Komunikace Umění prezentace. Komunikace Umění prezentace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Advertisements

Souřadnicová síť, určování zeměpisné polohy
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Komunikace Že si nerozumíme, je normální. Že si porozumíme, je zázrak. neznámý autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Dítě jako majetek v rozvodovém řízení. Co dítě prožívá? Proč rozvod rodičů dítě tak bolí? Protože bylo zvyklé na jistotu, která najednou není. Čas rozvodu.
PREZENTACE. INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE 2 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Označení materiálu VY_32_INOVACE_14_02 Šablona III/2 Inovace a.
1 Copyright © Mercuri International 2001 PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
I DENTIFIKACE NA INTERNETU Mgr. Marie Kardová Leden 2014.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prezentace fotografií Číslo DUM: III/2/VT/2/3/55 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Počítač zepředu a zezadu
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Plánování ve školní tělesné výchově
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
V čem se liší následující ukázky
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Postnatální období–předškolní věk
Komunikace Umění naslouchat. Komunikace Umění naslouchat.
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Vznik pracovního poměru
UČENÍ.
WORD Číslování stránek
Komunikace, etiketa – Mobilní telefon
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
PB071 – Programování v jazyce C
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Komunikace Manipulace kolem nás. Komunikace Manipulace kolem nás.
Název projektu: Moderní škola
Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Občanská výchova a svět práce - 9. ročník Milan Šimek
Pravidla srozumitelnosti projevu a instruování
Věcné učení Ochrana přírody
Gymnasium Jižní Město Praha
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Komunikace Hodnocení druhých. Komunikace Hodnocení druhých.
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Jak vytvořit dobrou prezentaci
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Zásady tvorby prezentace
Mgr. Markéta Dobiášová lektorka programu „Vlastním směrem“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Části obchodního dopisu, osnova
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Třída 2.D Písemná práce 1.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Funkční styl řečnický.
Český jazyk pro 4. a 5. ročník ZŠ
Název školy: Základní škola Pardubice - Spořilov Autor: Mgr
Vítáme vás! Školní rok [Roky].
Střední škola obchodně technická s. r. o.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Transkript prezentace:

Komunikace Umění prezentace

Úkol: Už jste se někdy dostali do situace, že jste měli prezentovat výsledky své práce (referát, domácí úkol) před větším publikem? Jak jste se připravili? Na co jste při přípravě mysleli? Co jste si s sebou na prezentaci vzali?

Podívejte se na ukázku pořadu České televize „Komunikace je hra“ (do 4:27) a formulujte, jakých chyb se dopustili hlavní protagonisté: Řešení 4:27 – 6:31

Před samotnou prezentací je dobré vědět pro koho a kde se má prezentace konat Také je vhodné seznámit se předem s prostorem a technikou: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10169534357-komunikace-je-hra/208572231010005-umeni-prezentace/ 7:40 – 10:03

Podívejte se na ukázku do konce a napište si další 3 klíčová pravidla pro prezentaci na veřejnosti: 10:44 - konec (zaujměte posluchače, pracujte s hlasem a gesty, vyžádejte si prostor…)

Doplňte věty: Před samotnou prezentací si připravím minimálně……… (strukturu projevu v bodech). Musím myslet na řeč ……… a kontakt …………. . (těla, pohledem). Důležité je také seznámit se předem s… (tím, pro koho je prezentace určená, s místem a technikou)

Zdroje: http://www. ceskatelevize