SAMMER SCHOOL OF PATTERNING 2017

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jištění kvality technologických procesů
Advertisements

Projekt FRVŠ 2636/2009/G1 Řešitel: Ing. Martin Madaj
CZ.1.07/2.3.00/ Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující evropskou vědecko-výzkumnou kariéru Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
Příprava RIS LK – OS 1 Připomínkování a rozpracování první priority odbornou skupinou č.1.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Vnitřní oponentní řízení rozvojových projektů ZČU za rok 2011 INKLUZE-11: Systém podpory znevýhodněných studentů: Podpora integrace zdravotně handicapovaných.
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Zvýšení vědeckovýzkumného potenciálu pracovníků a studentů technických vysokých škol v oblasti dopravy a nových dopravních technologií Registrační číslo:
, 3. sněm RVŠ Výzkum a vývoj na vysokých školách, problematika a hodnocení specifického výzkumu Zpracovali: doc. B. Tremlová, doc. F. Ježek,
, 2. sněm RVŠ Závěry ankety k novele zákona č. 130/2002 Sb. Zpracovali : B. Tremlová a F. Ježek.
Sněm Rady vysokých škol1 Informace o financování vysokých škol v roce 2007.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc. VŠB-TU Ostrava.
Katedra konstruování strojů Fakulta strojní prof. Ing. Stanislav Hosnedl, CSc. Podklady ke cvičení 1 Plzeň, 2015 Tato prezentace je spolufinancována Evropským.
Katedra konstruování strojů Fakulta strojní prof. Ing. Stanislav Hosnedl, CSc. Podklady ke cvičení 1 Plzeň, 2015 Tato prezentace je spolufinancována Evropským.
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
Hodnocení výsledků ukončených programů VaVaI Ing. Blanka Černá, CSc., Národní agentura pro zemědělský výzkum Ing. Jan Budský Oddělení výzkumu Odbor výzkumu,
PRAKTICKÉ PŘÍKLADY ÚSPĚŠNÝCH INOVAČNÍCH PROJEKTŮ
1 Centralizovaný rozvojový program 2017 a Institucionální program Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 529/5, Praha.
Workshop na téma „Realizace politiky přípravy na stárnutí” Pořádaný v rámci projektu „Podpora sociálního začleňování na místní a regionální úrovni“ (reg.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 10. dubna 2013 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Návrh rozpočtu kapitoly 335 – MZ ČR na rok Obecný úvod  Návrh státního rozpočtu na rok 2013 kapitoly 335 – Ministerstvo zdravotnictví je předkládán.
Návrh rozpočtu kapitoly 335 – MZ ČR na rok 2015
Návrh rozpočtu kapitoly 335 – MZ ČR na rok 2017
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Ing. Jaromír Gajdáček, Ph.D., MBA
NPU I - Průběžné hodnocení 2017:
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Zpracoval: Martin Bílek
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU ZÁKLADNÍ POŽADAVKY A DOPORUČENÍ
Inovované podklady ke cvičením ze ZK1
Analýza a optimalizace tuhosti příruby osnovního válu
Zpracoval: Martin Bílek
doc. PhDr. Soňa Jandová, Ph.D. /
Závěrečná zpráva o průběhu řešení projektu
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017 Začleňování studentů do mezinárodních studijních skupin Pavla Těšinová.
Vladimír Bajzík / 11. ledna 2018
Institucionální rozvojový plán TUL 2017
SVOČ Podpora talentovaných studentů na TUL
Užití UV kamery pro průmyslové a medicínské aplikace
Institucionální plán Zařazení projektu: 2 – Diverzifikace a dostupnost Zajištění poradenských služeb a služeb pro podporu rovných příležitostí.
„Inovace a propojení výuky stavebních materiálů a hmot “
GaP a správa úvazků.
IP Alena Kopáčková (DFP)
Prioritní cíl 3: Internacionalizace
NESAT XIII (North European Symposium for Archaeological Textiles)
IRP 2017 (Internacionalizace) Výměnná laboratorní praktika FM TUL/HSZG
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017
Mgr. Martin Krause, DiS. Mgr. Marie Froňková
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 4: Relevance
Institucionální program
Zapojení odborníka z Univerzity v St
Podpora pedagogické praxe u předmětů odborné praxe studentů FZS TUL
Příprava double degree programu Business Administration
Klíčové aktivity projektu
Místní rozpočtové jednotky
Workshop na téma „Realizace politiky přípravy na stárnutí”
PROCES INVESTIC NĚKTERÉ ASPEKTY U VEŘEJNÉ SPRÁVY.
Transkript prezentace:

SAMMER SCHOOL OF PATTERNING 2017 Název projektu: Mezinárodní letní škola vzorování textilií 2017 SAMMER SCHOOL OF PATTERNING 2017 Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017 Prioritní cíl: Zajišťování kvality – vnitřní soutěž Řešitel/koordinátor: Ing. Brigita Kolčavová Sirková, Ph.D., FT TUL

Anotace projektu Navrhovaný projekt je zaměřen na podporu mezinárodní letní školy vzorování textilií. Základní náplní letní školy je práce s konstrukcí, 2D a 3D strukturou textilií nejenom pro oděvní, ale i technické aplikace. Cíl projektu Cílem projektu je podpora mezinárodní letní školy, kde základem je realizace vlastních myšlenek a nápadů v realizaci plošných 2D a 3D textilií. Základní náplní letní školy je práce s konstrukcí textilií, 2D a 3D strukturou textilií nejenom pro oděvní, ale i technické aplikace. Nepřímo dojde k podpoře vědeckých týmu, kterým formou společného setkání a práce je umožněno prezentovat své myšlenky, výsledky a poznatky. Pořádáním letních setkání - školy dochází k upevnění významného postavení univerzity v oblasti výzkumu a vývoje zaměřeného na textil na mezinárodní úrovni. Zdůvodnění projektu Mezinárodní letní škola pořádaná na půdě univerzity umožňující prezentovat vědecké poznatky a výsledky různým vědeckým týmům pracujících v oblasti přípravy, tvorby a výroby textilií. Řešitel Ing. Brigita Kolčavová Sirková, Ph.D. Spoluřešitel Ing. Iva Mertová, Ing. Moučková, Ph.D., Ing. Ondřej Louda, Ing. Irena Lenfeldová, Ph.D., Ing. Karol Ježík, Ing. Petra Jirásková, Ing. Alena Frydrychová, doc. Maroš Tunák. IP 2017 | 11.1.2018

Plnění stanovených cílových kontrolovatelných výstupů Stanovené kontrolovatelné ukazatele Cílové kontrolovatelné ukazatele - plnění Absolventi letní školy Závěrečné práce absolventů letní školy Realizace katalogu letní školy. Závěrečné práce absolventů letní školy (výběr) IP 2017 | 11.1.2018

Řešení projektu:   V rámci letní školy byly řešeny dvě hlavní technologie určené k výrobě plošné textilie. Jedná se o technologie tkaní a pletení. Spojovacím prvkem a součástí těchto technologií je definice vstupního délkového vlákenného útvaru. Z důvodu nutnosti a potřeby znalosti parametrů délkových materiálů je součástí letní školy stručné obeznámení se s výrobou nití obecně. Po dobu dvou týdnu mají účastnící letní školy vzorování možnost diskutovat o problematice vstupních délkových útvarů - materiálů, konstrukcí a navrhování struktur tkaniny a pleteniny. Jsou seznamováni jak s obecnými průmyslovými postupy výroby v technologii tkaní a pletení, tak i definicí základních parametrů strojů potřebných pro návrh konstrukce textilií. Je jim umožněna práce na zařízení průmyslového charakteru v technologických laboratořích Katedry technologií a struktur FT TUL. V sekci pletení je náplň zaměřena na práci se samotným materiálem, tvorbu konstrukcí, návrhu struktur a rozboru možnosti zařízení v zátažném pletení. V sekci tkaní je náplň zaměřena na zpracování konkrétního zadání, definice základních kroků od první myšlenky (ideje), nákresu vzoru, práce se vstupním motivem, tvorby kompozice finálního vzhledu tkaniny, práce s materiálem, stanovení parametrů strojního zařízení potřebného k výrobě, návrhu konstrukce a struktury tkaniny až po samotnou realizaci tkaniny na tkacím stroji. Účastníci letní školy zpracovali zadání realizace žakárské tkaniny ve dvou vazebních technikách. V konkrétním případě se jedná o techniku jednoduchých a víceútkových tkanin. Jedním z výstupů letní školy byla brožura. Cílem brožury je dokumentace - zpracování jednotlivých kroků konkrétní aplikace textilií od prvotní myšlenky, skici, přes kompozici, návrh struktury a materiálu až po samotnou výrobu prvního prototypového vzorku vazebně a barevně specifikované textilie. IP 2017 | 11.1.2018

V průběhu letní školy jim byla vštěpovaná základní potřeba definovat to, co chtějí vlastně vyrobit. Bez zodpovězení otázek: Co vlastně chci dělat? Jaký výrobek chci vyrobit? Pro jakou aplikaci chci výrobek použít? nelze efektivně a smysluplně pracovat. IP 2017 | 11.1.2018

IP 2017 | 11.1.2018

Specifikace čerpání finančního příspěvku na řešení projektu   Přidělený příspěvek na řešení projektu (v Kč) Čerpání příspěvku (v Kč) 1. Kapitálové finanční prostředky celkem 1.1 Dlouhodobý nehmotný majetek (SW, licence) 1.2 Samostatné věci movité (stroje, zařízení) 1.3 Stavební úpravy 2. Běžné finanční prostředky celkem 2.1 Mzdy (včetně pohyblivých složek) 20.000,- 13.903,- 2.2 Dohody konané mimo pracovní poměr 2.3 Odvody pojistného na veřejné zdravotní pojištění a pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a příděly do sociálního fondu 6.800,- 4.727,- 2.4 Materiální náklady 28.200,- 38.220,- 2.5 Služby 80.000,- 78.149,- Ostatní náklady (vložné, kurzové změny, apod.) 2.6 Cestovní náhrady 2.7 Stipendia 3. Celkem běžné a kapitálové finanční prostředky 135.000,- IP 2017 | 11.1.2018

Děkuji za pozornost. brigita.kolcavova@tul.cz IP 2017 | 11.1.2018