Rozvoj integrace veřejné dopravy ve Středočeském kraji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Daniela Jančíková, SŽDC s. o. Stavební správa západ;
Advertisements

Mezinárodná konferencia o problematike MHD v mestách SR Bojnice, 7. – INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Ing. Jaromír Holec.
Česká asociace organizátorů veřejné dopravy - ČAOVD. S cílem koordinovat úsilí vedoucí ke zlepšení podmínek pro rozvoj integrované dopravy v České republice.
Novinky a reakce cestujících na nabídku dálkové osobní přepravy v ČR Ing. František Vichta vedoucí oddělení koncepce a rozvoje odboru veřejné dopravy MD.
Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Martin Jareš, Ph.D. Odbor dopravy KÚ Středočeského kraje.
AKTUÁLNÍ VÝVOJ V ROP SČ 15. října 2015 Výroční konference – Senohraby Ing. Václav Chytil.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Pražská příměstská železniční doprava Ing. Václav Haas Ústí nad Labem.
Jihočeský koordinátor dopravy Příprava integrovaného dopravního systému Jihočeského kraje Prezentace pro 23. ročník konference „INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY“
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Odbor dozoru a kontroly veřejné správy Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol ÚSC (2010 – 2011) Ing. Marie Kostruhová.
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
SCLLD LAG Podralsko Zpracování SCLLD bylo podpořeno z Operačního programu Technická pomoc Registrační číslo projektu: CZ.1.08/3.2.00/ Strategie.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Informace o novinkách v Integrovaném dopravním systému Moravskoslezského kraje ODIS Ing. Jan Dvořák.
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
Vysoká škola technická a ekonomická
Alternativní formy veřejné dopravy na venkově
Úřad práce České republiky
Členská schůze MAS Nepomuk,
Procesní management v oddělení logistiky
Státní organizace.
Nové linkové vedení MHD ve Zlíně s využitím parciálních trolejbusů
Prezentace pro setkání se starosty LK
Ekonomika Finanční řízení neziskových organizací 3.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Jednotný evropský železniční prostor
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Gymnasium Jižní Město Praha
Přeshraniční veřejná doprava pro turisty a cyklisty
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Rychlá železnice, plány a realita
Chytrá řešení od společnosti E.ON
České dráhy a požadavky objednatelů
Novinky v integraci dopravy Prahy a Středočeského kraje za rok 2017
Měření škodlivin v ovzduší a osvětová kampaň na ochranu ovzduší ve vybraných lokalitách Zlínského kraje.
Rizika a negativní aspekty pro rozvoj IDS
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Ing. Stanislava Správková
Standardy činností sociální práce ve veřejné správě příspěvek Hradec Králové Praha Systémová podpora sociální práce v obcích reg. č. CZ /0.0/0.0/15_017/ ,
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
Vyhodnocení naplňování Strategií komunitně vedeného místního rozvoje Místních akčních skupin působících na území Ústeckého kraje a Integrované strategie.
Profesionalizace sociální práce v ČR
Významné stavby SŽDC v regionu Střední a východní Moravy
Ing. Věra Fuksová, jednatelka společnosti
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Tematické setkání KAP Olomouckého kraje
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
Nová dopravní koncepce ve Zlínském kraji
Vodní autobusy a vodní taxi
Transkript prezentace:

Rozvoj integrace veřejné dopravy ve Středočeském kraji Pavel Procházka ředitel

Představení organizátora dopravy IDSK Základní informace o IDSK příspěvková organizace Středočeského kraje zahájení činnosti: 1.4.2017 cílem je vytvořit a rozvíjet společný integrovaný dopravní systém pro Středočeský kraj a Prahu (ve spolupráci s organizací ROPID) Hlavní činnosti IDSK příprava objednávky železniční dopravy na území kraje komplexní dopravní správa části svazků autobusových linek PID (příprava integrace nových linek, úpravy stávajících linek, výluky…) dopravní správa autobusových linek SID a PAD (nezaintegrované linky) ekonomická správa železnice a autobusů PID, SID a PAD v objednávce Středočeského kraje spolupráce na kontrole dopravců a standardech kvality, marketingu činnosti se průběžně vyvíjejí, jejich spektrum se bude dále rozšiřovat

Organizační zajištění společného IDS

Příprava společné integrace cíl: na 1 jízdenku po celém Středočeském kraji i MHD po Praze i ve středočeských městech ve spolupráci s hlavním městem Prahou, městy a obcemi ve Středočeském kraji i s dopravci probíhají i jednání o mezikrajské spolupráci s okolními kraji (kvůli spádovosti části obyvatel příhraničních oblastí Středočeského kraje) páteří integrace je železnice na železnici se intenzivně integrují i rychlíky integrace probíhá postupně po oblastech příprava jedné oblasti trvá cca 6 až 9 měsíců (u náročnějších oblastí i déle)

Výchozí stav před integrací  v souběžných úsecích PID / SID / PAD / (MHD) platí cestující i objednatelé dvakrát  pro cestující vyšší jízdné, pro objednavatele celkově neefektivní náklady

Příprava integrace veřejné dopravy Postup přípravy integrace jednotlivých oblastí: podrobná analýza stávajícího vedení linek a jízdních řádů příprava návrhu vedení linek a jízdních řádů technicko-provozní prověření s dopravci (vozový park, odbavovací zařízení atd.) projednání s městy a obcemi (celkem 3 jednání – vedení linek, jízdní řády a finální příprava integrace) provozní a technická příprava dopravců, licenční řízení atd. příprava a tisk informačních materiálů, informování cestujících spuštění integrace nové oblasti vyhodnocování provozu na nových i stávajících linkách  komplexní dopravní správa autobusových linek (včetně úprav jízdních řádů, výlukových opatření atd.)

Příprava integrace veřejné dopravy Příklady problémů zjištěných při analýze současných linek: nízká nabídka spojů (zejména v mimošpičkových obdobích) chybějící návaznosti (autobusů na vlaky i autobusů mezi sebou) nízká míra koordinace autobusů (ve společných úsecích shluky spojů a následně dlouhé prodlevy mezi spoji) chybějící spoje na aktuální pracovní doby (např. od 7:00) a shluky spojů na směny do již neexistujících podniků (např. v 5:10) špatné spojení mezi okresy (autobusy často končí v první / poslední obci okresu) složité a nepřehledné vedení linek a jízdních řádů, roztříštěná obsluha stav a umístění autobusových zastávek

Příklad stávajícího jízdního řádu  přímé spojení z Čáslavi do Zbraslavic je pouze ve 3:50, ve 12:30 a v 15:00

Příprava integrace veřejné dopravy integrace neznamená „jen“ vyhlášení integrovaného tarifu napříč dopravci i druhy dopravy, ale také: důkladnou změnu struktury vedení linek a jízdních řádů přizpůsobení jízdních řádů aktuálním potřebám nastavení odpovídajícího rozsahu spojů, sbližování rozdílů mezi jednotlivými okresy / oblastmi  základ pro budoucí stanovení standardů dopravní obslužnosti lepší vzájemné propojení jednotlivých oblastí  rozvoj meziregionálních spojení v rámci kraje zvýšení kvality dopravy a její kontroly

Realizované integrace v roce 2017 01/2017 – Podřípsko (včetně železnice do Roudnice nad Labem) 03/2017 – Nymbursko (včetně železnice do Nymburka a Poděbrad) 04/2017 – Neveklovsko (včetně železnice do Benešova) 04/2017 – Sedlčansko (autobusy) 08/2017 – Kladensko (autobusy) 10/2017 – Mladoboleslavsko (železnice – až do 7. pásma) 11/2017 – Kouřimsko (autobusy) 12/2017 – Byšicko a Velvarsko (autobusy) 12/2017 – Benešovsko, Kolínsko a Kutnohorsko (železnice – až do 7. pásma)

Realizované integrace v roce 2017

Harmonogram přípravy další integrace 02/2018 – Příbramsko, Berounsko a Rakovnicko (železnice – až do 7. pásma)  zaintegrována kompletně železnice ve Středočeském kraji až do 7. pásma  realizováno 08/2018 – Velimsko a Křinecko (autobusy) III.Q/2018 – ostatní tratě ve Středočeském kraji (železnice – až do 8. a 9. pásma)  zaintegrována kompletně železnice v celém Středočeském kraji IV.Q/2018 – Příbramsko (autobusy) IV.Q/2018 – Slánsko (autobusy) 12/2018 – mezikrajské úseky ostatních tratí (železnice) Po ukončení rekonstrukce ul. Pražská v Berouně – Berounsko (autobusy) I.-II.Q/2019 – Kolínsko a Kutnohorsko (autobusy) I.-II.Q/2019 – Mšensko a Kokořínsko (autobusy) I.-II.Q/2019 – Voticko a Vlašimsko (autobusy) III.-IV.Q/2019 – ostatní oblasti ve Středočeském kraji (autobusy)  zaintegrovány kompletně autobusy v celém Středočeském kraji

Děkuji Vám za pozornost! Rozvoj integrace veřejné dopravy ve Středočeském kraji Děkuji Vám za pozornost!