Marketing vtipně 1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
Peníze.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Propagace a reklama na facebooku
Prezentace jde automaticky, prosím, pusť repro 
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Marketingová komunikace v kultuře
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
V Bibli je napsán příběh, kdy Ježíš šel na horu se svými učedníky, aby jim vysvětlil některé velmi důležité věci. Toto je velmi volná parafráze toho,
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Pan X říká příteli panu Y: „Mám tři dcery. Když vynásobím jejich věk dostanu číslo 72, když sečtu jejich věk dostanu číslo stejné, jako má dům před kterým.
Představujeme službu Samepage
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Komunikace a stimulování prodeje
Všem mým přátelům: JSEM VDĚČNÝ....
Helpdesk: Jaký máte počítač? Zákaznice: Bílý.... Halo tady je Claudia Hofhuberová. Nemohu dostat z počítače disketu... Helpdesk: Stiskla jste tlačítko.
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Marketingový mix Petra Krajníková.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
1 IRDA: Chování zákazníků v digitálním věku. Robert Němec RobertNemec.com, s, r. o.
CHYTRÉ ŽENY POSUN KLIKNUTÍ MYŠÍ.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Nebezpečí na internetu
Michaljaník Marketing na internetu & poradenství Jeden měsíc skutečné propagace e-shopu
Marketing ? Marketing!. Jaroslava Štěrbová Marketing je procesem … plánování a naplňování koncepce, oceňování, propagace a distribuce myšlenek,
Autorka: Veronika Prouzová
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Příprava veletrhu z pohledu organizátora Ing. Miloň Mlčák Veletrhy Brno, a.s. ředitel projektů GO a REGIONTOUR, MOBITEX, PRODÍTĚ a RYBAŘENÍ Veletrhy a.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Vyhledávání na internetu, SEO
Kdybych věděl, že je to naposledy, co Tě vidím spát, lépe bych Tě přikryl a prosil bych Boha, aby ochránil Tvou duši.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Příběh pro všechny tvrdě pracující
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Dobrý den, děti, jsem skřítek Lesánek. Zde bydlím. Starám se o lesní zvířata a mám velkou radost, když se jim dobře daří. Ale často jsem smutný. To když.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Tribuna českého obchodu TZB
Všem mým přátelům: JSEM VDĚČNÝ....
Všem mým přátelům: JSEM VDĚČNÝ....
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
PřIjímací řízení na GJŠ
Helpdesk: Jaký máte počítač? Zákaznice: Bílý...
Helpdesk: Jaký máte počítač? Zákaznice: Bílý...
Helpdesk: Jaký máte počítač? Zákaznice: Bílý...
Prezentace jde automaticky, prosím, pusť repro 
autorská čertovská pohádka
Helpdesk: Jaký máte počítač? Zákaznice: Bílý...
Kdybych věděl, že je to naposledy, co Tě vidím spát, lépe bych Tě přikryl a prosil bych Boha, aby ochránil Tvou duši.
Bylo nebylo ... Před dlouhou, dlouhou dobou existoval ostrov, na kterém žily všechny pocity člověka: dobrá nálada, smutek, vědění … a kromě ostatních různých.
Prezentace jde automaticky, prosím, pusť repro 
Transkript prezentace:

MARKETING VTIPNĚ

NEVÍTE, CO ZNAMENAJÍ ZÁKLADNÍ MARKETINGOVÉ POJMY? TENTO ČLÁNEK VÁM VYSVĚTLÍ MARKETING NA PŘÍKLADU SEZNAMOVÁNÍ. OD TÉTO CHVÍLE BUDETE VĚDĚT, CO JE TO REKLAMA A CO PUBLIC RELATIONS.

DIRECT MARKETING UVIDÍTE NA VEČÍRKU NÁDHERNOU DÍVKU. JDETE K NÍ A ŘEKNETE: „JSEM PERFEKTNÍ V POSTELI.“ TO JE DIRECT MARKETING

REKLAMA JSTE NA VEČÍRKU S PARTOU PŘÁTEL A UVIDÍTE SEXY DÍVKU. JEDEN Z VAŠICH PŘÁTEL K NÍ PŮJDE, UKÁŽE NA VÁS A ŘEKNE: „ON JE PERFEKTNÍ V POSTELI.“ TOMU SE ŘÍKÁ REKLAMA

TELEMARKETING NA VEČÍRKU SPATŘÍTE KRÁSNOU DÍVKU. JDETE K NÍ A VYŽÁDÁTE SI JEJÍ TELEFONNÍ ČÍSLO. DRUHÝ DEN NA TO ČÍSLO ZAVOLÁTE A ŘEKNETE: „JSEM PERFEKTNÍ V POSTELI.“ TO JE TELEMARKETING

PUBLIC RELATIONS NA VEČÍRKU ZAHLÉDNETE FANTASTICKOU DÍVKU. JDETE K NÍ A NABÍDNETE JÍ DRINK. PŘITOM JÍ UPRAVÍTE ŠATY A LEHCE ZAVADÍTE O ŇADRO. TO JSOU PUBLIC RELATIONS.

BRANDING UVIDÍTE NA VEČÍRKU NÁDHERNOU DÍVKU. PŘIJDE K VÁM A ŘEKNE :„ SLYŠELA JSEM, ŽE JSTE PERFEKTNÍ V POSTELI.“ TOMU SE ŘÍKÁ BRANDING

OBCHODNÍ ODDĚLENÍ NA VEČÍRKU POZNÁTE VELICE POHLEDNOU DÍVKU. JDETE K NÍ A UMLUVÍTE JI, ABY ODEŠLA S VAŠÍM PŘÍTELEM. TO JE ČINNOST OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ.

TECHNICKÁ PODPORA PRODEJE VÁŠ PŘÍTEL JI NEDOKÁŽE USPOKOJIT A ZAVOLÁ VÁS NA POMOC. TO SE NAZÝVÁ TECHNICKÁ PODPORA PRODEJE

SPAM JEDETE NA VEČÍREK A CESTOU SI UVĚDOMÍTE VE VŠECH DOMECH V ULICI BYDLÍ JISTĚ KRÁSNÉ DÍVKY. STOUPNETE SI DO PROSTŘEDKU ULICE A KŘIČÍTE: „JSEM PERFEKTNÍ V POSTELI.“ TOMU SE ŘÍKÁ SPAM

PLACENÉ KAMPANĚ VE VYHLEDÁVAČÍCH ATRAKTIVNÍ DÍVKA CÍLENĚ VYHLEDÁVÁ NA SEZNAMCE. NA PRVNÍCH MÍSTECH SE JÍ OBJEVUJÍ PLACENÉ („TOPOVANÉ“) INZERÁTY SOLVENTNÍCH PODNIKATELŮ A MANAŽERŮ. TO SE OZNAČUJE JAKO PLACENÉ KAMPANĚ VE VYHLEDÁVAČÍCH

SEO ZNUDĚNÁ OŠKLIVÁ HOLKA BROUZDÁ PO INTERNETU. NÁHODOU OBJEVÍ BLOG ZNUDĚNÉHO OŠKLIVÉHO BLOGERA. TOMU SE ŘÍKÁ SEO (SEARCHING ENGINE OPTIMAZITION)SEO CÍLEM JE PŘIVÉST NA VÁŠ WEB RELEVANTNÍ NÁVŠTĚVNÍKY, KTEŘÍ NÁSLEDNĚ PROVEDOU AKCI, KVŮLI KTERÉ JE WEB VYTVOŘEN.