AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra riskuj pro opakování znalostí.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_27_ LIDSKÉ TĚLO TÉMA:
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Chrání vnitřní orgány (plíce, srdce, mozek) Umožňuje pohyb
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Opakování - člověk VY_3/2_INOVACE_115_Opakování – člověk1
SAVCI Savci mají kostru. Řadíme je mezi obratlovce.
VY_32_INOVACE_36_ Prvouka 3.ročník Naše tělo / části těla/
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČLOVĚK
ČLOVĚK STAVBA TĚLA.
Kostra.
Části lidského těla Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY, KOSTRA A SVALY
VY_52_INOVACE_PŘ Lidské tělo,test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
Název školy:Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dagmar Sachsová Název:VY_32_INOVACE_170 _NAŠE_TĚLO Téma:Vnitřní orgány Číslo projektu:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vnitřní a vnější stavba těl savců
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Prvouka – 2.ročník „Člověk – Naše tělo“
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková CO MÁME SPOLEČNÉHO???
Člověk. Etapy lidského života Kostra a svaly Orgánové soustavy Zdraví
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_19_ŽIVÁ _LIDSKÉ TĚLO SOUTĚŽ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_11 _Moje rodina TÉMA:
VY_32_INOVACE_Mat_III_18 Lidské tělo (procvičování měkkých a tvrdých skupin a párových souhlásek) Název projektu: OP VK Registrační číslo:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Petra Hejlová ČísloVY_32_Inovace_3356 NázevLidské tělo Téma hodinyLidské tělo PředmětPřírodověda.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
Znáš se? Hráč nebo skupina si vyberou oblast a odpoví na otázku. Za správnou odpověď si body připočítají, pokud odpoví špatně, mají šanci další. Vyhrává.
Kosterní soustava Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_1_Kosterní soustava Téma: Přírodověda.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_12_INOVACE_20_Vnitřní ústrojí Téma:
Člověk Korunování krále v Edinburgu ve Skotsku. Homo sapiens - člověk moudrý pohybuje se vzpřímeně dorozumívá se řečí charakteristická je rozumová inteligence.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ AUTOR: Mgr. Helena Špinarová NÁZEV: VY_52_INOVACE_25 II Pohybová soustava TEMA: Člověk a jeho svět - Přírodověda.
Lidské tělo - kostra.
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_ZELENINA
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Lidské tělo
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_01_KOSTRA TÉMA: KOSTRA
Lidské tělo.
Znaky života člověka Průběh lidského života
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_ Ovocné stromy
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_5.ročník_ 01_Soustava opěrná a pohybová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
Hlavní části těla: hlava krk trup horní končetiny dolní končetiny
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
STAVBA TĚLA ČLOVĚKA VY_32_INOVACE_08
LIDSKÝ ORGANISMUS STAVBA TĚLA.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_ČLOVĚK - ČÁSTI TĚLA
ČLOVĚK A JEHO VNITŘNÍ ÚSTROJÍ
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_07_LIDSKY_ORGANISMUS_KOSTRA
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Prvouka – části lidského těla a kostra
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO PODPORA PRO VÝUKU
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Kostra člověka.
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO TÉMA: Člověk a jeho svět, 2. ročník, ČLOVĚK, naše tělo Datum tvorby: 13. listopadu 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3424

ANOTACE Digitální učební materiál NAŠE TĚLO navazuje na výklad učitele a práci s učebnicí. Obsahuje různé typy úkolů na procvičení probrané látky. Vzhledem k obtížnější nové látce je zde vhodnější práce učitele se žáky přímo na interaktivní tabuli než samostatná práce žáků na PC. Žáci pracují při spuštěné prezentaci a používají klik, přetažení popř. další jednoduché pracovní úkony na IT. Snímky 4, 6, 13, 15 a 17 jsou určeny k samostatné práci žáků na PC stanovištích. Při prezentaci jsou skryté.

Člověk – naše tělo

N A Š E T Ě L O Co nepatří do řady? Klikni na část těla a řekni proč? BRADA ČELO ÚSTA KOTNÍK UCHO ? KOTNÍK KOTNÍK RAMENO LOKET KOLENO DLAŇ ZÁPĚSTÍ ? KOLENO STEHNO CHODIDLO TRUP PATA PRSTY ? TRUP KRK PRSA BŘICHO ZÁDA NÁRT ? NÁRT

K O S T R A – Je oporou našeho těla Je složena z mnoha kostí, 1 Je oporou našeho těla Je složena z mnoha kostí, malých i velkých. 2 Chrání vnitřní orgány. 3 4 Upevňují se na ní svaly. Ty nám umožňují pohyb. Dokážeš správně rozmístit tyto části kostry: 5 a) KOSTRA DOLNÍ KONČETINY b) PÁNEV c) LEBKA e) KOSTRA HORNÍ KONČETINY d) ŽEBRA

SRDCE S R C E D VNITŘNÍ ORGÁNY – jsou ukryty uvnitř těla - SLOŽ SPRÁVNÉ NÁZVY TĚLNÍCH ORGÁNŮ Toto je nejvzácnější orgán, umožňuje rozvádět krev po celém těle. Je to : SRDCE S R C E D

PLÍCE Jsou to : C P L E Í Tento orgán slouží k dýchání- Přivádí do těla kyslík a odvádí oxid uhličitý. Jsou to : PLÍCE C P L E Í

Je to : M O Z E K O K Z M E Toto je řídící centrum celého těla. Umožňuje nám myslet, učit se, mluvit, pracovat i pohybovat se Je to : O K Z M E M O Z E K

A tento orgán zpracovává potravu. Je to : A K Ž L U E D ŽALUDEK

CDPLÍCEBMMOZEKCFSRDCEDESTŘEVAEFJÁTRA Takhle vypadá naše tělo pod rentgenem. Poznáš některé orgány, které jsou uvnitř našeho těla? Najdeš je dole v řadě písmen SRDCE PLÍCE MOZEK JÁTRA STŘEVA Najdeš je v řadě písmen pod obrázky. Klikej na orgány a povídej. CDPLÍCEBMMOZEKCFSRDCEDESTŘEVAEFJÁTRA

SPOJ ČAROU OBRÁZEK SMYSLOVÉHO ÚSTROJÍ A NÁZEV SMYSLU SLUCH HMAT ZRAK CHUŤ ČICH

S M Y S L Y V I D Í M S L Y Š Í M C Í T Í M C H U Ť H M A T MÁM 2 ZDRAVÉ , TAK DOBŘE MÍDÍV …………………. . MÁM 2 ZDRAVÉ , TAK DOBŘE MÍŠYLS ……………….. . MÁM DOBRÝ , TAK VŠECHNO MÍTÍC ………………… . MÁM V PUSE , TAK MÁM DOBROU ŤUHC ..…………….. . MÁM DVĚ ZDRAVÉ , TAK MÁM DOBRÝ TAMH ………………. . S L Y Š Í M C Í T Í M C H U Ť H M A T Vylušti poslední slovo ve větě. Pak klikni na řádek za větou.

KTERÉ SMYSLY TI PŘIPOMÍNAJÍ TYTO VESELÉ OBLIČEJE ? klikej POVÍDEJ, CO TĚMITO SMYSLY MŮŽEŠ ZJISTIT.

KOLIK SMYSLŮ VIDÍŠ? Povídej a pak klikej.

Označ šipkou, kam patří v našem těle tyto orgány: PLÍCE NOS SRDCE ŽALUDEK

Zdroje: Obrázky dostupné na WWW: <http://office.microsoft.com>. Učebnice: PRVOUKA 2 Napsaly: PaedDr. Hana Mühlhauserová; PaedDr. Jaromíra Svobodová