DVOŘÁKOVÁ, Renata KOŠAŘOVÁ, Lenka PRNKA, Lukáš ŠRUBAŘOVÁ, Hana

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
CK – činnosti touroperátora
Jakub Havlas Technická univerzita v Liberci.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Brief Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Poznámky k průzkumu.
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Analýza komerčního komunikátu Téma: Analýza předváděcí akce instore v hypermarketu Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová.
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Návrh komunikační strategie pro krémy
Vítejte na Marketingu.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00. Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
České Budějovice, červen 2016
NÁKUPNÍ HOREČKA ANEB VÁNOCE JSOU TADY Průzkum předvánočního trhu
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Good Morning Campaign Příloha č. 4: Vyhodnocení marketingové kampaně
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
MARKETING Přednáška P
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Strategie regionu, obce
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketing neziskových organizací
Letní škola EkoInkubátor
RESORT LUHAČOVICE.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vítejte na Marketingu.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

DVOŘÁKOVÁ, Renata KOŠAŘOVÁ, Lenka PRNKA, Lukáš ŠRUBAŘOVÁ, Hana Kampaň Hugo Boss HUGO Apple DVOŘÁKOVÁ, Renata KOŠAŘOVÁ, Lenka PRNKA, Lukáš ŠRUBAŘOVÁ, Hana

Analýza prostředí Vlastní výzkum, průzkum trhu s parfémy (e-shopy, parfumerie), návštěva parfumerií FAnn dotazník (celkem 64 respondentů, muž - 20 až 30 let) 55 % přímé dotazování, 45 % respondentů na stránce www.vyplnto.cz

Dotazník Známost značky Hugo Boss, 97 % respodentů Sama si nekupuje parfém, ale používá ho, 39 % Parfém je vhodným dárkem, 86% Neznalost parfumérií FAnn

Vlastní výzkum silná konkurence většina zákazníků nepreferuje konkrétní značku sleva a soutež

Problémy/příležitosti Nákup přes internet HB – luxusní (mimo finanční možnosti) – neodpovídá image – znají HB BOSS ne HUGA Silná konkurence Neznalost FAnn Příležitosti Internet Odbourat předsudky „tohle není pro mě“ Zaujmout nevyhraněné (28 %)

Marketingové cíle Hlavní cíl: Vedlejší cíl: Zvýšit obrat značky Hugo Boss za měsíc prosinec o 15% (resp. navýšení obratu Hugo Boss v parfumeriích FAnn o 15% oproti prosinci 2009) Vedlejší cíl: Zvýšit povědomí o značce

Cílová skupina Hlavní cílová skupina: Vedlejší cílová skupina Mladí muži 20-30 let Chceme přesvědčit hlavně, ty kteří parfém používají, kupují si ho, ale nemají vyhrazenou preferenci (9 %) Vedlejší cílová skupina Ženy (kupující/darující) – přítelkyně, manželky, matky Sami parfém používají (celých 19 % respondentů: Používá Nekupuje Nemá preference) Předvánoční období, 86 % parfém = dobrý dárek

Cílová skupina

Hlavní myšlenka kampaně „FAnny HUGO BOSS“ Má odlehčit představu – značky Hugo Boss jako úspěšného, ale profesionálního muže a spojit úspěšného muže i s pohodou, zábavou, hudbou – vychutnávajícího si život (a tak ho víc přiblížit realitě cílové skupiny) Odtud tedy anglické slovíčko „funny“ Pro naši kampaň vhodně nahrazeno „FAnny“ pro podvědomé spojení s parfumerií FAnn

Komunikační strategie KOMUNIKAČNÍ MIX Soutěž o iPody, slevy na další nákup Direct mail Banner Přímé oslovení Letáky

„Soutěž“ Na přání zadavatele jsme začlenili soutěž o iPody a slevy Každý, kdo si v prosinci koupí v parfumerii FAnn vůni či produkt z tělové péče Hugo Boss získá slevový kupón na další nákup v síti parfumerií FAnn a možnost získat iPod Touch 8GB 3. generace Slevy mají zapůsobit především na cílovou skupinu ženy, na mladé muže má pak zapůsobit možnost získání iPodu

Direct mail Počítáme se zasláním jednoho DM – upozorňující na řadu Hugo Boss HUGO a informující o soutěži a propojenosti s FAnn (včetně elektronické podoby letáku) Počítáme s tím, že takto oslovíme i muže, ale především ženy – stálé zákaznice FAnn - používají parfém - znají FAnn Rozeslání v pátek 10.12.

Banner Během prosince na stránkách e-shopu FAnn Měl by připomínat rozeslaný DM A obecně upozorňovat na řadu HB HUGO a probíhající akci v parfumeriích FAnn Kromě dříve oslovených pomocí DM, chceme oslovit také např. mladé muže, kteří na internetu hledají dárky apod.

Parfém pro muže .. FAnny HUGO BOSSHUGO Přímé oslovení Jedná se o nenásilné oslovení, před parfumeriemi FAnn Proběhne ve 3 vlnách v 31 vybraných (vnitřních) parfumeriích FAnn – během 3 předvánočních víkendů (vždy po 11 prodejnách – v Brně akce proběhne 2krát) „Hostesky“ – slušně (moderně) upravený chlapec, dívka (18 – 30 let) Muži by oslovovali ženy:  “Přivoňte si, inspirujte se, ..” ženy by oslovovaly muže (primárně muže z cílové skupiny) : “Přivoňte si, okouzlete ji, ..” Líc: Parfém pro muže .. FAnny HUGO BOSSHUGO Rub: K skvělému vánočnímu dárku získejte také slevu či dokonce iPod.. pouze ve FAnn

Letáky V průběhu kampaně plánujeme nasadit i letáky v parfumeriích FAnn, které by měly spíše potvrzovat vizuálně (bez ptaní), že akce probíhá

Časový harmonogram V průběhu celého prosince plánujeme nasazení soutěže První 4 týdny v prosinci (01.-28.12.): banner na e-shopu letáčky „doiformujících“ o kampani Direct mail bude rozeslán v pátek 10.12. (tj. 14 dní před Vánocemi) „Hostesky“ budou nasazeny během 3 předvánočních víkendů

Rozpočet Nástroj Popis Termín nasazení Částka v Kč Soutěž - iPody - 50 ks - slevy (200 Kč) - hrazena polovina - kupony se začátkem kampaně (prosinec) 217 500 250 000 4 875 Přímé oslovení - “hostesky” - testry - parfémy 3 předvánoční víkendy: 4.-5.12., 11.-12.12., 18.-19.12. 49 600 21 405 29 370 Banner na FAnn - e-shop prosinec 40 000 Direct mail - registrovaným zákazníkům FAnn 10. 12. 2010 60 000 Letáčky - vystavení v prodejnách FAnn - 100 ks 20 000      300 (Typo)grafické úpravy - letáky - bannery během listopadu 10 000 Technická podpora soutěže, hostingu; kontrola, rezerva listopad - leden 26 950 Celkem 730 000 Přidělený rozpočet na kampaň je 30 000 EUR, což je 730 000 Kč (1EUR = 24,5CZK).

Kontrola Hlavní cíl: Zvýšit obrat značky Hugo Boss za měsíc prosinec o 15% Kontrola: Obrat/tržby za prosinec 2010 v parfumeriích FAnn budou srovnány s prosincem 2009, v závislosti na požadovaném letošním plánu. Vedlejší cíl: Zvýšit povědomí o značce Kontrola: Dotazníkové šetření (či budoucí nárůst tržeb Hugo Boss)

Děkujeme za pozornost