_INOVACE_19_Č tení s využitím alternativních metod čtení - zvířata (SADA ČÍSLO 4)
Hospodářská domácí zvířata – savci
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM SAVCI ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_526_Když jsem já sloužil AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA V ČR.
Vítejte na farmě KLIKEJ!
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Jana Hyklová VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Vlastivěda_29_Praha ZŠ praktická,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Pec pod Sněžkou, okres Trutnov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum: 24.
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.03 HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
VY_32_INOVACE_36_Domácí zvířata Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
SAVCI Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Napište do rámečků názvy mláďat. hříbě kotě sele štěně jehně kůzle.
Pes domácí Pes Fena Štěně Pes štěká: „Haf, haf.“ Hlídá, pomáhá, zachraňuje, vyhledává, bývá přítelem a společníkem.
Domácí zvířata a jejich mláďata VY_32_INOVACE_12_03 Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Rozumová výchova Č. DUMu: VY_32_INOVACE_15_domácí zvířata Jméno autora:Elena Guryčová.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_28_Z POHÁDKY DO POHÁDKY ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 2.a 3.třídy jako opakování učiva o zvířatech. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Ekosystém okolí lidských obydlí Hospodářská zvířata
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
VY_32_INOVACE_07 07 Domácí ptáci autor: Mgr. Jana Kobylková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_01_PRVOUKA
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_26_DOMÁCÍ ZVÍŘATA TÉMA: DOMÁCÍ ZVÍŘATA
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Vypracovala Daniela Kubů ZŠ a MŠ Malý Újezd
III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT
PŘIŘAZOVACÍ KARTY K VYTISKNUTÍ
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
PTÁCI - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Hospodářská zvířata.
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr. Jana Němcová
EKOSYSTÉM OKOLÍ LIDSKÝCH OBYDLÍ
DUM I. / 4. domácí zvířata Bc. Zdeněk Klíma.
VY_32_INOVACE_06 06 Hospodářská zvířata autor: Mgr. Jana Kobylková
Jak dělá? VY_32_INOVACE_5B_06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
kokk NÁZEV ŠKOLY: ZŠ speciální Litvínov, Šafaříkova 991, okr. Most
Příprava na písemku obrázky 5
Shody a rozdíly Vennův diagram
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_Zvířata a jejich mláďata
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Jana Hyklová VYTVOŘENO: 20.02.2013 NÁZEV: VY_12_Prvouka_01_Domácí zvířata ZŠ praktická, 2.-3. r . - TÉMA: Rozmanitosti přírody ČÍSLO PROJEKTU: CZ. 1. 07 /1.4.00/21.1737

Anotace Děti si při práci s touto prezentací připomenou, která zvířátka nazýváme „domácí“, kde je doma chováme. Společně si zopakují, čím jsou nám zvířátka užitečná, proč je vůbec chováme. Znovu si přečtou, jak se nazývají mláďata jednotlivých zvířat, případně ukáží na obrázcích. Zdůrazníme také, jak nám zvířátka pomáhají, ale také jak lidé pomáhají zvířátkům. Vhodné je využít další obrázky z manipulačního atlasu, přiřazovat obrázky k názvům zvířat, zařadit krátkou pohádku o zvířátkách ( dle vlastní volby vyučujícího, lze využít článek z Čítanky). Při pilotáži děti zaujaly hlavně obrázky „domácích mazlíčků“(kočka, pes),samy vypravovaly, jak se staráme nebo jak bychom se měli starat o zvířátka. Společně si pak děti přečetly pohádku, ve které byla hlavními postavami zvířátka.

Domácí zvířata Chováme je doma pes kočka Chováme je na dvorku kráva ovce koza slepice králík prase

Domácí zvířátka nám dávají : mléko maso vejce kůži (vlnu)

Domácí zvířátka mají mláďata : kráva - tele kůň – hříbě pes – štěně kočka – kotě slepice - kuře

Domácí zvířátka nám pomáhají Pes hlídá dům. Kočka chytá myši. Kůň tahá vůz.

My pomáháme zvířátkům Staráme se o ně. Máme je rádi. Dáváme jim jídlo. Chodíme s nimi na procházku.

Použité zdroje: Ilustrace : kliparty. office