BRUSNICKÝ, DEJVICKÝ A BUBENEČSKÝ TUNEL ROK ZKUŠEBNÍHO PROVOZU Petr Dolínek, náměstek primátorky hl. m. Prahy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
RWEStrana 1 Zemní plyn v dopravě - řešení pro čistá města Staňte se jedničkou v CNG společně s námi OSA – SDP ČR , Monínec 9/22/2016.
Advertisements

Poměrní ukazatelé Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Generální dodavatel technologií pro tunelový komplex Blanka 1 Ing. Ladislav Balšán ČKD PRAHA DIZ, a.s. vedoucí komplexních zkoušek TKB.
Vyhodnocení chodu NO x na dvou stanovištích měřící sítě v Brně za období Vedoucí práce: Ing. Jan Svoboda, CSc. Vypracoval: Miloš Veselý.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany - Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Pražská integrovaná doprava Preference provozu veřejné hromadné dopravy 01/2016.
Koncept úhrad v roce Výběr pojistného od roku 2012 Výběr pojistného za zaměstnance a osvč (2015  2016) + 7,4 mld. Kč Platba státu za státní pojištěnce.
Ekonomika organizací Pracovní výkon a jeho odměňování.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 11Číslo.
Prodej sexuálních služeb na ulici v interakci s prací policie a strážníků PhDr. Jiří Frýbert.
Cestovní náklady podnikatele a zaměstnance. Paušální cestovní výdaje  Podnikatel si může do nákladů započítat paušální odpočet 5000 Kč/měs. na jedno.
Příjezd k místu dopravní nehody a ustavení vozidel STČ 08/IZS.
Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Tisková konference primátora hl. m. Prahy Pavla Béma a 1. náměstka primátora.
Oprava místních komunikací v Mohelnici, ulice Medkova, Hálkova Máchova.
Prázdniny Prázdniny dopravní nehodovost 2011, Prázdniny 2012 Policie České republiky porovnánív % počet.
Činnost služby dopravní policie v roce 2009 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 15. ledna 2010.
Činnost služby dopravní policie v roce 2011 v dohledu nad silničním provozem plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 12. ledna 2012.
ÚSPORY MINISTERSTVA VNITRA, POLICIE ČR A HASIČSKÉHO ZÁCHRANNÉHO SBORU ČR V ROCE 2011 Ministr vnitra Radek JOHN.
Dopravní modely v SUMP Jitka Ondráčková
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
TISKOVÁ KONFERENCE Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Činnost služby dopravní policie za I. až III. čtvrtletí roku 2010 plk
Financování dopravní infrastruktury v období
Odborné učiliště Chroustovice
Nové linkové vedení MHD ve Zlíně s využitím parciálních trolejbusů
Vývoj dopravní nehodovosti za rok 2016
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU
Pracovní porada Pracovní list.
Nehodovost na okrese ZNOJMO
Pracovní porada Pracovní list.
Kde vzít na platy lékařů?
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Snídaně starostů , Jedlí
Financování přímých NIV
Roční seminář pro vodoprávní úřady
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Vážení rodiče, přiblížil se termín plaveckého výcviku dětí naší
Systémy řízení silniční dopravy
Vykazování postupu nebo stavu
Tisem v Pražské integrované dopravě
Přijímací řízení na osmiletá gymnázia 2017/2018
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Policie České republiky Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje odbor služby dopravní policie plk. Ing. Jindřich Rybka BA. Statistika nehodovosti.
VÝVOJ DOPRAVNĚ BEZPEČNOSTNÍ SITUACE NA ÚZEMÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE OD –
Omezení silniční dopravy na silnici III. třídy č
Prázdniny 2011 Policie České republiky
Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje Odbor služby dopravní policie.
Návykové látky v silničním provozu ( novela zákona 361/2000 Sb. ,) plk
Bilanční tisková konference OSDP
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Svaz měst a obcí RNDr. Ivo Šanc Stakeholder Meeting, Praha,
Ministerstvo financí ČR červen 2011
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
2. fáze výcviku řidičů.
Dopravní nehodovost ve Zlínském kraji za rok 2016
Diagnostika brzd.
Statistika nehodovosti na území hl. m. Prahy v roce 2014
Významné stavby SŽDC v regionu Střední a východní Moravy
Celostátní sčítání dopravy 2020 a technologický potenciál pro CSD 2025
Prevence v období adventu
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Velikonoce plk. Ing. Tomáš LERCH.
Systém odměňování výkonu
Elektronická aukce směnek možnost rozšíření E-ZAKu
dopravní infrastruktury
Komunitní navigace Waze
Odbor dopravy - Bc. Petr Fehér
Transkript prezentace:

BRUSNICKÝ, DEJVICKÝ A BUBENEČSKÝ TUNEL ROK ZKUŠEBNÍHO PROVOZU Petr Dolínek, náměstek primátorky hl. m. Prahy

TUNELOVÝ KOMPLEX BLANKA DOPRAVA V TUNELU

TUNELOVÝ KOMPLEX BLANKA Základní data K 31. 8. 2016  Počet dní zkušebního provozu 348 Počet vozidel, která použila tunely 28,6 mil. (k 19. 9. 2016 předpoklad 30,1 mil. Kč) První milion vozidel 3. 10. 2015 Prvních 10 mil. vozidel 28. 1. 2016 Prvních 20 mil. vozidel 25. 5. 2016 Maximální denní intenzita 94,5 tis. (Brusnický tunel 12. 7. 2016) Minimální denní intenzita 21 tis. (Bubenečský tunel 1.1.2016) Dopravní nehody se zraněním 4 (1. 10. 2015, 1. 11. 2015, 4. 3. a 2. 8. 2016) Zastavení vozidla pro poruchu 333 Překračování max. povolené rychlosti cca 2400 vozidel / měsíc (překračování maximální povolené rychlosti je řešeno v přestupkovém řízení) 17.9.2018 TUNELOVÝ KOMPLEX BLANKA

TUNELOVÝ KOMPLEX BLANKA DOPRAVA NA POVRCHU

TUNELOVÝ KOMPLEX BLANKA 17.9.2018 TUNELOVÝ KOMPLEX BLANKA

CELOSPOLEČENSKÉ PŘÍNOSY TUNELOVÝ KOMPLEX BLANKA CELOSPOLEČENSKÉ PŘÍNOSY Snaha získat na část technologického vybavení cca 1,3 mld. Kč v rámci OPD 1.

Celospolečenské přínosy POUZE SROVNÁNÍ TRASY PRAHA 8 – PRAHA 5 PŘED A PO UVEDENÍ STAVBY DO ZKUŠEBNÍHO PROVOZU 30,1 mil. vozidel v tunelu místo na povrchových komunikacích. Nejméně 290 let za rok ušetřili celkem řidiči po roce provozu. Až 44 hodin ušetřil za rok každý, kdo tunel používá 2x denně. Až o 15 % méně imisí NO2 v ulici V Holešovičkách. Úspora až 7 200 l pohonných hmot denně. Až 10x snížení ztrát v případě nehodovosti (povrch x trasa v tunelu). Úspora 7,24 t NOX / rok oproti stavu před zprovozněním TKB. Úspora 15,1 t CO / rok oproti stavu před zprovozněním TKB. Cca 1.000.000 Kč / den v rámci celospolečenských přínosů (úspora PHM, úspora času, snížení nehodovosti, snížení imisí). 17.9.2018 TUNELOVÝ KOMPLEX BLANKA

Závěrečné shrnutí Zkušenosti z dosavadního období zkušebního provozu prokazují, že dílo je po stavební i technologické stránce navrženo a provedeno řádně, nebyly zaznamenány žádné významnější komplikace, byly potvrzeny předpoklady projektu. Zprovoznění TKB nemělo za následek zvýšení celkového objemu automobilové dopravy v Praze, neboť dopravní výkony (ujeté vozokilometry) na celé pražské komunikační síti zůstaly prakticky beze změny. Přesměrováním části cest do souvislé tunelové trasy Mrázovka – Strahovský tunel – TKB se významně snížil počet vozidel vjíždějících do širší oblasti centra, kde podle sčítání na centrálním kordonu poklesl počet vjíždějících vozidel o 13 000 za den, tj. o 4,5 % méně ve srovnání s předcházejícím rokem. K nárůstu provozu došlo i v navazujících sběrných komunikacích: na ulicích Patočkova, V Holešovičkách a Povltavská – komplikace v dopravě se řeší. Naopak výrazněji se snížil provoz na ulicích, odkud se část dopravy přesunula do tunelu: na ulicích Milady Horákové, Veletržní, Chotkova, nábřeží Kapitána Jaroše, Argentinská, na průjezdu Malou Stranou, Hlávkově mostu, na Wilsonově u Hlavního nádraží. Podrobné vyhodnocení celého roku zkušebního provozu bude provedeno v průběhu 4. čtvrtletí 2016.

DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST