Růst a vývoj člověka VY_32_INOVACE_07

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ORGANISMY PROVÁZEJÍCÍ ČLOVĚKA BEZOBRATLÍ ŽIVOČICHOVÉ VERONIKA STRAKOVÁ.
Advertisements

Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Kožní soustava Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář) Ročník:1.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lydie Klementová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Karolina Pátková Název : VY_32_INOVACE_7C_12_Téma_Člověk_a_zdraví.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková JAKÝ JE ROZDÍL MEZI SKUPINAMI OBRÁZKŮ?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Hronková Pavlína Název : VY_52_INOVACE_11_Člověk.
 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: září 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1.
ZÁKLADNÍ PROJEVY ŽIVÝCH ORGANISMŮ Zpracovala : Mgr. Jana Richterová ICT Financováno z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR 1 Přírodopis 6. třída.
Anotace Prezentace je určena k seznámení a procvičování učiva „Trávicí soustava“. Žák má možnost názorně vidět systém této soustavy. Funkce jednotlivých.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
Autor: Mgr.Lenka Preisová
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_27_ VOLNĚ ŽIJÍCÍ ŽIVOČICHOVÉ.
Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E – Př4 – potravní vazby
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název:VY_32_INOVACE_3B_13_Krev Téma: Krev
Zaměstnání dospělých lidí VY_32_INOVACE_05
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
Člověk a jeho svět 4. ročník
Domov, rodina VY_32_INOVACE_14
HMOTNOST Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_05_29.
STAVBA TĚLA ČLOVĚKA VY_32_INOVACE_08
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.21_Etapy_lidskeho_zivota.
POTRAVNÍ ŘĚTĚZCE VY_32_INOVACE_03
Prezentace – výklad učiva
Neživá příroda - voda Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
Nezmar a ploštěnka – pracovní list.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Lidé a ostatní živočichové
Různé podmínky života na Zemi
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Kam byste zařadili člověka? živá příroda neživá příroda
OBOJŽIVELNÍCI (zajímavosti)
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: Moderní škola
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_CH.8A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_CH.8.A.06_VZDUCH Název: Vzduch.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
HOUBY (opakování) VY_32_INOVACE_06-47 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Krajina v okolí domova VY_32_INOVACE_17
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Živá příroda – vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Dýchací soustava VY_32_INOVACE_06-04 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
Prezentace – výklad učiva
Vy_32_INOVACE_O4_ŽIVOČICHOVÉ
PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_15_Člověk Téma: Člověk
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
VY_32_INOVACE_02_PŘV_ROSTLINY
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
Člověk a jeho svět 3. ročník
Slovesné třídy.
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto
ŘEŠENÍ ÚKOLŮ : LIST Č.4 – ČLOVĚK JE SOUČÁSTÍ PŘÍRODY, ALE NENÍ JEJÍM PÁNEM. NEMŮŽE POROUČET POČASÍ.NESMÍ PŘÍRODU NIČIT,PROTOŽE TÍM NIČÍ SVŮJ DOMOV. LIST.
VY_32_INOVACE_ČaJS.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Člověk a jeho svět, člověk a jeho zdraví.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Transkript prezentace:

Růst a vývoj člověka VY_32_INOVACE_07 Sada 8 Člověk a jeho zdraví Autor: Jana Nikrmajerová ZŠ a MŠ Dešná IT ve skole 1622/21/7.1.4/2010

ANOTACE: Materiál určený k osvojení učiva o vývinu jedince (vývojové etapy člověka), společných znaků , potřeb a projevů člověka pomocí obrázků, rozluštění textu, textové hry. IT ve skole 1622/21/7.1.4/2010

Etapy lidského života. IT ve skole 1622/21/7.1.4/2010

Rozlušti názvy jednotlivých vývojových stádií člověka a seřaď je podle věku. kálokš ícíjavípsod ýlěpsod cenejok cenezorovon kálokšdeřp elotab kěvolčýrats IT ve skole 1622/21/7.1.4/2010

Společné znaky, potřeby a projevy člověka. Tělo člověka si dokáže udržet stálou tělesnou teplotu. Člověk je součástí živé přírody. Patří do rodiny živočichů. V moči a ve stolici vylučujeme z těla škodlivé odpadní látky, tekutiny a nestrávené zbytky potravy. Kůží vylučujeme pot. IT ve skole 1622/21/7.1.4/2010

Společné znaky, potřeby a projevy člověka. - pohybuje se - dýchá - přijímá potravu, vylučuje - potřebuje odpočinek - rozmnožuje se, roste a vyvíjí se IT ve skole 1622/21/7.1.4/2010

HRA na pravdu. Zatrhni správné odpovědi. 1. Vdechujeme nosem a ústy vzduch s větším množstvím CO2 než kyslíku? Ano. Ne. 2. Dokáže si člověk udržet stálou tělesnou teplotu? 3. Vylučuje člověk v moči a ve stolici z těla pot? 4. Vylučuje kůží zbytky potravy? 5. Liší se člověk od ostatních živočichů mimo jiné schopností myslet? IT ve skole 1622/21/7.1.4/2010

Zdroje: Google.cz [online]. 2009 [cit. 2011-05-19]. OBRÁZKY-ETAPY VÝVOJE ČLOVĚKA . Dostupné z WWW: <http://www.zsnastrani.cz/vyuka/vko>. ŠTIKOVÁ, Věra. PRVOUKA 3 pro 3.ročník základní školy. Brno : Nová škola, s.,r.,o., 2002. 75 s. ISBN 80-7289-044-1. ŠTIKOVÁ, Věra. METODICKÝ PRŮVODCE UČEBNICÍ PRVOUKA 3. Brno : Nová škola, s.,r.,o., 2004. 43 s. ISBN 80-7289-065-4. IT ve skole 1622/21/7.1.4/2010