PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název:
Advertisements

Přírodniny Víte, jak můžeme rozdělit přírodniny? Živé přírodniny Neživé přírodniny VzduchVodaPůda Nerosty a horniny Světlo a teplo ze Slunce Rostliny.
Vznik, kosmické objekty ve sluneční soustavě.  před 4,8 miliardami let společně se Sluncem  spojováním částeček hmoty  prachová zrna  krystalky zmrzlých.
ZEMĚPIS. - Slunce (1 hvězda) - 8 planet: - Merkur - Venuše - Země - Mars - Jupiter - Saturn - Uran - Neptun SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Cestujeme vesmírem Hra pro skupiny. Každá skupina si hází kostkou a podle toho, kolik hodí, vybere si cestu k vesmírnému tělesu. Pokud správně odpoví na.
VODA, VZDUCH - OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Hronková Pavlína Název : VY_52_INOVACE_11_Člověk.
VY_52_INOVACE_ČLAPŘ_12_JF
VLASTNOSTI LÁTEK Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: MŠ a ZŠ , Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Změny skupenství látky
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E – Př4 – potravní vazby
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Země ve vesmíru Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 9. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se vznikem a stavbou Země a jejím postavením ve Sluneční.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V. , Mnichovická 62
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Člověk a jeho svět 4. ročník
Po čem šlapeme AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Vesmír hvězdy = hvězdná soustava = Galaxie – tvar plochého disku.
Sluneční soustava 4. ročník/oktáva.
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_27_VESMÍR TÉMA:VESMÍR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
ČÍSLO PROJEKTU: OPVK AUTOR: Mgr. Jana Neugebauerová
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_15_ZEMĚPIS
Neživá příroda - voda Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy Autor Název Téma Číslo projektu Anotace Plavská škola
VY_52_INOVACE_31_ Slunce ČLOVĚK A JEHO SVĚT 5. ročník
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Různé podmínky života na Zemi
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je
Autor: Stejskalová Hana
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_158_Planety
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
ČÍSLO PROJEKTU: OPVK AUTOR: Mgr. Jana Neugebauerová
SLUNEČNÍ SOUSTAVA = planetární systém kolem Slunce.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Souhrnné opakování-VESMÍR
EU_32_sada 2_04_PV_Sluneční soustava_Duch
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_03_ZEMĚPIS
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Období: září – prosinec 2011
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Člověk a jeho svět 3. ročník
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Šárka Petříková Číslo
Neživá příroda - vzduch
VI. ročník ZŠ (praktická)
NEŽIVÁ PŘÍRODA Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu VY_12_INOVACE_01_32_Člověk a příroda.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Transkript prezentace:

PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_19_PRV_Riskuj_Neživá_příroda Téma Číslo projektu Anotace PRV 3 – Neživá příroda CZ.1.07/1.4.00/21.1135 Žáci opakují základní pojmy a znalosti z tématu Neživá příroda. Rozvoj logického a tvořivého myšlení. Práce ve skupinách.

Riskuj Neživá příroda Upozornění – v oknech s otázkami klikněte Žáci si vyberou kliknutím na jablko nebo hrušku otázku, kterou zodpoví. Správná odpověď se objeví po kliknutí na zadání, zároveň se automaticky objeví už bez klikání obrázky, nad kterými lze diskutovat. Návrat zpět je kliknutím na šipku. Upozornění – v oknech s otázkami klikněte skutečně jen na zadání a potom na šipku, ne víckrát! Práce ve skupinách, vedoucí skupiny si zároveň zapisuje počet získaných bodů. Neživá příroda

10 20 20 10 40 30 30 40 60 60 50 50

Z jakých přírodnin získáváme mléko? kráva koza ovce… 10

Mezi jaké látky patří vzduch? plyn 20

V jaké vrstvě půdy nalezneme žížalu? v povrchové vrstvě půdy 30

Vyjmenuj aspoň tři lidské výtvory. most silnice dům továrna… 40

Jaká známe skupenství látek (druhy látek)? pevné látky kapaliny plyny 50

Při kolika stupních se voda mění na led? při teplotě 0°C 60

Protože se Země otáčí kolem své osy. Proč se střídá na Zemi noc a den? 10

Jaký plyn je pro člověka nejdůležitější? vzduch 20

Co je bod varu? Teplota, při které vře voda = 100°C. 30

Co je jediným přirozeným zdrojem kyslíku na Zemi? zelené rostliny 40

Vyjmenujte alespoň 5 planet naší Sluneční soustavy. Merkur Venuše Země Mars Jupiter Saturn Uran Neptun 50

Co jsou neživé přírodniny? Vyjmenuj aspoň čtyři. vzduch voda půda nerosty a horniny světlo a teplo (ze Slunce) 60

Zdroje Informace: Učebnice: ŠTIKOVÁ, Věra. Prvouka 3. Brno: Nová škola, s.r.o, 2011, ISBN 978-80-7289-256-3 Obrázky: www.office.microsoft.com