Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Skladba vět - slovosled
Advertisements

Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu EU Peníze školám ZŠ Domažlice Číslo a název šablony.
studenti se seznamují se správnými tvary přivlastňovacích zájmen
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
Přivlastňovací zájmena
Označení DUM Fi- DUM Autor
Název materiálu: Předložky se 3. a 4. pádem
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Präpositionen Předložky. Auf – na ( vodorovné ploše ) der Tisch Auf Wo – kde 3. pád auf dem Tisch na stole auf einem Tisch na nějakém stole auf meinem.
Předložky se 3.a 4.pádem Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_460 Nj/6 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhMenschen und Häuser TémaZájmena.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A_11_zpusobove_sloveso_mussen Datum : Ročník.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.13_meine_woche Datum : Ročník : osmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.14_zapor_pods tatnych_jmen_kein Datum: Ročník:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
Dativ von Substantiven 3.pád podstatných jmen Proč se učit 3. pád ?  v německém jazyce se tvary členu mění s daným pádem 1.pád der (ein) die (eine)
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.10_co_si_oblekame Datum : Ročník : devátý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.16_mein_tiere Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.19_stupnovani_pridavnych_ jmen Datum : Ročník.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.12_souveti_souradne_spojka _deshalb Datum :
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
Slovesa s odlučitelnou předponou.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Předložky se 4. pádem VY_32_INOVACE_02-08 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.7.A.08_pridavne_jmeno_v_prisudku Datum : Ročník.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ7 – 6 – Wohin stellst du die Sachen? Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
WECHSELPRÄPOSITIONEN
Anotace: Německý jazyk pro 9. ročník Souvětí souřadné se spojkou
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
Digitální učební materiál
Němčina pro 9. třídu. Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.07_privlastnovaci_zajmena_jeho_jeji Datum :
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy : ZŠ Štětí, Ostrovní 300
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Vzdělávací oblast : jazyk a jazyková komunikace
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Němčina pro 8. třídu Anotace : Německý jazyk pro 8. ročník
Němčina pro 8. třídu. Předložky se 3. a 4. pádem
Němčina pro jazykové školy nově 1
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Němčina pro 9. třídu Rozkazovací způsob.
Používání předložek se 3. nebo 4. pádem
Deutsch mit Max II. Lektion 2
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník
Němčina pro 9. třídu Rozkazovací způsob.
Transkript prezentace:

Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_ 4_padem Datum : 9. 10. 2011 Ročník : osmý Vzdělávací oblast : Jazyk a jazyková komunikace Předmět : Německý jazyk Název: přivlast.zájmena po předložkách se 3.a4.p. Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník Přivlastňovací zájmena po předložkách se 3. a 4. pádem. Procvičení a upevnění znalostí o používání předložek a osobních zájmen.

Němčina pro 8. třídu. Pamatuj : Po předložkách se 3. a 4. pádem mají přívlastňovací zájmena stejnou koncovku, jako kdybychom místo přivlastňovacího zájmena použili člen.

Němčina pro 8. třídu. Porovnávej : Na stole Na mém stole Pod postelí Pod mojí postelí Auf dem Tisch Auf meinem Tisch Unter dem Bett Unter meinem Bett

Němčina pro 8. třídu Za domem Za naším domem V tašce V tvojí tašce Hinter dem Haus Hinter unserem Haus In der Tasche In deiner Tasche

Němčina pro 8. třídu Vyber správné tvary a napiš do sešitu.. V jeho sešitě Za naší zahradou V jeho autě Vedle jejího stolu In seinem, ihrer Heft Hinter euerer,unserem Garten In seinen, seinem Auto Neben ihren, ihrem Tisch

Němčina pro 8. třídu. Das ist Petr und das ist sein Hund. Zkus odpovědět na otázky : Wo ist Petr und wo ist der Hund? Ist Petr vor seinem Hund oder hinter seinem Hund? Wo sitzt die Katze? Das ist Petr. Wie ist sein Pulli? Und wie ist seine Katze?

Němčina pro 8. třídu. Das ist Martina und das ist ihre Katze. Wo sitzt Martina und wo sitzt ihre Katze? Wo steht ihr Computer? Was ist auf dem Bild noch ? Was macht Martina? Wie ist ihre Katze?

Němčina pro 8. třídu Popiš obrázek : Co je na stoje, co je nad stolem, co je na okně, kde je židle. Dokážeš napsat 5 vět bez chyby?

Němčina pro 8. třídu. Kannst du antworten ? Wer ist auf dem Bild? Was machen sie? Was ist auf dem Tisch?

Němčina pro 8. třídu. METODIKA. Hodina navazuje na znalosti žáků v používání členu určitého po předložkách se 3. a 4. pádem. Na několika příkladech vysvětlíme, co pravidlo na str. 2 znamená prakticky . Str. 3, 4. Pro ověření pochopení dáme žákům vybrat správné varianty – str. 5. Žáci si výrazy zapíší do sešitů. Odpovědi na otázky na str. 6 a 7 zpracovávají žáci samostatně. Připomeneme, aby používali správné tvary přivlastňovacích zájmen. Závěr hodiny věnujeme práci se slovníkem a komunikaci ve skupinách. Žáci mají za úkol ústně popsat, co vidí na str. 8 a 9. Pracují ve skupinách 4 – 5 žáků s možností používat slovník. Nejlepší skupinu a nejlepší překlady společně vyhodnotíme.

Němčina pro 8. třídu. Zdroje : Kliparty Office www.Office.Microsoft.com