Seminář pro žadatele OP Zaměstnanost Výzva MAS Českomoravské pomezí o

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Advertisements

Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Dotační fond LK Soutěže MŠMT Program a podprogramy - školství  Program č. 4 resortu školství, mládeže a zaměstnanosti  4.1 Podpora volnočasových.
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let  Datum vyhlášení.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – oblast podpory 1.1 CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 24. dubna 2014.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Budování expertních kapacit – transfer technologií Ing. Irena Havlová Praha, 15. února 2016.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Kotlíkové dotace - úvod Mgr. Vanda Pánková. Obecné informace V programovacím období možnost výměny kotlů v domácnostech v rámci operačního programu.
Žadatel je povinen při výběru dodavatele projektu postupovat dle závazných podmínek v kapitole 9. Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace před podpisem.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Inkluzivní vzdělávání pro KPSVL Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
k chystané výzvě MAS zaměřené na prorodinná opatření
Situace na trhu práce v JmK a veřejná služba
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Rozvoj kapacit pro výzkum a vývoj Praha, 23. listopadu 2016.
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Místní rozpočtové jednotky
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
Jednoduché účetnictví
Seminář pro příjemce OPVK
Aplikace Monitorovací systém
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Operační program Zaměstnanost
Aplikace Monitorovací systém
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Benefit7.
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Právo sociálního zabezpečení
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
v rámci výzev MAS Slezská brána v OPZ
Výzva MAS č. 3 z OPZ: PRORODINNÁ OPATŘENÍ
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
zpracovaný v rámci projektu
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Ochrana a péče o přírodu a krajinu
Seminář pro žadatele OP Zaměstnanost Výzva MAS Českomoravské pomezí o
Seminář pro žadatele OP Zaměstnanost Výzva MAS Českomoravské pomezí o
1. výzva k předkládání žádostí o podporu z Integrovaného regionálního operačního programu „MAS Lípa pro venkov – IROP – Kulturní dědictví“ VAZBA NA VÝZVU.
Výzva č. 2/18_OPZ_MAS Karl_03 Prorodinná opatření
Právo sociálního zabezpečení
Aktivní politika zaměstnanosti Společensky účelné pracovní místo
Výzva č. 2 MAS Šumavsko Komunitní centra
Seminář pro žadatele Výzva_1_RÝMAŘOVSKO_OPZ_ Prorodinná opatření
„VÍTEJTE I VY“, Železnohorský region
Projekt Komplexní program podpory ke zvýšení zaměstnanosti žen na trhu práce v Ústeckém kraji PRÁCE PRO KAŽDOU Registrační číslo projektu.
Zákon o sociálním podniku Mgr. Martina Štěpánková, MPA Úřad vlády ČR
Tento projekt je spolufinancován EU: CZ /0.0/0.0/17_047/
Výzva č. 2/19_OPZ_MAS Karl_04 Sociální podnikání
F4 – Podpora investic na založení nebo rozvoj nezemědělských činností
Výzva č. 1/19_OPZ_MAS Karl_02 Zaměstnanost
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
OPZ - Slaďování rodinného a profesního života – II.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
- ČESKY SEVER Sociální podnik a OPZ •.
Výzva MAS Otevřené zahrady Jičínska z. s
Transkript prezentace:

Seminář pro žadatele OP Zaměstnanost Výzva MAS Českomoravské pomezí o Seminář pro žadatele OP Zaměstnanost Výzva MAS Českomoravské pomezí o.p.s. Podpora prorodinných aktivit – dětské skupiny, školní družiny, kluby, vzdělávání pečujících osob (II). 14. 3. 2018, Polná

Číslo a název výzvy 426/03_16_047/CLLD_16_01_155 PODPORA PRORODINNÝCH AKTIVIT – DĚTSKÉ SKUPINY, ŠKOLNÍ DRUŽINY, KLUBY, VZDĚLÁVÁNÍ PEČUJÍCÍCH OSOB (II).

Program semináře 1) Zahájení semináře 2) Představení vyhlašované výzvy 3) Základní informace o systému MS2014+ 4) Diskuze 5) Závěr

Časové nastavení Datum vyhlášení výzvy MAS 26. 2. 2018 Datum zpřístupnění žádosti o podporu 26. 2. 2018, 04:00 Datum zahájení příjmu žádostí o podporu Datum ukončení příjmu žádostí o podporu 06. 4. 2018, 12:00 Maximální délka, na kterou je žadatel oprávněn projekt naplánovat 36 měsíců Nejzazší datum pro ukončení fyzické realizace projektu 31. 12. 2021

Oprávnění žadatelé Obchodní korporace OSVČ Obce Poradenské a vzdělávací instituce Profesní a podnikatelská sdružení Sociální partneři Školy a školská zařízení Oprávnění žadatelé Obce Dobrovolné svazky obcí Organizace zřizované obcemi Organizace zřizované kraji Příspěvkové organizace Nestátní neziskové organizace

Cílové skupiny Osoby pečující o malé děti (rodiče s dětmi mladšími 15 let) Osoby vracející se na trh práce po návratu z mateřské/rodičovské dovolené

Typ příjemce dle pravidel spolufinancování Míra podpory – rozpad zdrojů financování Typ příjemce dle pravidel spolufinancování Evropský podíl Příjemce Státní rozpočet Školy a školská zařízení 85% 0% 15% Obce, příspěvkové organizace, dobrovolné svazky obcí 5% 10% Právnické osoby vykonávající činnost škol a školských zařízení Obecně prospěšné společnosti, spolky, ústavy, církve a náboženské společnosti, nadace a nadační fondy Obchodní společnosti, státní podniky, družstva, OSVČ

Finanční alokace výzvy celková alokace na výzvu 2 376 000 Kč minimální výše celkových způsobilých výdajů projektu 400 000 Kč maximální výše celkových způsobilých výdajů projektu 2 376 000 Kč forma financování: ex ante/ex post

Podporované aktivity Zařízení péče o děti zajišťující péči o děti v době mimo školní vyučování (ranní či odpolední pobyt) Doprovody na kroužky a zájmové aktivity Společná doprava dětí do/ze školy, dětské skupiny Dětské skupiny (pro veřejnost, podnikové) Vzdělávání pečujících osob

Zařízení péče o děti zajišťující péči o děti v době mimo školní vyučování (ranní či odpolední pobyt) zajištění péče o děti v době, kdy jsou rodiče v zaměstnání nejde o podporu mimoškolních vzdělávacích aktivit, jde o posílení služeb zajišťujících péči o děti vybudování a provoz zařízení mimo školní výuku pro děti 1. stupně ZŠ (popř. přípravné třídy ZŠ) min. kapacita 5 dětí, optimální počet dětí na 1 pečující osobu je nejvýše 15 může být poskytováno v prostorách družiny – není však možný překryv doby provozu obou zařízení uzavřená písemná smlouva s rodiči o poskytování služby s aktualizací alespoň na každý školní rok musí se vést denní evidence přítomných dětí

Doprovody na kroužky a zájmové aktivity podpora je určena na zajištění doprovodů dětí na kroužky a zájmové aktivity musí být vázány na další aktivity (zařízení péče o děti, dětské skupiny), nelze realizovat jako samostatný projekt týká se rodičů s předškolními a školními dětmi 1 dítě může využít doprovod (tam a zpět) max. 3x týdně uzavřená písemná smlouva s rodiči o poskytování služby s aktualizací alespoň na každý školní rok musí se vést denní evidence doprovázených dětí

Společná doprava dětí do/ze školy, dětské skupiny týká se dětí předškolního věku a žáků 1. stupně ZŠ může být realizována jako samostatný projekt povinnost odůvodnit potřebnost služby v rozpočtu projektu může být společná doprava zahrnuta pouze jako služba není možné využívat vlastního dopravního prostředku příjemce nebo rodiče dítěte cena služby vyplývá ze smlouvy s dopravcem uzavřená písemná smlouva s rodiči o poskytování služby s aktualizací alespoň na každý školní rok musí se vést denní evidence přepravovaných dětí přepravce musí dodržovat zákonné předpisy

Dětské skupiny vytvoření nových/transformace stávajících zařízení poskytujících pravidelnou péči pro děti od 1 roku do zahájení povinné školní docházky účelem podpory je umožnit rodičům zapojení do pracovního procesu služba poskytována mimo domácnost dítěte v kolektivu dětí pouze zařízení, která jsou provozována mimo režim školského zákona minimální kapacita je 5 dětí, maximální 24 dětí žádost lze ve výzvě podat ještě před zaevidováním zařízení jako dětské skupiny uzavřená písemná smlouva s rodiči o poskytování služby s aktualizací alespoň na každý školní rok musí se vést denní evidence přítomných dětí

Dětská skupina pro veřejnost provozovatel dětské skupiny není povinen být zaměstnavatelem rodiče Podniková dětská skupina provozovatel dětské skupiny je zaměstnavatelem rodiče nebo provozovatel může poskytovat službu péče o dítě v dětské skupině rodiči na základě dohody se zaměstnavatelem tohoto rodiče

Vzdělávání pečujících osob profesní vzdělávání pro pečující osoby zaměřené na zlepšení jejich přístupu na trh práce, včetně výkonu samostatně výdělečné činnosti musí odpovídat potřebám podporované cílové skupiny a musí mít vazbu na projektem deklarované pracovní uplatnění dosažené vzdělání by mělo podpořeným osobám usnadnit jejich uplatnění např. v dětských skupinách, dětských klubech nebo jako OSVČ

Doporučení k podporovaným aktivitám doporučuje se uzavřít pojištění odpovědnosti za škody (zahrnující pobyt v prostorách zařízení i volný pohyb dětí mimo zařízení) pro dětské skupiny je pojištění povinné výdaj lze hradit z nepřímých nákladů projektu

Podmínky vykazování některých nákladů cílovou skupinou jsou rodiče dětí; výdaje, které nemají přímý vztah k cílově skupině, nejsou způsobilými náklady projektu a nemohou být součástí rozpočtu projektu cestovné pečujících/doprovázejících osob spadá do nepřímých nákladů v případě společné dopravy dětí do/ze školy nebo do/z dětské skupiny v rámci regionu je nutné využít službu dopravce, tato položka bude zahrnuta do kapitoly rozpočtu Nákup služeb případné příspěvky rodičů (např. stravné dětí) může být zahrnuto do spolufinancování ze strany příjemce – pokud by částka vybraných příspěvků přesáhla výši spolufinancování, bude se jednat o příjmy projektu výdaje, které nejsou hrazeny z projektu, ale jsou nezbytné pro jeho realizaci (např. stravné dětí), je třeba uvést v žádosti o podporu

Podmínky vymezující cílovou skupinu rodičů využívajících služeb péče o děti u cílové skupiny rodičů dětí musí být zajištěna vazba na trh práce příjemce má pro každé dítě využívající služeb v rámci projektu písemně doloženo, že oba rodiče splňují jedno z kritérií: - jsou zaměstnaní nebo vykonávají podnikatelskou činnost - v případě nezaměstnanosti si zaměstnání aktivně hledají, jsou zapojeni v procesu vzdělávání nebo rekvalifikace v případě střídavé péče stačí uvést údaje pro jednu z domácností, kde dítě pobývá osoby pečující o dítě jsou uvedeny v přihlášce dítěte do zařízení

Rodič doloží následující dokumenty přihláška dítěte do zařízení zaměstnaný rodič doloží potvrzení zaměstnavatele o pracovním poměru s uvedením doby trvání pracovního poměru; OSVČ doloží potvrzení ČSSZ o úhradě odvodů na sociální pojištění nezaměstnaný rodič doloží potvrzení z ÚP ČR o tom, že je veden v evidenci uchazečů o zaměstnání; osoby v procesu vzdělávání doloží potvrzení o studiu osoby absolvující rekvalifikační kurz doloží potvrzení o účasti na kurzu; pokud byl kurz ukončen v době konání projektu, doloží i potvrzení/certifikát o jeho úspěšném ukončení

Podmínky pro dokládání vazby rodičů na trh práce musí být doloženy před přijetím dítěte do zařízení musí pokrývat celé období docházky dítěte, je nutné upozornit rodiče na povinnost aktualizace v případě změny potvrzení budou předmětem kontroly na místě, případně mohou být vyžádány při kontrole zprávy o realizaci projektu

Podmínky pro aktualizaci písemných smluv o poskytování služby u zařízení péče o děti zajišťující péči o děti v době mimo školní vyučování (ranní či odpolední pobyt), doprovodů na kroužky a zájmové aktivity, společné dopravy dětí do/ze školy nebo do/z dětské skupiny – musí být uzavřeny/aktualizovány alespoň na každý školní rok

Přímé náklady x nepřímé náklady vymezení přímých a nepřímých nákladů je stanoveno ve Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce Přímé náklady vazba na cílovou skupinu osobní náklady, nákup zařízení a vybavení, pronájem místnosti pro práci s cílovou skupinou,… Nepřímé náklady není vazba na cílovou skupinu osobní náklady, nákup zařízení a vybavení, poplatky za energie, kancelářské potřeby,.. ve výši 25% celkových přímých způsobilých nákladů u projektů, u nichž podstatná většina nákladů vznikne formou nákupu služeb, jsou způsobilá procenta nepřímých nákladů snížena

Dopad výše podílu nákupu služeb na celkových přímých způsobilých nákladech projektu ve výši nepřímých nákladů Podíl nákupu služeb na celkových přímých způsobilých nákladech projektu Snížení podílu nepřímých nákladů oproti výše uvedenému procentu (25%) Do 60% včetně 25% Více než 60% a méně než 90% Snížení na 3/5 (60%) základního podílu na 15% 90% a výše Snížení na 1/5 (20%) základního podílu, tj. 5%

Způsobilé výdaje Osobní náklady tyto výdaje nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě, čase a oboru pro porovnání osobních výdajů s obvyklou výší v daném oboru, čase a místě lze využít Informační systém o průměrném výdělku (ISPV) na stránkách www.mpsv.cz/ISPV.php zároveň ŘO zveřejňuje přehled obvyklých výší mezd a platů pro nejčastěji se vyskytující pozice v rámci projektů podpořených z OPZ https://www.esfcr.cz/obvykle-ceny-a-mzdy-platy-opz/-/dokument/799359 pracovní úvazky zaměstnance se nesmí překrývat a není možné, aby byl placen za stejnou práci vícekrát součet pracovních úvazků zaměstnance = max. 1,0 úvazku u všech subjektů (příjemce a partneři) zapojených do daného projektu (tj. součet veškerých úvazků zaměstnance u zaměstnavatele/ů včetně případných DPP a DPČ nesmí překročit jeden pracovní úvazek) pracovní pozice hrazené z nepřímých nákladů se do rozpočtu projektu neuvádějí, např. projektový manažer, koordinátor projektu, účetní,…

Nákup zařízení, vybavení a spotřebního materiálu Cestovné členů realizačního týmu ani dětí není způsobilým přímým výdajem cestovné pečujících osob spadá do nepřímých nákladů projektu cestovné dětí nemůže být součástí projektového rozpočtu Nákup zařízení, vybavení a spotřebního materiálu z projektu je možné hradit pouze takovou část nákladů, která odpovídá výši úvazku člena realizačního týmu nákup zařízení a vybavení pro pracovní pozice, které patří do nepřímých nákladů (není možné pořizovat vybavení a zařízení v rámci přímých nákladů) způsobilým výdajem projektu je vybavení zařízení, které je pracovištěm pečujících osob (nábytek, hračky, hry, výtvarné či sportovní potřeby, apod.); pozor na kancelářské potřeby, které spadají do nepřímých nákladů více o cenách vybavení v Tabulce obvyklých cen zařízení a vybavení na stránkách https://www.esfcr.cz/obvykle-ceny-a-mzdy-platy-opz/- /dokument/799359

Drobné stavební úpravy max. do výše 40 000 Kč za každou účetní položku majetku v jednom zdaňovacím období přímé náklady: stavební úpravy prostor zařízení určených pro práci s dětmi nepřímé náklady: stavební úpravy pro projekt samotný (např. pracoviště projektového manažera) Nákup služeb dodání služby musí být nezbytné k realizaci projektu a musí vytvářet novou hodnotu pronájem prostor nutných pro realizaci projektu - pro práci s cílovou skupinou (pro administraci = nepřímý náklad) doprava dětí do/ze školy je možná pouze za předpokladu, že je nezbytná pro realizaci projektu s ohledem na cílovou skupinu a je efektivní a hospodárná animační služby, tzn. že pečující osoba pracuje na živnostenský list

Podíl investičních výdajů v rámci celkových způsobilých výdajů nesmí být vyšší než 50 % Investičními výdaji se pro potřeby výše uvedeného limitu rozumí: výdaje na pořízení nehmotného majetku v pořizovací ceně nad 60 000 Kč výdaje na pořízení hmotného majetku v pořizovací ceně nad 40 000 Kč stavební úpravy, které jsou rekonstrukcí nebo modernizací, pokud převýšily u jednotlivého majetku v úhrnu ve zdaňovacím období částku 40 000 Kč

Nezpůsobilé výdaje stravné pro děti zajištění výletů – náklady na dopravu/cestovné, vstupné, potravinové balíčky náklady na napsání projektu

Indikátory indikátory poskytují zpětnou vazbu o tom, zda podpora splnila svůj účel, tj. zda projekty dosáhly cílů, které žadatelé jako cíle podpory vymezili žadatel volí pouze ty indikátory z výzvy, které jsou relevantní pro jeho projekt, tj. určuje cílové hodnoty několika indikátorů, kterých díky podpoře z OPZ plánuje dosáhnout v průběhu realizace projektu musí příjemce naplňování indikátorů průběžně sledovat a vykazovat dosažené hodnoty v rámci zpráv o realizaci projektu cílové hodnoty indikátorů jsou závazné, protože byly nastaveny v přímé vazbě na aktivity projektu a jeho rozpočet dosažené hodnoty indikátorů se ve zprávách o realizaci projektu uvádějí kumulativně, tedy vždy souhrnně za období od počátku projektu do konce příslušného monitorovacího období

Indikátory (se závazkem) Kód Název indikátoru Měrná jednotka Typ indikátoru 60000 Celkový počet účastníků Osoby Výstup 50001 Kapacita podporovaných zařízení péče o děti nebo vzdělávacích zařízení POZOR: jako indikátor se bere vždy 1 rodič vazba na území MAS do indikátoru se počítají jen osoby s trvalým pobytem v ČR

Indikátory (bez závazku) žadatel vybírá pouze relevantní indikátory, u nerelevantních volí hodnotu 0 Kód Název indikátoru Měrná jednotka Typ indikátoru 80500 Počet napsaných a zveřejněných analytických a strategických dokumentů (vč. evaluačních) Dokumenty Výstup 50130 Počet osob pracujících v rámci flexibilních forem práce Osoby Výsledek 50105 Počet zaměstnavatelů, kteří podporují flexibilní formy práce Podniky 50110 Počet osob využívajících zařízení péče o děti předškolního věku 50120 Počet osob využívajících zařízení péče o děti ve věku do 3 let

Indikátory (bez závazku) Kód Název indikátoru Měrná jednotka Typ indikátoru 62500 Účastníci v procesu vzdělávání/odborné přípravy po ukončení své účasti Osoby Výsledek 62600 Účastníci, kteří získali kvalifikaci po ukončení své účasti 62800 Znevýhodnění účastníci, kteří po ukončení své účasti hledají zaměstnání, jsou v procesu vzdělávání/odborné přípravy, rozšiřují si kvalifikaci nebo jsou zaměstnaní, a to i OSVČ

Bagatelní podpora účastníka projektu za osobu, která má z podpořeného projektu přímý prospěch, je považována pouze osoba, která se účastní činností realizovaných v rámci podpořeného projektu pro cílové skupiny a u níž rozsah jejího zapojení do podpořeného projektu překročí tzv. bagatelní podporu je stanoven limit, že účastníkem/podpořenou osobou z hlediska indikátorů, je pouze osoba, která získala v daném projektu podporu v rozsahu minimálně 40 hodin pro výpočet limitu bagatelní podpory se rozumí „hodinou“ hodina v délce 60 minut

Povinné přílohy žádosti o podporu není relevantní

Podání žádosti o podporu žadatel musí mít aktivní datovou schránku žadatel musí mít vlastní elektronický podpis text výzvy + přílohy naleznete na webu MAS: http://www.mascmp.cz/opz-2-podpora-prorodinnych-aktivit/ podání elektronické žádosti o dotaci přes MS2014+ (IS KP14+)

Podání žádosti o podporu IS KP14+ aplikace pro podání elektronické žádosti žádost o podporu se zpracovává v elektronickém formuláři na adrese https://mseu.mssf.cz/ používejte prohlížeče Internet Explorer nebo Mozilla (nejnovější verze) postupujte dle příručky Pokyny k vyplnění žádosti o podporu v IS KP14+ https://www.esfcr.cz/formulare-a-pokyny-potrebne-v-ramci-pripravy- zadosti-o-podporu-opz/-/dokument/797956 pusťte si edukační videa http://strukturalni-fondy.cz/cs/jak-na-projekt/Elektronicka- zadost/Edukacni-videa Registrace žadatele (platná emailová adresa a telefonní číslo) Vyplnění elektronické žádosti Podpis statutárního zástupce

IS KP14+ vyplňujte záložky postupně podle navigačního menu v levé části obrazovky – jednou vepsaná data se propisují do dalších záložek nebo umožní zaktivnění některých neaktivních záložek žluté pole = povinné šedivé pole = volitelné (zpřístupní se podle dat vyplňovaných během žádosti nebo nejsou podle zadaných dat povinná) bílé pole = vyplňuje systém Každou vyplněnou záložku nebo delší textové pole před jeho opuštěním ULOŽTE!

1. Registrace

2. Žádost (1/6)

2. Žádost (2/6)

2. Žádost (3/6)

2. Žádost (4/6)

2. Žádost (5/6)

2. Žádost (6/6) 426/03_16_047/CLLD_16_01_155 Výzva MAS Českomoravské pomezí – Podpora prorodinných aktivit – dětské skupiny, školní družiny, kluby, vzdělávání pečujících osob (II..)

Hodnocení a výběr projektů Hodnocení přijatelnosti a formálních náležitostí Věcné hodnocení Schválení výběru projektů Oznámení o výběru či nevýběru projektu Předání vybraných projektů Závěrečné ověření způsobilosti Příprava a vydání právního aktu o poskytnutí podpory Více v Příloze č. 1 – Informace o způsobu hodnocení a výběru projektů

Hodnocení a výběr projektů – lhůty Fáze Lhůta Hodnocení přijatelnosti a formálních náležitostí do 10 pracovních dní od uzávěrky příjmu žádostí Odvolání do 15 kalendářních dní od obdržení výsledku Věcné hodnocení do 20 pracovních dní od provedení hodnocení přijatelnosti a formálních náležitostí Schválení programovým výborem do 7 pracovních dní od dokončení věcného hodnocení Vyjádření programového výboru k odvolání do 30 pracovních dní od doručení žádosti o přezkum Závěrečné ověření způsobilosti (MPSV) není závazně určeno Příprava a vydání právního aktu (MPSV) do 3 měsíců od výběru žádosti o podporu

Další kroky Realizace projektu Žádost o platbu Odeslání první zálohové platby – do 20 pracovních dnů od akceptace vydaného právního aktu ze strany příjemce (projekt, který bude zahájen později než 1 měsíc od akceptace vydaného právního aktu – nejpozději k datu zahájení projektu) Další zálohové platby v půlročním intervalu – vždy se Zprávou o realizaci projektu Monitoring projektu

Užitečné odkazy Výzva MAS včetně příloh (přílohy č. 1 a 2) http://www.mascmp.cz/opz-2-podpora-prorodinnych-aktivit/ MS 2014+ - IS KP14+ https://mseu.mssf.cz/ Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/797767 Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce se skutečně vzniklými výdaji a případně také s nepřímými náklady https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/797817 Ostatní dokumenty OPZ https://www.esfcr.cz/dokumenty-opz Tabulka obvyklých cen a mezd/platů https://www.esfcr.cz/obvykle-ceny-a-mzdy-platy-opz/-/dokument/799359

Užitečné odkazy Pomůcka k identifikaci přímých a nepřímých nákladů https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/- /dokument/797894 Informační systém o průměrných výdělcích https://www.mpsv.cz/ISPV.php Edukační videa http://www.dotaceeu.cz/cs/Jak-na-projekt/Elektronicka-zadost/Edukacni- videa Pokyny k vyplnění žádosti o podporu v IS KP14+ https://www.esfcr.cz/formulare-a-pokyny-potrebne-v-ramci-pripravy- zadosti-o-podporu-opz/-/dokument/797956

konzultujte s námi, jsme tu pro Vás Doporučení nenechávejte, prosím, podání žádosti na poslední den uvádějte pouze stručně věcné údaje, držte se otázek – viz Příloha výzvy č. 1 konzultujte s námi, jsme tu pro Vás

Děkujeme za pozornost www. mascmp.cz Marta Vencovská E-mail, tel.: marta.vencovska@mascmp.cz, 608 640 399 Ing. Petra Laštovičková E-mail, tel.: petra.lastovickova@mascmp.cz, 608 470 096 www. mascmp.cz