Klíčová aktivita 05 Vzdělávací modul „Boj s korupcí“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

E-LEARNING VPŠ MV v Praze „Implementace nové integrovatelné e-learningové infrastruktury do resortu MV prostřednictvím videokonferenčního řešení“ 1. 6.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Nabídka služeb Institutu inovace vzdělávání na ak. rok 2009/2010
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Klíčová aktivita 03 Audit systému vnitřní kontroly v působnosti MO
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Pedagogická psychologie
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Plánování ve školní tělesné výchově
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Podpora krajského akčního plánování
Aktivity a činnosti úseku služeb v oblasti dalšího vzdělávání
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Inspirace pro přípravu projektů do Operačního programu
Pedagogická psychologie
Projekt „Vazby národní politiky ČR a EU se zaměřením na politiku HSÚS“
Odměňování zaměstnanců
Vzdělávání.
Obchodní plán projektu
Vzdělávací projekt v prostředí příspěvkové organizace kraje
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Uživatelská příručka DuoTrainin
Řízení podnikových procesů od A do Z
Cisco Networking Academy
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Analýza vyučovacího procesu v ZŠ praktických v České republice
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Ing. Stanislava Správková
Standardy činností sociální práce ve veřejné správě příspěvek Hradec Králové Praha Systémová podpora sociální práce v obcích reg. č. CZ /0.0/0.0/15_017/ ,
Řízení a rozvoj lidských zdrojů na Ministerstvu vnitra
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Projekt Komplexní program podpory ke zvýšení zaměstnanosti žen na trhu práce v Ústeckém kraji PRÁCE PRO KAŽDOU Registrační číslo projektu.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Inkluzivní vzdělávání jako multiparadigmatický diskurs u odborné veřejnosti (Nitra, ) Ladislav Zilcher.
Vybrané cíle projektu KIPR
Klíčové aktivity projektu
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Profesionalizace sociální práce v ČR
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Digitální učební materiál
Ing. Alena Opletalová, Ph. D. , 9. 6
Transkript prezentace:

Klíčová aktivita 05 Vzdělávací modul „Boj s korupcí“ Optimalizace systému boje s korupcí v rezortu Ministerstva obrany. (reg. č. CZ.1.04/4.1.00/B6.00004). Praha 16. 9. 2015 PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Zaměření klíčové aktivity Cíl aktivity: vytvořit ucelený systém rezortního protikorupčního vzdělávání. Cílové skupiny vzdělávaných: noví zaměstnanci a příslušníci resortu MO osoby, které zastávají místa se zvýšeným rizikem vzniku korupce. PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Realizační tým Zaměstnanci Univerzity obrany: PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. – vytvoření koncepce kurzu a zpracování obsahové stránky vzdělávání. PhDr. Miloslav Nekvapil – specialista na prostředí Moodle, administrátor e-learningových kurzů. PhDr. Mgr. et Bc. Roman Pospíšil – psycholog, tvorba a vyhodnocování testů. Externí spolupracovnice: Zuzana Součková – specialistka na počítačovou grafiku. Tvorba grafického prostředí pro řešení praktických rozhodovacích situací pro vybraná odborná zaměření cílových skupin. PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Požadované výstupy E-learningový kurz pro vstupní vzdělávání - časová dotace 3 hodiny, ukončen závěrečným testem. E-learningový kurz pro zaměstnance zastávající místa se zvýšeným rizikem vzniku korupce – časová dotace 1,5 hodiny, ukončen absolvováním a správnou reakcí na modelové situace. Návrh možných doplňkových vzdělávacích aktivit (tematické přednášky, jednorázová povinná školení). PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Vstupní požadavky a omezení Nebyly plánovány prostředky na investice. Předpoklad využití stávajících movité a nemovité infrastuktury rezortu. Zařadit prvky pro vlastní rozvoj a sebepoznání vzdělávaného. PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Boj s korupcí I. Struktura kurzu: Práce v prostředí LMS Moodle (pro začátečníky v Moodle) Organizační pokyny  Vstupní test pro sebepoznání (nepovinný) Boj s korupcí - slovník základních pojmů Protikorupční desatero RIPP MO Etické aspekty boje s korupcí Závěrečný test PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Boj s korupcí I. 1. Spokojenost s obsahovou stránkou kurzu - známkujte jako ve škole (1 výborně zvládnuto, 5 zcela nevyhovující naplnění obsahu): -  1 (0): 40 (42,11 %) -  2 (0): 30 (31,58 %) -  3 (0): 20 (21,05 %) -  4 (0): 4 (4,21 %) -  5 (0): 1 (1,05 %) PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Boj s korupcí I. PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Boj s korupcí I. PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Boj s korupcí II. Struktura kurzu: Pokyny pro práci v kurzu (doporučeno k prostudování) Informační materiály pro zopakování problematiky kurzu Boj s korupcí I. RIPP MO a další doplňkové materiály Etické aspekty rozhodování Případové studie (doplňková dobrovolná aktivita) "Příběh o korupci" (doplňková dobrovolná aktivita) Závěrečný test PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Boj s korupcí II. 1. Jak hodnotíte obsahovou stránku kurzu - známkujte jako ve škole (1 výborně zvládnuto, 5 zcela nevyhovující naplnění obsahu): -  1 (0): 17 (25,76 %) -  2 (0): 34 (51,52 %) -  3 (0): 11 (16,67 %) -  4 (0): 3 (4,55 %) -  5 (0): 1 (1,52 %) Průměr: 0,00 PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Boj s korupcí II. PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Boj s korupcí II. PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Další aktivity – využití 3D prostředí k simulacím situací PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Další aktivity – využití 3D prostředí k simulacím situací PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Další aktivity – využití 3D prostředí k simulacím situací PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Závěry a doporučení Intenzivněji využívat možnosti e-learningových kurzů ke vzdělávání zaměstnanců MO. Vytvořit prostor pro vzdělávání zaměstnanců v pracovní době. Zaměřit vzdělávání zaměstnanců resortu do oblasti jejich rozvoje. Doplnit vzniklé e-learningové kurzy v oblasti boje s korupcí o krátkodobá, tematická školení s prezenční výukou s možností využití simulací situací. Posílit vzdělávání v oblasti etiky a poznávání vlastní hodnotové orientace zaměstnanců resortu. PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice

Děkuji za pozornost. PhDr. Ivana Nekvapilová, Ph.D. akademická pracovnice