Téma (název prezentace)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Podstatná jména VY_32_INOVACE_18 Sada 22 Základní škola T.
VY_32_INOVACE_15_ Čtení vět s obrázky (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_18_ Rozvoj jazykových schopností 3 (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_10_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová – vytvoření a ověření.
VY_32_INOVACE_18_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová 17.2: 2012 – vytvoření a ověření.
VY_32_INOVACE_11_ Čtení slov 3 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
VY_32_INOVACE_07_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová – vytvoření a ověření.
O Karkulce Autor: Kroupa Michal 1.Kapitola V jedné rodině žila jedna hodná a milá dívenka. Každý jí měl rád, ale maminka s babičkou jí milovaly ze všech.
Klikej OlaSm. Slyšeli jste o klubíčku jak je kocour při hraní zakutálel na cestičku dobrodružných setkání? Začalo to u babičky. V košíku si hovělo. Než.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Pořadí vět VY_32_INOVACE_18 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka,
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 3. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Deutsch mit Max Lektion 0. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Deutsch mit max lektion 1
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: březen 2013 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_š04_s01_01.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_š12_s01_01.
Příslovce Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Lenka.
Práce s textem – čtení s porozuměním VY_32_INOVACE_1B_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace Mateřská škola, Základní škola.
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_04_01_07.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_28_Z POHÁDKY DO POHÁDKY ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Podstatná jména Výkladová prezentace.
Slovesný rod.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Odchylky od pravidelného skloňování podstatných jmen
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Okamžitá kontrola animacemi.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_26_DOMÁCÍ ZVÍŘATA TÉMA: DOMÁCÍ ZVÍŘATA
Předložky.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV: VY_52_INOVACE_18 II Polární pás
Čtení s porozuměním - básničky Vybírání vhodné ilustrace k textu.
Čtení s porozuměním - básničky Vybírání vhodné ilustrace k textu.
Slovesné třídy.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 4
Slovní druhy.
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Téma (název prezentace)
Téma (název prezentace)
Slovesný vid.
Spojky.
Téma (název prezentace)
Zájmena.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_59
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy
Jméno autora Datum vytvoření Ročník Vzdělávací Téma – název Anotace
Transkript prezentace:

Téma (název prezentace) Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3655, Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_12_INOVACE_29 Předmět Český jazyk a literatura Téma (název prezentace) Čtení s porozuměním - práce s textem Autor Mgr. Světlana Kopecká Metodický popis (anotace) Jedná se o procvičovací interaktivní prezentaci s kontrolními mechanizmy. Žáci řadí text podle časové posloupnosti, hledají nadbytečná slova, která do textu nepatří. Str. 3 – klikej na věty tak, jak jdou po sobě – budou se následovně zobrazovat v připravené tabulce. Str. 5 – pečlivě čti text, klikej na slova, která do textu nepaří. Při správné volbě slovo zmizí.

Na další stránce si pečlivě přečti text. Každá věta má svůj čas a své místo. Seřaď příběh tak, jak se udál. Klikni vždy na větu, ta se objeví tam, kam patří.

Skočil jsem, ty oči jsem tlapkou napálil. Urazil jsem se, utekl do lesa a byl jsem velice nešťastný. Spadly na zem, jen to cinklo, každé oko jinam. Byl velmi unavený, seděl za stolem a odložil si na stůl své druhé oči. Když jsem se vrátil, nikdo v domku nebyl, bál jsem se, že mě opustil. Stalo se to, co se ještě nikdy nestal, kočky – já byl poprvé doopravdy bit! Včera jsme se s mým člověkem velmi pohněvali. Najednou jsem slyšel bleděmodrou . Teplé tlapky mě zvedly vzhůru a já věděl, že je zase dobře. 1. Včera jsme se s mým člověkem velmi pohněvali. 2. Byl velmi unavený, seděl za stolem a odložil si na stůl své druhé oči. 3. Skočil jsem, ty oči jsem tlapkou napálil. 4. Spadly na zem, jen to cinklo, každé oko jinam. 5. Stalo se to, co se ještě nikdy nestalo, kočky já byl poprvé doopravdy bit! 6. Urazil jsem se, utekl do lesa a byl jsem velice nešťastný. 7. Když jsem se vrátil, nikdo v domku nebyl, bál jsem se, že mě opustil. 8. Najednou jsem slyšel bleděmodrou. Teplé tlapky mě zvedly vzhůru a já věděl, že je zase dobře.

Až tuláčky najdeš, klikni na ně, zmizí. Na příští stránce hledej tuláčky, které nám zamotal Modrý Poťouch do textu. Až tuláčky najdeš, klikni na ně, zmizí.

Tož tedy ten velký čtvernohý je kůň Tož tedy ten velký čtvernohý je kůň. Žluťák mi o něm vyprávěl, že je to to nejhloupější zvíře, protože jen dře a dře pro člověka. modrá Řekl mi, že kůň nechodí nikdy sám. Vždycky je s ním člověk, který mu navlékl na krk chomout a přikazuje mu, co má dělat. Kdyby prý kůň jen trochu neposlechl, člověk by mu nabil. žlutý Aby mi to Žluťák dokázal, přikradl se ke koni a najednou proti němu vyskočil. Kůň polekaně hodil hlavou a začal neohrabaně bít předníma nohama. Jeho člověk opravdu zapráskal bičem. Kůň sklonil hlavu a velice usilovně šel zase dál. Zdálo se mi, že jeho oči vůbec nic nevidí. Byly velice smutné. Vůbec to bylo smutné. chlupatá rychlý vesele růžová honem

Použité zdroje: Obrázky jsou čerpány z archivu autora nebo z klipartu MS Office Texty čerpány z knihy: KOLÁŘ, Josef. Z deníku kocoura Modroočka. Praha: Albatros, 1976, ISBN 13-631-KMČ-76 14/45. T Texty upravovány