pitná příprava před CT vyšetřeními

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Advertisements

6 Výpočetní technika Ing. Jan Popelka, Ph.D. odborný asistent
Co se mají žáci ve škole naučit ? Doplňující pedagogické studium pro učitele Mgr. K. Starý.
Čeština pro cizince a azylanty – B1 (učebnice, cvičebnice, metodika)
TVORBA MULTIMEDIÁLNÍCH PREZENTACÍ
Tutoriál EBSCO Discovery Service ~ Jednoduché vyhledávání
Tvorba snímků v PowerPointu
Vytváření prezentace v PowerPointu
Umění prezentace.
ŠTĚPÁN LÍSKOVEC, 4.A Prezentace. Principy úspěšné prezentace Vhodný styl pro příslušnou prezentaci S posluchači je nutné aktivně komunikovat Přednášející.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
POSTUP PSANÍ ZPRÁVY. CÍL (Proč zprávu píšete ?) -1 POSKYTNUTÍ INFORMACÍ : spojeno s prezentací nějakých faktů nebo vysvětlením příkladů či konkrétních.
PŘÍPRAVA A POSTUP PŘI TVORBĚ PREZENTACE
Power Point– úvod Ing. Bohumil Bareš.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Prezentační dovednosti
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
Principy SPIS pro legislativu eGovernmentu Aleš Kučera – NOVELL eGovernment Expert Forum , ISSS, Hradec Králové.
Zásady správné prezentace
Úvod do studia.
Filtrace web stránek s využitím profilu uživatele Petr Doskočil
SO – studijní opora podpora výuky BSe a DSe LS2012
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
PŘÍPRAVA PREZENTACE Ing. Česlava Lukaštíková SPŠ Karviná.
Příprava prezentačních snímků Nejdůležitějším krokem je uvědomit si “Jak moje prezentace (fólie) pomůže publiku pochopit moji řeč?“ Posluchači nejsou schopni.
Využití dotazníku při evaluaci Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
Účinná prezentace doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Téma : Veřejné zakázky Úvodní prezentace Ing. Ondřej Miffek Jihlava,
Téma : Veřejná podpora Úvodní prezentace Ing. Ondřej Miffek Ostrava,
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Zásady tvorby prezentace
BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ Obhajoba BP.
Odborné a vědecké práce Brno 12. března Odborné a vědecké práce Zpráva o semestrálním projektu Závěrečná práce Bakalářská a diplomová práce Disertační.
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
Řečnický styl PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
J AK PSÁT SEMINÁRNÍ PRÁCI. V ÝBĚR TÉMATU, VYHLEDÁNÍ ZDROJŮ Výběr tématu zvolit téma, které mne zajímá zvolit raději užší, specifické téma (příliš široká.
AnotaceMetodický pokyn Prezentace obsahuje celkem 9 snímků. Po spuštění jsou na 2. snímku pokyny pro postup práce s prezentací. Do 3. snímku je vložen.
25 / 1 / 2011.
Téma : Veřejné zakázky Úvodní prezentace Ing. Ondřej Miffek
Název společnosti Produkty a služby
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školicí prezentace
Management Tvorba prezentací ppt.
PŘÍRODNÍ ZDROJE ČR – NEROSTNÉ SUROVINY
iFIS*WebMailer Průvodce produktem
Název školicí prezentace
Měření PM1/2.5/10 analyzátorem Grimm 180
Stanislava Andršová Josef Vlach
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Jak si připravit prezentaci
Stanislava Andršová Josef Vlach
Podpora regionálních funkcí knihoven v aplikacích firmy KP-sys
Název školicí prezentace
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Název školicí prezentace
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2018/2019
Transkript prezentace:

pitná příprava před CT vyšetřeními Přednášející musí často prezentovat technickou zprávu posluchačům, kteří nejsou seznámeni s danou tematikou nebo terminologií. Takováto zpráva pro ně může být příliš složitá nebo může obsahovat příliš mnoho podrobností. Chcete-li úspěšně prezentovat technickou zprávu, použijte následující postup poskytnutý společností Dale Carnegie Training®.   Zvažte, kolik času máte k dispozici, a přizpůsobte tomu svoji prezentaci. Nezabíhejte do zbytečných podrobností. Rozdělte prezentaci na několik přehledně uspořádaných částí. Při výkladu zachovávejte logickou návaznost. Zaměřte pozornost posluchačů rovnoměrně na všechna témata. Prezentaci ukončete shrnutím, zopakováním klíčových bodů nebo logickým závěrem. Udržujte pozornost posluchačů po celou dobu prezentace. Snažte se například, aby sdělované informace byly přehledné a vždy se týkaly daného tématu. Úroveň podrobností a terminologii přizpůsobte znalostem účastníků. U klíčových bodů použijte názornou ilustraci. Buďte vstřícní vůči potřebám posluchačů a vaši posluchači vám budou věnovat větší pozornost. 29.12.2018

V úvodu posluchačům přibližte danou tematiku V úvodu posluchačům přibližte danou tematiku. Seznamte posluchače v krátkosti s obsahem prezentace a vysvětlete, v čem spočívá její význam. Při volbě používané terminologie, ukázek a názorných příkladů berte v úvahu jejich zájmy a znalost tematiky. Zaměřte se na význam daného tématu pro posluchače, abyste u nich vyvolal aktivní zájem. 29.12.2018

Obsahuje-li prezentace více témat, bodů nebo klíčových myšlenek, použijte více snímků. Zvažte, do jaké míry jsou posluchači schopni pochopit nové myšlenky, naučit se novým postupům nebo porozumět detailnímu vysvětlení již známé tematiky. Ke každému bodu podejte důkladné vysvětlení. Podle potřeby poskytněte posluchačům další doplňující informace ve formě tištěných materiálů, na disketách, elektronickou poštou nebo odkazem na stránky v síti Internet. Každý bod výkladu vysvětlete do té míry, aby byli posluchači schopni porozumět dalšímu výkladu. 29.12.2018

Závěr prezentace zvolte tak, aby co nejlépe odpovídal zaměření posluchačů a vaší prezentace. Proveďte závěrečné shrnutí, seznamte posluchače s nabízenými možnostmi, doporučte příslušnou strategii nebo stanovte další cíle. Zaměřte pozornost posluchačů rovnoměrně na všechna témata a vaše prezentace splní svůj účel. 29.12.2018

29.12.2018 DRUHY KONTRASTNÍ NÁPLNĚ I: BEZ KONTRASTN NÁPLNĚ 500 +500 ml čisté vody II: STANDARDNÍ 1500 ml vody + 20 ml Telebrix N 300 III:STANDARDNÍ + STŘEVNÍ NÁLEV 1500 ml vody + 20ml Telebrix N 300 , dále 1000 ml vlažné vody + 20ml Telebrix N 300 DÉLKA PITNÉ PŘÍPRAVY: I: BEZ ČASOVÉ PRODLEVY Akutní vyšetření, pacient nesmí nebo nedokáže pít,cévní vyšetření II: 30 MINUT Vyšetření žaludku, duodena, pankreatu při podezření na malignitu III:2 HODINY Standardní vyšetření orgánů břicha IV:3-4 HODINY Standardní vyšetření orgánů malé pánve 29.12.2018

29.12.2018