Představení IDS a novinky v IDS IDOL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fórum podnikatelů v CR. Rozdělení podle místa bydliště Liberec69,00% Jablonec14,00% Česká Lípa7,00% Semily5,00% Slovensko1,00% Frýdlant1,00% Polsko1,00%
Advertisements

1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Mezinárodná konferencia o problematike MHD v mestách SR Bojnice, 7. – INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Ing. Jaromír Holec.
Česká asociace organizátorů veřejné dopravy - ČAOVD. S cílem koordinovat úsilí vedoucí ke zlepšení podmínek pro rozvoj integrované dopravy v České republice.
Novinky a reakce cestujících na nabídku dálkové osobní přepravy v ČR Ing. František Vichta vedoucí oddělení koncepce a rozvoje odboru veřejné dopravy MD.
Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Martin Jareš, Ph.D. Odbor dopravy KÚ Středočeského kraje.
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Tarifní systémy, Tarify, jízdní doklady Ing.
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015 Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor územního plánování a stavebního řádu prosinec 2014.
Kulatý stůl II. Nový Šaldorf-Sedlešovice MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Jihočeský koordinátor dopravy Příprava integrovaného dopravního systému Jihočeského kraje Prezentace pro 23. ročník konference „INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY“
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Čerpání prostředků z fondů EU na území Jihočeského kraje Ing. Petr Maroš vedoucí Odboru evropských záležitostí.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 19. září 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Změny ve smluvních vztazích s dopravci Ing. Petr Šlachta Setkání s dopravci, Praha
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Informace o novinkách v Integrovaném dopravním systému Moravskoslezského kraje ODIS Ing. Jan Dvořák.
Ministerstvo vnitra ČR, leden 2012 Centrální nákup v resortu MV.
Činnost služby dopravní policie v roce 2011 v dohledu nad silničním provozem plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 12. ledna 2012.
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Dokument KAP MSK - obsah
model fungování a praxe
Ing. Kateřina Lichtenberková
Alternativní formy veřejné dopravy na venkově
Úřad práce České republiky
Srovnání standardů Českých drah a vybraných IDS
Prezentace pro setkání se starosty LK
Jednotný evropský železniční prostor
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Přeshraniční veřejná doprava pro turisty a cyklisty
Tisem v Pražské integrované dopravě
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Centrální nákupy SŽDC pro opravu, údržbu a modernizaci železničního svršku Stanislav Smeták Workshop „Oprava a údržba kolejí železničních drah“ Praha –
SLUŽBY POSKYTOVANÉ KRAJSKOU SPOLEČNOSTÍ ARR s.r.o.
Podpora zaměstnanosti na místní úrovni: odpovědné zadávání
Třebíč – chytrá mobilita
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Veřejná obsluha území z pohledu dopravce ČD, a.s.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Rozvoj integrace veřejné dopravy ve Středočeském kraji
Novinky v integraci dopravy Prahy a Středočeského kraje za rok 2017
Rizika a negativní aspekty pro rozvoj IDS
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
PROCES STANDARDIZACE SOCIÁLNÍ PRÁCE V LOVOSICÍCH
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Ing. Věra Fuksová, jednatelka společnosti
Informační systém údržby dálnic (ISUD) - zavedení systému na SSÚD-
Integrované operační středisko – „srdce policie“
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Systém odměňování výkonu
Představení IDS a novinky v IDS IDOL
Nová dopravní koncepce ve Zlínském kraji
Vodní autobusy a vodní taxi
Transkript prezentace:

Představení IDS a novinky v IDS IDOL IDS v Libereckém kraji Představení IDS a novinky v IDS IDOL Žďár nad Sázavou, 14.-15.5.2018 Zpracoval: Ing. Otto Pospíšil, Ph.D, zástupce ředitele

Osnova prezentace Představení KORID LK a jeho role ve vztahu k odboru dopravy Standardy dopravní obslužnosti a kvality Kontrola kvality ze strany Centrálního dispečinku (CED) IDOL Informace o IDS IDOL a jeho rozvoji Opuscard a projekt modernizace OS Projekt modernizace/revitalizace autobusových zastávek Smluvní zabezpečení dopravy v LK zkušenosti s veřejnými zakázkami zkušenosti se zadáním smlouvy v přechodném/nouzovém režimu vnitřní dopravce Propagace veřejné dopravy

Představení KORID LK Odbor dopravy KÚ LK jízdní řády (vč. řešení připomínek) a vyhodnocení využití veřejné dopravy správce tarifu IDOL Centrální dispečink IDOL Zákaznické centrum IDOL propagace veřejné dopravy přepravní kontrola v PAD koncepce a projekty (např. Modernizace Opuscard/IDOL) Odbor dopravy KÚ LK přenesená působnost státní správy dozor nad financováním systému uzavírání smluv s dopravci ostatní smlouvy (obce, zaměstnavatelé)

Standardy dopravní obslužnosti Standardy v LK jsou součástí PDOÚ a jsou zaměřeny na: Nabídku veřejné dopravy (rozsah a dostupnost) docházková vzdálenost (doba) min. garantovaný počet spojů v závilosti na charakteristikách sídel min. garantovaný počet spojů v závislosti na využití Kvalitu veřejné dopravy nízkopodlažnost dostatečná kapacita informační systémy sledování polohy vozidel online a propojení s centrálním dispečinkem ostatní informace aj.

Využití CED IDOL jako nástroj pro sledování kvality Centrální dispečink (CED) IDOL – primární funkce: zajistit návaznosti mezi spoji, vyhodnocovat spolehlivost provozu Dále kontrola dodržování kvalitativních parametrů v příměstské dopravě: dodržování JŘ (sankce za předjetí a za zpoždění větší než 5 minut z viny dopravce), nasazení bezbariérových vozidel, nasazení odpovídající kapacity Cílem je prevence, nikoliv represe (ale sankce se také udělují...)

Informace o IDS IDOL a jeho rozvoji IDS zaveden v celém kraji, u některých linek s přesahem do vybraných míst za hranicí kraje např. Česká Kamenice, Mladá Boleslav, Vrchlabí, Zgorzelec, Bogatynia, Varnsdorf, Rumburk, nově Kytlice, Snědovice-Sukorady, Sezemice Zónově–relační tarif cena konstatní pro každou dvojici zón (viz Tarifní počítadlo), nezávisí na trase konkrétního spoje Do IDS IDOL zapojeny: regionální vlaky a od 1.10.2017 také rychlíky regionální autobusy vybrané dálkové autobusové linky – po území LK MHD (Liberec, Jablonec n.Nis., Česká Lípa, Turnov) Výhody IDS t.č. vázány na BČK Opuscard

Opuscard Bezkontaktní čipová karta Nosič integrované jízdenky IDOL Osobní (nepřenosná) Opuscard jméno, fotografie držitele elektronická peněženka všechny jízdenky IDOL včetně časových kupónů Anonymní (přenosná) Opuscard pouze jízdenky pro jednotlivou jízdu (přestupní) Bez čipové karty lze zakoupit pouze nepřestupní jízdenky (hotově, vyšší cena) a turistickou jízdenku Euro-Nisa Ticket.

Modernizace odbavovacích systémů Stávající zařízení již je na hranici životnosti a nevyhovující. Krátkodobé smlouvy s dopravci – problamatické s ohledem na investice do OZ. Připravovaná zakázka na nová odbavovací zařízení (finanacuje Liberecký kraj, zajišťuje KORID LK, dopravcům budou zařízení poskytnuta k užívání): ve vozidlech PAD ve vozidlech MHD Jablonec n.N.,Č.Lípa,Turnov (nástup předními dveřmi) ve vozidlech MHD Liberec (nástup všemi dveřmi, autobusy i tramvaje) Novinky ve specifikaci odbavovacích zařízení: platba bankovní kartou práce s Opuscard 2 – MAP systém včetně MAP Phone čtečka optických kódů – papírové přestupní jízdenky HW příprava na pokročilejší metody odbavení do budoucna (account based, capping apod.)

Projekt revitalizace/modernizace autobusových zastávek I. Etapa (podzim 2016 – konec roku 2017) Manuál výstavby a rekonstrukce zastávek Návrh nových standardů označování zastávek Průzkum a příprava zdrojů financování (LK, SFDI, EU) Aktualizace pasportu 1940 zastávek BUS, TRAM v LK Analýza stavu zastávek v LK Studie – Jednotný správce označníků zastávek II. Etapa (2018 - ?) Ve spolupráci s obcemi. Nové označníky zastávek příměstské autobusové dopravy Vybavení zastávek I. a II. třídy Infopanely Revitalizace vybraných autobusových zastávek neřešených v rámci rekonstrukce silnic.

Projekt revitalizace/modernizace autobusových zastávek Manuál pro výstavbu a rekonstrukce autobusových zastávek v LK Ke stažení na www.korid.cz (Projekty – Modernizace zast.BUS)

Projekt revitalizace/modernizace autobusových zastávek Aktualizace pasportu 1940 zastávek BUS, TRAM v LK Podzim 2016 – srpen 2017;

Smluvní zabezpečení dopravy Zkušenosti s veřejnými zakázkami VZ pro období 2014-24 2011: zahájení přípravy ZD 2012: změna ve vedení kraje (volby), jiná představa, úprava ZD 2013: zahájení zadávacího řízení 2014: napadení VZ, ÚOHS zablokoval zadavatele, JŘBU na přechodnou dobu 2015: řešení rozkladu LK proti zrušení ZD ze strany ÚOHS 2016: ÚOHS potvrdil správnost ZD (ale ta již nešla použít) VZ na přechodné období => „do šuplíku“ VZ pro období 2019-29 (2020-30 ?) x Vnitřní dopravce - ??

Smluvní zabezpečení dopravy Přechodné smlouvy / zadání v mimořádné situaci 2014: JŘBU na 2 roky (+ opce na 2* jeden rok) do doby řádného vysoutěžení dopravce 2016: Jablonecká výzva, boj za vyšší mzdy řidičů 2017: JŘBU 2 se zohledněním nové garantované výše mezd řidičů (protože „trh si neporadil”) V jedné oblasti JŘBU zrušeno => Příprava smluvního vztahu v mimořádné situace dle Z 194

Smluvní zabezpečení dopravy Vnitřní dopravce Je ještě veřejná doprava konkurenční trh? (zásah státu v oblasti mezd) Co mají vlastně dopravci soutěžit? Koho chrání ÚOHS? LK prověřuje založení vnitřního dopravce, resp. již existuje spol. Autobusy LK.

Propagace veřejné dopravy Webové stránky www.iidol.cz Facebook - @idollk Twitter IDOL zpravodaj – obcím, školám, dopravcům atd. Ostatní média Reportáže v regionální TV Rozhlas a el. verze regionálních deníků Organizace dopravy (vč. zvláštních linek, mimořádných spojů atp.) na kulturní a sportovní události

Děkuji za pozornost otto.pospisil@korid.cz www.korid.cz www.iidol.cz