Slabiky lu, le, li, lo, lá, lí Metodický komentář: Žáci přečtou souhlásku „L“ a následně i samohlásky ve sloupečku. Kliknutím jedna samohláska připluje k souhlásce „L“ – vznikne slabika. Žáci říkají slova, která začínají na danou slabiku. Nakonec otázka: „Jaký obrázek se asi objeví? Zkuste hádat.“ Pokud se objeví obrázek, který žáci hádali, zatleskáme jim. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785 financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).
K „l“ připluje samohláska. Hádej, jaký obrázek se objeví?
.
Zdroje Všechny uvedené odkazy [cit. 2011-10-16]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: < http://www.clker.com/clipart-2195.html > < http://www.clker.com/clipart-shovel-1.html > < http://www.clker.com/clipart-wooden-bridge1.html> < http://www.clker.com/clipart-cartoon-golden-lion-1.html > <http://www.clker.com/clipart-16005.html> TOUBIB. Linde.jpg [cit. 2011-12-05]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Linde.jpg>.