Tereza Bížová Představení se.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pevné látky VY_32_INOVACE_2A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Advertisements

Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Tabulkový procesor Formuláře – interaktivní prvky v Excelu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_18_PORTY.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_6A_8B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:6. Tematický okruh,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Kancelářské balíčky Číslo DUM: III/2/VT/2/2/29 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Projekt: Škola pro život Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_02-informatika 8. třída_021 Základní škola: Základní škola.
Prezentace k finanční gramotnosti. Co je to banka. Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Základy automatického řízení 1
BRZDY Mgr. Martin Tichý. BRZDY Mgr. Martin Tichý.
„Řemesla s techniky začneme od píky“
Číslo v digitálním archivu školy
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Plánování ve školní tělesné výchově
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
TVORBA A UŽITÍ TABULKY Mgr. Alena Ščuková
Inf Operační systémy a jejich funkce
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo v digitálním archivu školy
Síla a skládání sil Ing. Jan Havel.
Algoritmizace - opakování
Algoritmizace - opakování
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Kmentová Název materiálu:
Ústřední knihovna FSS MU
Číslo v digitálním archivu školy
SOFTWARE OSOBNÍHO POČÍTAČE
Zvuky hudebních nástrojů
Databáze MS ACCESS 2010.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Název: Word pokračování DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_04
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Gymnasium Jižní Město Praha
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Seznámení se s technikou a příprava základního čtverce
Astronomické jednotky délky
Měření elektrického proudu
Tereza Bížová Představení se.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Cukrářské technologie – pevná těsta a linecké těsto třené
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
EXCEL 2010 Úvod k funkcím 1. část.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Typy Oken, Zobrazení a Konfigurace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Magnetická indukce Název školy
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Závislost elektrického odporu
Jak na články? Regionální konference 2009 Jan Šperl
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Hromadné dokumenty opakující se pro kolekci osob
Transkript prezentace:

Tereza Bížová Představení se

Jak na… Neboli Dumy někdy i Pumy (papírové učební materiály)

DUM D igitální U čební M ateriál Digitální učební materiály lze přirovnat ke kostičkám stavebnice LEGO, protože i ty jsou dílčí, lze je kombinovat a způsob jejich použití závisí na konkrétním uživateli.

Úložiště Nabízíme nepřeberné množství materiálů, stačí si jen vybrat… Materiály je možné vyhledávat dle hledaného textu, struktury RVP nebo jen tak zkusit štěstí.

Libovolné využití Jednotlivé dílky (dum) je možné libovolně kombinovat, upravovat a skládat ve velké vzdělávací jednotky. Někdo z nich postaví mrakodrap (část vyučovací hodiny), jiný celé město.

Malé shrnutí jsou dílčí lze je kombinovat způsob jejich použití závisí na konkrétním uživateli z jednotlivých dílků je možné skládat části vzdělávacích jednotek

Poskládej si svoji hodinu… … tvůrčí přístup jedince http://www.youtube.com/watch?v=HcbXBdIvefc

Digitální učební materiály se vám dostanou… …pod kůži http://www.youtube.com/watch?v=5uC1x7_Ni6k

Komu jsou určeny Pedagogům PV, ZV, GV, SV, OV Klíčovou vlastností všech našich digitálních učebních materiálů je propojení s konkrétními očekávanými výstupy, které jsou jako povinné položky definované v rámcových vzdělávacích programech. Výjimku tvoří předškolní vzdělávání – tam jsou jednotlivé vzdělávací objekty propojeny s vybranými tématy a činnostmi.

Způsob jejich použití závisí na konkrétních uživatelích, tedy učitelích, a na jejich schopnosti využít tyto materiály ve svých vyučovacích hodinách.

Digitální učební materiál jinak aneb Pohled do zákulisí Celiství systém složený z uživatelů, autorů, recenzentů, editorů, programátora a koordinátora.

Jak lze s úložištěm DUM pracovat? Existují tři základní možnosti podle tří základních typů uživatelů:

TYP A - POZOROVATEL neregistruje se vyhledává stahuje používá Pozoruje z povzdálí, mapuje situaci a je připraven kdykoliv zaútočit.

TYP B - KOMENTÁTOR zaregistruje se vyhledává stahuje používá komentuje hodnotí vytváří kolekce Komentujte, komentuje, komentuje

TYP C - PŘISPĚVATEL zaregistruje se vyhledává stahuje používá komentuje hodnotí vytváří kolekce vkládá vlastní materiály I vy můžete přispět svojí troškou do mlýna.

(A) + B + C = Komunita

6 vět, které byste měli znát Digitální učební materiály na našem portálu jsou garantované. Prostředí, ve kterém je nabízíme, je uživatelsky přívětivé. Komunita autorů a uživatelů je otevřená. Většina našich autorů jsou učitelé z praxe a vložené materiály sami využívají. Jsme propojeni na evropská i další úložiště. Všechny DUMy jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Stačí udělat malý krok… 2x kliknout

Digitální učební materiály http://dum.rvp.cz/

Děkuji za pozornost