Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Regionální doprava v Ústeckém kraji a rozvoj její integrace Ing. Jakub Jeřábek vedoucí oddělení dopravní obslužnosti Krajský úřad ÚK Žďár nad Sázavou 17.
Advertisements

Prohlášení o dráze Jiří Černý 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
Mezinárodná konferencia o problematike MHD v mestách SR Bojnice, 7. – INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Ing. Jaromír Holec.
Novinky a reakce cestujících na nabídku dálkové osobní přepravy v ČR Ing. František Vichta vedoucí oddělení koncepce a rozvoje odboru veřejné dopravy MD.
Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Martin Jareš, Ph.D. Odbor dopravy KÚ Středočeského kraje.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Tarifní systémy, Tarify, jízdní doklady Ing.
DOPRAVA - úvod Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Jméno Příjmení. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje Ždár nad Sázavou,
1 Současný stav veřejné osobní hromadné dopravy v městech ČR a její financování Ing. Miloslav Kulich předseda SDP ČR.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Jihočeský koordinátor dopravy Příprava integrovaného dopravního systému Jihočeského kraje Prezentace pro 23. ročník konference „INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY“
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Centrum energeticky efektivních budov Základní informace o projektu.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
ISIC – Opuscard Multifunkční čipová karta. Úvod ISIC na školách ISIC-OpuscardVývoj SoučasnostBudoucnost ISIC je jediný celosvětově uznávaný doklad prokazující.
Legislativa, finanční zajištění a návaznost ústředních orgánů na řešení problematiky dopravy a dopravní infrastruktury v Pardubickém kraji –
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Informace o novinkách v Integrovaném dopravním systému Moravskoslezského kraje ODIS Ing. Jan Dvořák.
Členské fórum A.T.I.C. Mariánské Lázně
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Zdravé město J I L E M N I C E Fórum, 11. dubna 2013.
model fungování a praxe
Srovnání standardů Českých drah a vybraných IDS
Nové linkové vedení MHD ve Zlíně s využitím parciálních trolejbusů
Prezentace pro setkání se starosty LK
Kód vzdělávacího materiálu:
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
SEMINÁŘ AKTIVNĚ S BESIPEM
Úvod do dopravy a přepravy
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Jednotný evropský železniční prostor
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Přeshraniční veřejná doprava pro turisty a cyklisty
Tisem v Pražské integrované dopravě
Možnosti přepravy turistů a cykloturistů vlaky
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
České dráhy a požadavky objednatelů
Třebíč – chytrá mobilita
Představení IDS a novinky v IDS IDOL
IDS Moravskoslezského kraje ODIS
Veřejná obsluha území z pohledu dopravce ČD, a.s.
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Rozvoj integrace veřejné dopravy ve Středočeském kraji
Novinky v integraci dopravy Prahy a Středočeského kraje za rok 2017
Rizika a negativní aspekty pro rozvoj IDS
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
Integrace tramvaje se železnicí
Městská a příměstská doprava města Kladna
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
Váš spolehlivý dodavatel pohonných hmot!
Významné stavby SŽDC v regionu Střední a východní Moravy
Ing. Věra Fuksová, jednatelka společnosti
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Vítáme Vás v Luhačovicích
Financování železniční infrastruktury
Systém odměňování výkonu
Nová dopravní koncepce ve Zlínském kraji
Vodní autobusy a vodní taxi
Transkript prezentace:

Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK) Jihočeský koordinátor dopravy Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK) 25. ročník odborné konference INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY 14. a 15. května 2018 Žďáru nad Sázavou

Pilotní provoz IDS JK od 1. 1. 2017 zahájen pilotní provoz na Českobudějovicku bezprostřední okolí Českých Budějovic s nejsilnějšími přepravními vazbami do krajského města celkem je zapojeno 90 obcí z okresů České Budějovice, okrajově Český Krumlov a Prachatice tarif IDS JK: zónový, podle katastrů obcí (zóna zahrnuje jednu či více sousedících obcí)

Mapa IDS JK (od 1. 1. 2017)

Dopravci a linky v IDS JK (od 1. 1. 2017 ) České dráhy, a. s. GW BUS a. s. (dříve ČSAD JIHOTRANS) ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a. s. COMETT PLUS, s. r. o. Dopravní podnik města České Budějovice, a. s. zajišťují více jak 90% dopravní obslužnosti dané oblasti v ZVS 5 železničních tratí, 61 linek VLD, 22 linek MHD zapojeno 327 zastávek VLD, 128 zastávek MHD, 77 společných zastávek pro VLD a MHD, 34 železničních stanic a zastávek, celkem 566 zastávek

Základní principy IDS JK umožnění kombinace více druhů dopravy / dopravců na jeden jízdní doklad (zrychlení odbavení) nejen příměstské autobusy, ale také zapojení MHD v Českých Budějovicích v rozsahu její 1. tarifní zóny a vlaků ČD včetně rychlíků a expresů (České Budějovice – Zliv a České Budějovice – Velešín) finanční zvýhodnění pravidelných cestujících v první fázi IDS JK: papírové časové jízdenky na 7, 30 a 90 dnů s cenovým zvýhodněním oproti km tarifu (až 30 %) pro jednotlivé jízdy zachován kilometrický tarif dopravců

CENÍK ČASOVÝCH JÍZDENEK   Plné (obyčejné) jízdné Děti 6-15 let, Rodiče  ZTP, ZTP/P  Žáci do 15 let Studenti 15-26 let, důchodci nad 65 let Počet projetých zón bez MHD 7 denní 30 denní 90 denní 1 85 300 800 42 150 400 21 75 200 31 112 63 225 600 2 127 450 1 200 47 168 95 337 900 3 187 660 1 760 93 330 880 46 165 440 70 247 140 495 1 320 4 255 2 400 191 675 1 800 5 306 1 080 2 880 153 540 1 440 76 270 720 114 405 229 810 2 160 6 357 1 260 3 360 178 630 1 680 89 315 840 133 472 267 945 2 520 408 3 840 204 1 920 102 360 960 8 459 1 620 4 320 172 607 344 1 215 3 240 9 510 4 800 382 1 350 3 600 10 552 1 950 5 200 276 975 2 600 138 487 1 300 207 731 414 1 462 3 900 11 595 2 100 5 600 297 1 050 2 800 148 525 1 400 223 787 446 1 575 4 200 12 637 2 250 6 000 318 1 125 3 000 159 562 1 500 238 843 477 1 687 4 500 13 680 6 400 340 3 200 170 1 600 14 722 2 550 6 800 361 1 275 3 400 180 1 700 956 541 1 912 5 100 15 765 2 700 7 200 286 1 012 573 2 025 5 400 všechny zóny IDS bez MHD 799 2 820 7 520 399 1 410 3 760 299 1 057 599 2 115 5 640 zóna 100 (včetně zóny 101) 115 380 1 020 43 142 - 57 190

Průkazy IDS JK personifikace pomocí čísla průkazu žákům a studentům stačí celostátní žákovské průkazy další uznávané průkazy: ZTP, ZTP/P a průkazy pro bezplatnou přepravu (političtí vězni, PTP a bojovníci za svobodu) ostatní kategorie cestujících potřebují průkaz IDS JK:

Kolejová vozidla i vozidla veřejné linkové dopravy v IDS JK jsou označena Pohled na logo IDS u vstupních dveří autobusu

Označníky IDS JK Bylo vyměněno 588 autobusových označníků (SÚS). Pohled na logo IDS u vstupních dveří autobusu

Průběžné změny IDS JK od 1. 7. 2017 - možnost zakoupit 7 denní kupóny také přímo ve vlacích ČD (POP) od 10. 12. 2017 - zařazen nový smluvní dopravce GW Train Regio a.s., který převzal na základě výběrového řízení část výkonů od ČD (IDS - trať č. 194 v úseku do Zlaté Koruny) od 1. 8. 2017 - sloučení 1. a 2. tarifní zóny MHD Č. Budějovice do jedné tarifní zóny (při zachování cen 1. tarifní zóny): -> požadavky na dílčí úpravy tarifních zón IDS JK -> nutnost převodu vybraných linek MHD (či jejich částí) do režimu VLD (od 1. 1. 2018)

Mapa IDS JK (od 1. 1. 2018)

Budoucí rozvojové záměry IDS JK zřízení centrálního dispečinku využití bezkontaktních bankovních karet jako nosičů jízdních dokladů zapojení dalších smluvních dopravců postupné územní rozšiřování systému

Aktuální informace na: www.idsjk.cz … děkuji za pozornost. Bylo vyměněno 588 označníků a 42 nově zbudovaných zastávek bylo přelepeno