Schůzka projektového týmu Postdoc I. 34. ( )

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Nejčastější chyby zjištěné při kontrole monitorovacích zpráv.
Alena Zítková Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015 Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor územního plánování a stavebního řádu prosinec 2014.
Projekty SOVA 21 a INZA – Finanční část Jana Švarzbergerová1 Projekty SOVA 21 a INZA Finanční část Jana Švarzbergerová
Služební cesta Účast na konferencích. Směrnice kvestora 2/2012 na internetových stránkách univerzity (formuláře jsou přílohou směrnice) Formuláře:  Nepojmenovaná.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Finanční část projektu (seminář pro příjemce – 3. výzva, 3.2)
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Projekt ORSEJ 2. jednání řídícího a realizačního týmu dne
Přijímací řízení ve školním roce 2015/ ÚVOD Kde je/bylo možné získávat informace:  Návštěvy SŠ a SOU, dna otevřených dveří  Výstava EDUK ART.
2. cvičení z KIV/ZI Webnet. Náplň cvičení Univerzitní www stránky Portál a STAG Webmail Koleje, menzy a knihovna Diskový prostor.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Eva Kujínková MONITOROVACÍ ZPRÁVA věcná část ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
PRACOVNÍ PRÁVO III. Pracovní doba. Mzda.. Definice pracovní doby. Je to stanovená doba, v níž je zaměstnanec povinen vykonávat práci pro zaměstnavatele.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
Petra Němcová INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
09/04/2015 Rizika při realizaci projektů v závěrečném období ROP SČ.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Interreg V-A Česká republika – PolskoSpolečný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc Kontrola přijatelnosti Nejčastější chyby.
Romana Bendová Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pravidla udělování autorizace podle zákona č. 179/2006 Sb.
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Důležité informace pro rodiče vycházejících žáků
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Seminář pro příjemce věcná část řízení projektu TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM.
Projektová žádost a přílohy
Odpisové plány Inventarizační zpráva
ZÁKLADY ÚČETNICTVÍ A PODVOJNÝ ZÁPIS
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Rozpočet přímých NIV na rok 2010
Seminář pro příjemce OPVK
Porada ORP LK 21. listopadu 2012
Rozpočet přímých NIV na rok 2017
Finanční část Praha, 25. července 2017.
Téma 6: Zdanění příjmů ze závislé činnosti
Téma 2 Odměňování Mzdy a platy v odměňování zaměstnanců.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Podání žádosti o dotaci na rok 2018
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. prosince 2015 Liberec.
MANAŽERSKÉ ÚČETNICTVÍ
Financování přímých NIV
Hrubá a čistá mzda, pojištění, daně 1 – Hrubá a čistá mzda
Regionální přenos informací
Vykazování postupu nebo stavu
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
PRACOVNĚ PRÁVNÍ VZTAHY
Realizace Vnitřních grantů 2015
Obec Pstruží pro občany
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Základy účetnictví změny rozvahových položek
ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
Finanční plán stavební zakázky
Výjezdní zasedání administrátorů (4. – )
Realizace a vyúčtování malého projektu
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2018 Ing. Michaela.
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
Kapitola 3 Hospodaření organizací
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Klíčové aktivity projektu
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Daňové přiznání k dani z příjmů PO
Fond malých projektů Školení pro Konečné uživatele Zlín
Transkript prezentace:

Schůzka projektového týmu Postdoc I. 34. (25. 6. 2015) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/30.0009

7. monitorovací zpráva - ZÁVĚREČNÁ konec monitorovacího období je shodný s koncem realizace projektu  30. 6. 2015 závěrečnou zprávu musíme odevzdat do 2 měsíců po skončení realizace projektu 25. 6. 2015

Věcná část 25. 6. 2015

výkazy vzdělávací činnosti zpráva postdoka a mentora dodání podkladů do 17. 7. 2015 podklady za období 04/2015 - 06/2015 výkazy vzdělávací činnosti zpráva postdoka a mentora realizace klíčových aktivit – nezapomenout na KA3, pokud je relevantní 25. 6. 2015

realizace klíčových aktivit za celé období projektu musí být provedeno celkové zhodnocení a uvedeny informace o dosažení jednotlivých plánovaných výstupů za celou realizaci projektu tak, jak byly popsány v projektové žádosti  porovnat plán se skutečností je třeba uvést: všechny absolvované konference a jiné krátkodobé aktivity (KA1) a stáže – i v ČR (KA2) seznam všech článků jména studentů, kterým postdok vedl závěrečné práce či u kterých byl konzultant seznam předmětů, v kterých postdok učil (pokud to má uvedeno v KA) 25. 6. 2015

jakákoliv odchylka od plánu musí být zdůvodněna, např. seznam všech přednášek pro cílovou skupinu přednášku po stáži (v KA uvedeno, že „každá stáž by měla být pokryta nejméně jednou přednáškou po stáži“). Pokud bylo více stáží a jen jedna přednáška, uvést proč. jakákoliv odchylka od plánu musí být zdůvodněna, např. plán – v 1. roce 1 článek, ve 2. roce 2 články, ve 3. roce 1 článek skutečnost – 2. rok 2 články, 3. rok 2 články odůvodnit, proč v prvním roce nevznikl plánovaný článek a ve třetím roce vznikly články dva, atd. plán – povede 2 studenty, skutečnost – vedl 1 studenta plán – postdok se zapojí či povede přípravu grantů věnovaných tématice spojené s jeho vědeckou odborností do příslušných grantových řízení typu GAČR. Skutečnost – nezapojil se. 25. 6. 2015

poslat nejprve raději ke kontrole a připomínkám (nemusí být finální verze do 17. 7.) finální popis realizace KA za celou dobu realizace projektu dodat i ve Wordu 25. 6. 2015

KA3 – prezenční listina, fotky a případně prezentace MI – podepsané výpisy z IS (stačí parafa) nezapomenout omezení OP VK (trvalé bydliště, státní příslušnost) zároveň s podklady dodat i vyplněnou tabulku s jednotlivými MI podklady k veřejným zakázkám (pokud nějaká VŘ proběhla) KA3 – prezenční listina, fotky a případně prezentace 25. 6. 2015

informace o závěrečných pracích – vedoucí/konzultant nepodstatné změny ke stáži postdoků v ČR (zdůvodnit nutnost absolvování stáže v ČR a propojit to s aplikační sférou) informace o závěrečných pracích – vedoucí/konzultant vytištěný dokument z IS  Školitel seznam studentů z osobní stránky postdoka  záložka Školitel ne překopírovaný seznam studentů do Wordu a vytištěný 25. 6. 2015

CD se všemi výstupy postdoků – každý postdok bude mít svoji složku ke článkům, které ještě nebyly otištěny v časopise, přidat e-mailovou korespondenci o přijetí článku, o odeslání článku do vydavatelství a potvrzení, že vydavatelství článek obdrželo, atd. k seznamu všech dosažených výstupů dodat i stručnou anotaci každého výstupu (v češtině) CD se všemi výstupy postdoků – každý postdok bude mít svoji složku 25. 6. 2015

Finanční část 25. 6. 2015

Přílohou soupisky bude: Rozpis mzdových výdajů – výdaje za období 03/2015 – 06/2015 + všechny výdaje, co nebyly dosud do soupisky zahrnuty. Přílohou soupisky bude: Rozpis mzdových výdajů – MZ 520(c), PE 110 k poslednímu dni daného měsíce, MZ 520b – podepsaná; MZ 526 – v případě odúčtování přečerpané dovolené Výkazy práce administrátorů a mentorů Nové mzdové výměry a tarify od 1.4.2015 V případě ukončení pracovního poměru – dohoda případně jiný dokument, existuje-li 25. 6. 2015

prosím kontrolujte jednotkové sazby. MZDY prosím kontrolujte jednotkové sazby. tabulka MŠMT – nutné zkontrolovat na Vaše čísla Administrátoři – 3 HS mají přečerpanou jednotkovou sazbu – FSS, ESF, PřF – za celý projekt vychází – nebude nutné odúčtovat – ALE je nutné zkontrolovat před refundací 25. 6. 2015

Jednotkové sazby 25. 6. 2015 Data Vazba na položku v rozpočtu   Data Vazba na položku v rozpočtu Součet z Hrubá mzda/plat v daném měsíci v Kč Součet z Proplacený úvazek Součet z Pojistné na sociální pojištění Součet z Pojistné na zdravotní pojištění Součet z FKSP Součet z Další zákonné odvody Skutečnost 100% úvazek Rozpočet přepočtený úvazkem na 100% úvazek Rozdíl za celou dobu realizace Odvody Rozdíl v SP, ZP a DZO Celkem rozdíl za celou dobu realizace 1.1.1.1.1 24 276 207,00 465,11 6 069 209,32 2 191 104,51 242 882,00 52 194,92 53 000,00 374 447,88 8 503 195,83 131 157,38 505 605,26 1.1.1.1.10 1 363 830,50 30,86 340 958,18 122 743,31 13 639,00 44 195,11 44 000,00 -6 020,98 477 340,49 -2 107,34 -8 128,32 1.1.1.1.11 5 732 905,22 131,33 1 433 226,75 515 962,64 57 329,00 43 651,56 45 761,45 2 006 518,39 16 016,52 61 777,97 1.1.1.1.12 1 534 375,33 32,83 383 594,14 138 091,45 15 355,21 46 732,24 47 000,00 8 791,34 537 040,80 3 077,02 11 868,36 1.1.1.1.13 11 191 430,26 209,12 2 797 857,63 1 007 231,09 111 938,00 53 515,94 57 000,00 728 598,99 3 917 026,72 255 011,35 983 610,34 1.1.1.1.2 8 535 275,91 158,61 2 133 819,09 768 174,73 0,00 85 351,77 53 811,31 59 000,00 823 003,59 2 987 345,59 288 051,16 1 111 054,76 1.1.1.1.3 1 611 879,00 33,00 402 969,75 145 067,00 16 119,00 48 844,82 49 000,00 5 121,00 564 155,75 1 792,34 6 913,34 1.1.1.1.4 3 116 450,00 64,00 779 112,68 280 482,08 31 166,00 48 694,53 19 550,00 1 090 760,76 6 842,52 26 392,52 1.1.1.1.5 9 975 647,44 188,19 2 493 912,18 897 808,49 99 756,30 53 009,28 55 000,00 374 626,89 3 491 476,97 131 119,42 505 746,31 1.1.1.1.6 3 256 529,00 66,15 814 132,64 293 089,14 32 670,00 49 232,47 249 207,02 1 139 891,78 87 230,62 336 437,64 1.1.1.1.7 1 701 836,00 32,61 418 989,65 160 576,17 17 151,45 52 181,73 26 686,73 596 717,27 9 357,21 36 043,93 1.1.1.1.8 3 705 125,00 92,80 926 511,00 333 546,11 37 097,00 39 927,41 44 500,00 424 320,89 1 297 154,11 148 553,58 572 874,47 1.1.1.1.9 12 852 204,73 283,58 3 213 052,86 1 156 707,94 128 639,00 45 321,34 46 000,00 192 453,28 4 498 399,80 67 360,57 259 813,85 1.1.2.1.1 932 662,26 20,85 233 164,54 83 939,61 9 326,00 44 726,77 26 549,86 326 430,15 9 292,40 35 842,27 1.1.2.1.2 609 124,02 9,25 150 449,07 54 820,50 6 089,00 65 840,46 98 750,00 304 463,10 211 358,57 105 644,96 410 108,07 1.1.2.1.3 813 451,60 21,85 203 360,93 73 211,03 8 136,00 37 231,49 37 000,00 -5 057,66 284 707,96 -1 770,18 -6 827,84 1.1.2.1.4 2 966 631,09 92,22 741 447,73 266 916,86 29 744,27 32 168,30 34 000,00 168 923,75 1 038 108,86 59 111,24 228 034,99 Celkový součet 94 175 564,36 1 932,37 23 535 768,14 8 489 472,66 942 389,00 25. 6. 2015

Mentoři 25. 6. 2015 Data Vazba na položku v rozpočtu   Data Vazba na položku v rozpočtu Součet z Hrubá mzda/plat v daném měsíci v Kč Součet z Počet odpracov. hodin Součet z Pojistné na sociální pojištění Součet z Pojistné na zdravotní pojištění Součet z FKSP Součet z Další zákonné odvody Součet z Průměrná hodinová sazba Rozpočet - jednotková sazba za 100% úvazek Rozdíl za celou dobu realizace Odvody Rozdíl Celkem rozdíl za celou dobu realizace 1.1.1.3.1 8 586 100,000 17 446,200 94 038,750 30 894,000 0,000 492,147 500,00 137 000,00 124 932,75 1 993,43 138 993,43 1.1.2.3.1 25 000,000 100,000 250,000 250,00 0,00 Celkový součet 8 611 100,000 17 546,200 490,767 25. 6. 2015

Rozpis cestovních náhrad – Kopie/scan cestovních příkazů vč. vyúčtování Prosím, čtěte zprávy z cest! Ostatní výdaje – kopie faktur (je-li relevantní) Všechny doklady, vč. cestovních příkazů, musí být označeny číslem projektu! 25. 6. 2015

Přehled čerpání způsobilých výdajů - součástí bude Soupiska za celou dobu realizace projektu s oddělením jednotl. ŽoP Zjednodušená verze tab. „proplacených výdajů“ Soupis majetku zakoupeného z dotace vč. inventarizačního čísla Podepsaná výsledovka za celou dobu řešení projektu za přímé náklady s poznámkou, kolik činí náklady nepřímé a celkový součet. Přepracovaný rozpočet, vč. zdůvodnění změn – bude dodáváno současně! 25. 6. 2015

25. 6. 2015

Audit projektu – MZ 01–06 – již předána BDO - červenec 2015 Časový harmonogram Audit projektu – MZ 01–06 – již předána BDO - červenec 2015 Optimální scénář: Refundace výdajů – březen–květen 2015 – červen 2015 Finalizace soupisky – do 21.7.2015 CP, které budou součástí mezd za 06/2015 – doložit ihned po jejich vyúčtování (vč. rozpisu cestovních náhrad!); mzdy doložit ihned po jejich zaúčtování a kontrole. 25. 6. 2015

Stav refundací 25. 6. 2015

Odhad čerpání/vratky 25. 6. 2015

Schůzka projektového týmu Postdoc II. 26. (25. 6. 2015) Zaměstnáním nejlepších mladých vědců k rozvoji mezinárodní spolupráce, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/30.0037

Dodatky k dohodám o spolupráci Podepsané jsou všechny, co byly dodané. Chybí FF a ESF – prosím o dodání na RMU, ať je stihneme do 30.6.2015 podepsat 25. 6. 2015

Oprava a doplnění výkazů práce 5. MZ - připomínky Pouze finanční část – Oprava a doplnění výkazů práce Vysvětlení některých částek v CP; zdůvodnění proplacení některých výdajů apod. – kontrola je ze strany MŠMT velmi důkladná! Doplnění nepodstatných změn – zpřesnění nákupů –pouze oprava formulace způsobu pořízení zařízení. Kontrola VŘ na MŠMT zatím probíhá. 25. 6. 2015

6. monitorovací zpráva - ZÁVĚREČNÁ konec monitorovacího období je shodný s koncem realizace projektu  30. 9. 2015 závěrečnou zprávu musíme odevzdat do 1 měsíce po skončení realizace projektu 25. 6. 2015

Věcná část 25. 6. 2015

dodání podkladů do 9. 10. 2015 (stále platí dodávat podklady průběžně) podklady za období 04/2015 - 09/2015 výkazy vzdělávací činnosti zpráva postdoka a mentora 04 – 06/2015 07 – 09/2015 realizace klíčových aktivit – nezapomenout na KA3, pokud je relevantní 25. 6. 2015

realizace klíčových aktivit za celé období projektu musí být provedeno celkové zhodnocení a uvedeny informace o dosažení jednotlivých plánovaných výstupů za celou realizaci projektu tak, jak byly popsány v projektové žádosti  porovnat plán se skutečností je třeba uvést: všechny absolvované konference a jiné krátkodobé aktivity (KA1) a stáže – i v ČR (KA2) seznam všech článků jména studentů, kterým postdok vedl závěrečné práce či u kterých byl konzultant seznam předmětů, v kterých postdok učil (pokud to má uvedeno v KA) 25. 6. 2015

jakákoliv odchylka od plánu musí být zdůvodněna, např. seznam všech přednášek pro cílovou skupinu přednášku po stáži (v KA uvedeno, že „každá stáž by měla být pokryta nejméně jednou přednáškou po stáži“). Pokud bylo více stáží a jen jedna přednáška, uvést proč. jakákoliv odchylka od plánu musí být zdůvodněna, např. plán – v 1. roce 1 článek, ve 2. roce 2 články, ve 3. roce 1 článek skutečnost – 2. rok 2 články, 3. rok 2 články odůvodnit, proč v prvním roce nevznikl plánovaný článek a ve třetím roce vznikly články dva, atd. plán – povede 2 studenty, skutečnost – vedl 1 studenta plán – postdok se zapojí či povede přípravu grantů věnovaných tématice spojené s jeho vědeckou odborností do příslušných grantových řízení typu GAČR. Skutečnost – nezapojil se. 25. 6. 2015

poslat nejprve raději ke kontrole a připomínkám finální popis realizace KA za celou dobu realizace projektu dodat i ve Wordu 25. 6. 2015

KA3 – prezenční listina, fotky a případně prezentace MI – podepsané výpisy z IS (stačí parafa) nezapomenout omezení OP VK (trvalé bydliště, státní příslušnost) zároveň s podklady dodat i vyplněnou tabulku s jednotlivými MI podklady k veřejným zakázkám (pokud nějaká VŘ proběhla) KA3 – prezenční listina, fotky a případně prezentace 25. 6. 2015

informace o závěrečných pracích – vedoucí/konzultant nepodstatné změny ke stáži postdoků v ČR (zdůvodnit nutnost absolvování stáže v ČR a propojit to s aplikační sférou) informace o závěrečných pracích – vedoucí/konzultant vytištěný dokument z IS  Školitel seznam studentů z osobní stránky postdoka  záložka Školitel ne překopírovaný seznam studentů do Wordu a vytištěný 25. 6. 2015

CD se všemi výstupy postdoků – každý postdok bude mít svoji složku ke článkům, které ještě nebyly otištěny v časopise, přidat e-mailovou korespondenci o přijetí článku, o odeslání článku do vydavatelství a potvrzení, že vydavatelství článek obdrželo, atd. k seznamu všech dosažených výstupů dodat i stručnou anotaci každého výstupu (v češtině) CD se všemi výstupy postdoků – každý postdok bude mít svoji složku 25. 6. 2015

Finanční část 25. 6. 2015

Audit projektu + závěrečná monitorovací zpráva – říjen 2015 Časový harmonogram výdaje za období 04/2015 – 09/2015 + všechny výdaje, co nebyly dosud do soupisky zahrnuty. Srpen – září 2015 – optimálně ve výdajích pouze mzdy. Platí, že zahraniční cesty postdoků v období prodloužení projektu jen zcela výjimečně a vždy platí aktivní účast. Audit projektu + závěrečná monitorovací zpráva – říjen 2015 25. 6. 2015

duben–srpen 2015 – PRŮBĚŽNĚ! - nejpozději září 2015; Časový harmonogram Optimální scénář: Refundace výdajů – duben–srpen 2015 – PRŮBĚŽNĚ! - nejpozději září 2015; září 2015 – nejpozději 20.10.2015 Finalizace soupisky – do 20.10.2015 mzdy doložit ihned po jejich zaúčtování a kontrole. VŠECHNY PODKLADY BUDOU PŘEDÁVÁNY KOMPLETNÍ V 1 .ZIP SOUBORU nebo KOPIÍCH. 25. 6. 2015

Přílohou soupisky bude: Rozpis mzdových výdajů – MZ 520a, PE 110 k poslednímu dni daného měsíce, MZ 520b – podepsaná; MZ 526 – v případě odúčtování přečerpané dovolené Výkazy práce administrátorů a mentorů Nové mzdové výměry a tarify od 1.4.2015 V případě ukončení pracovního poměru – dohoda případně jiný dokument, existuje-li 25. 6. 2015

Rozpis cestovních náhrad – Kopie/scan cestovních příkazů vč. vyúčtování Prosím, čtěte zprávy z cest! Ostatní výdaje – kopie faktur Všechny doklady, vč. cestovních příkazů, musí být označeny číslem projektu! 25. 6. 2015

Přehled čerpání způsobilých výdajů - součástí bude Soupiska za celou dobu realizace projektu s oddělením jednotl. ŽoP Zjednodušená verze tab. „proplacených výdajů“ Soupis majetku zakoupeného z dotace vč. inventarizačního čísla Podepsané sestavy z EIS Magion NEI i INV za celou dobu řešení projektu za přímé náklady s poznámkou, kolik činí náklady nepřímé a celkový součet. Přepracovaný rozpočet, vč. zdůvodnění změn – bude dodáváno současně! 25. 6. 2015

25. 6. 2015

PI. + PII. 25. 6. 2015

Termíny odevzdávání podkladů P I. P II. Červenec 17.7. MZ F: výdaje za 06/2015 : ihned po zpracování mezd za červen! 15.7. F: výdaje za 06/2015 20.7. Srpen 17.8. F: výdaje za 07/2015 20.8. Září 15.9. F: výdaje za 08/2015 20.9. Říjen 9.10. MZ F: ihned po zpracování mezd za září! 25. 6. 2015

Nepodstatné změny do závěrečné MZ musíme dát veškeré změny realizované oproti původní plánované projektové žádosti (i když byly řešeny již v předchozích MZ) nepodstatná změna je i překročení hodnoty MI – překročení je nutno řádně zdůvodnit veškeré změny v realizaci KA budou popsány v realizaci KA za celé období projektu změny v rozpočtu vč. zdůvodnění (zdůvodnění není nutné dodávat u přesunů z důvodu nemocenské, přesun do položky 2.1.4.3) 25. 6. 2015

seznam zašlu k závěrečné kontrole Brožura Ostatní Publikace doplnění výjimky? seznam zašlu k závěrečné kontrole Brožura na webu v sekci Publicita bude uložena tisková verze brožury se specifikací pro tisk a klasická pdf verze tisk brožury – zájemci? 25. 6. 2015

Míša: 1. – 10. 7. (nebudu pouze v kanceláři, na mailu ano) Dovolená Míša: 1. – 10. 7. (nebudu pouze v kanceláři, na mailu ano) 25. 6. 2015

Termín příští schůzky: čtvrtek 30. 7. 2015 od 13:30 25. 6. 2015

Děkujeme za pozornost 25. 6. 2015