Název vzdělávacího materiálu Tělesa a jejich rychlosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Advertisements

Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Anna Červinková Název prezentace (DUMu): 7. Kinematika – rozlišování pohybů a jejich skládání v prakt. úlohách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
HUSTOTA Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_14_29.
PLYNNÉ PLANETY Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_13_32.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Klid a pohyb těles ( Účinky síly na těleso) Předmět: FYZIKA Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
Název projektu: Individuální výukou k lepším výsledkům Příjemce: Základní škola Telč, Masarykova 141, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a.
TŘENÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_29.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Rachotová Markéta Název: VY_32_INOVACE_11C_15_Slovní úlohy o pohybu-příklady.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_52_INOVACE_F7.Vl.33_Prumerna_rychlost_graficke_znazorneni.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Slovní úlohy o pohybu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Slovní úlohy o pohybu Lineární rovnice Matematika 8.ročník ZŠ
Průměrná rychlost Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_90_M8
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
TEPLOTA Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_12_29.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Fyzika, Pohyby těles ve Sluneční soustavě Autor: Kamil.
Pohyb těles-fyzika hrou
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Název vzdělávacího materiálu Kyseliny
Transformátory Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
KOULE A JEJÍ POVRCH VY_42_INOVACE_ 33_02.
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
KMITAVÝ POHYB Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_06_32.
HMOTNOST Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_05_29.
Procvičení a upevnění učiva
Jednotky délky a jejich převody
Jazyk a jazyková komunikace
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
PRŮMĚRNÁ RYCHLOST SLOVNÍ ÚLOHY
VY_32_INOVACE_
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_12 Pohyb a klid tělesa -test
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
2. ROVNOMĚRÝ A NEROVNOMĚRNÝ POHYB
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_14_Teplota a čas
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název vzdělávacího materiálu Vzduch
Název vzdělávacího materiálu křížovka ve fyzice
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
M-Ji-CU058-Slovni_ulohy_o_pohybu
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Mechanika VY_32_INOVACE_05-16 Ročník: VI. r. VII. r. VIII. r. IX. r.
Magnetická indukce Název školy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_13 Střídavé.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_02_F7_Hanak TÉMA: Pohyb tělesa
Název vzdělávacího materiálu Znáte je ?
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Závislost elektrického odporu
Rovnice HRA.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Téma: Pravopis koncovek podstatných jmen II.
Název vzdělávacího materiálu Úvod do organické chemie
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Název vzdělávacího materiálu Tělesa a jejich rychlosti Název projektu: Individuální výukou k lepším výsledkům Příjemce: Základní škola Telč, Masarykova 141, příspěvková organizace Název vzdělávacího materiálu Tělesa a jejich rychlosti Vzdělávací oblast Člověk a příroda Předmět Fyzika Téma Průměrná rychlost Určeno pro 7. ročník Archivační kód VY_52_INOVACE_232 Mgr. Jiří Nerad 12. 10. 2011

1. Porovnejte rychlosti těles (>, <, =) 70 m/s 2 km/h 14,4 km/h 4 m/s 60 m/s 32 km/h 36 m/s 10 km/h 10 m/s 36 km/h

3 m/s = km/s 12 m/s = km/h 360 km/h = m/ h 144 km/h = m/s 2. Převedete správně? 3 m/s = km/s 12 m/s = km/h 360 km/h = m/ h 144 km/h = m/s 100 m/h = km/h

3. Řidič projížděl tento úsek 400 m za 50 sekund 3. Řidič projížděl tento úsek 400 m za 50 sekund. Porušil řidič rychlost v tomto úseku?

4. úsek 1 Km jel motocykl 300 sekund 4. úsek 1 Km jel motocykl 300 sekund. Jakou jel průměrnou rychlostí a neporušil předpisy?

5. Zjistěte hodnoty rychlosti ve Francii na těchto 3 úsecích (v jednotkách m/s)

6. Průměrná rychlost našeho vozidla je 60 km/h 6. Průměrná rychlost našeho vozidla je 60 km/h. Za jak dlouho přibližně dojedeme do těchto měst od této informační cedule?

7.Cyklista z Tachometru přečetl tyto údaje POČÁTEK výletu 623 KM KONEC výletu 659 KM CELKOVÝ ČAS 1 H 20 MINUT Jakou průměrnou rychlostí jel cyklista?

8. Parník se pohybuje po Řece rychlostí 15 km/h 8. Parník se pohybuje po Řece rychlostí 15 km/h. Voda v Řece teče rychlostí 4 km/h. Jakou dráhu ujede parník, pohybuje-li se 30 minut po proudu a 45 minut proti proudu Řeky?

Anotace Zdroje Zdroje textů a obrázků - klipart Formát výukového materiálu v digitální podobě Power Point 2010 (.pptx) Obsah vzdělávacího materiálu Kvízový test , procvičovací test Rozsah vzdělávacího materiálu Počet obrazovek: 8 Způsob práce žáků Samostatná práce, využití i jako práce dvojic Další poznámky autora Interaktivní tabule Zdroje Zdroje textů a obrázků - klipart