Kvíz VZDUCH.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_12_Vzduch Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 12 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Změny skupenství látky TÉMATICKÝ CELEK:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_10 Název materiáluZákladní.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: prosinec 2011 AUTOR: Veronika Jakubcová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_Orientace v čase TÉMA.
VODA, VZDUCH - OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Atmosféra 6. ročník. Motivující otázky Co je to atmosféra plynný obal Země Význam atmosféry umožňuje život na Zemi Vrstvy atmosféry Troposféra – Stratosféra.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Hronková Pavlína Název : VY_52_INOVACE_11_Člověk.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_21_09_Z6_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Tomáš.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VZDUCH. Plynný obal Země se nazývá ATMOSFÉRA. Směs látek tvořících atmosféru je vzduch. SLOŽENÍ VZDUCHU: 21% kyslík 78% dusík 1% ostatní plyny (oxid uhličitý,
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
Název školy: Základní škola T. G
Základní škola Lednice Břeclavská 510
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_36_PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI - VZDUCH, PŮDA, TEPLO A SVĚTLO Autor: Mgr. Petra Kukuczková Předmět: Prvouka Třída: 3. ročník.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Změny skupenství látky
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 03_Soustava dýchací
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
atmosféra, složení vzduchu, dusík, kyslík
Vzduch VY_32_INOVACE_1A_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Radana Marelová
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Člověk a jeho svět 4. ročník
Po čem šlapeme AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Pohyb tělesa Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
VODÍK Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_17_26.
Hustota-výpočet objemu
Teplota – souhrnná cvičení II.
Teplo Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Neživá příroda - voda Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
AUTOR: Blanka Petlánová
Vzduch Autor: Mgr . Iveta Váňová VY_32_ INOVACE_45_Vzduch
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_CH.8A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_CH.8.A.06_VZDUCH Název: Vzduch.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o.p.s AUTOR: Bc. Vladimíra Benediktová NÁZEV: VY_32_INOVACE_206_FYZIKA_LÁTKY TÉMA: LÁTKY ČÍSLO PROJEKTU:
Autor: Lukáš Kokoška KVÍZ LIDSKÉ TĚLO HRÁT.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha-východ
Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor: PaedDr. Jan Havlík Název:
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
DUM II. / 13. smysly Bc. Zdeněk Klíma.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Země a život, vývoj života
Souhrnné opakování-VESMÍR
PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor
Hustota-výpočet objemu
9. Atmosféra Vzdušný obal Země
Kde najdu informaci o teplotě tání a varu různých látek?
VY_52_INOVACE_41_Hydrosféra-učební text
Molekulová fyzika Vlhkost.
Růst a vývoj člověka VY_32_INOVACE_07
Atomy a molekuly (Učebnice strana 38 – 39)
Člověk a jeho svět 3. ročník
Neživá příroda - vzduch
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
NEŽIVÁ PŘÍRODA Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu VY_12_INOVACE_01_32_Člověk a příroda.
VY_32_INOVACE_
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková TEMA: VY_32_INOVACE_15_Lidské tělo II.
Z čeho jsou složeny látky?
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
ATMOSFÉRA - vzdušný obal Země.
Stavba Země geosféry.
Voda, vzduch Vodík, kyslík.
VY_32_INOVACE_ZE6-06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Transkript prezentace:

Kvíz VZDUCH

VEZMĚTE SI TUŽKU A PAPÍR Vyzkoušejte, jak znáte základní informace o vzduchu. Čeká vás 11 otázek s možnostmi a-b-c. Jen jedna odpověď je správná. Na papír zaznamenávejte možnost, kterou považujete za správnou. Správná odpověď je ta, která zůstane u dané otázky po „odklikání“ jako poslední a zbarví se modře. Za každou správnou odpověď si dejte bod.

1. Jak se říká vzdušnému obalu Země? A) atmosféra B) mraky C) litosféra

2. Co hýbe vzduchem na Zemi? A) moře B) slunce C) bagry

3. Co s (největší pravděpodobností) dělá meteorolog? A) tvoří plány měst B) sleduje počasí na zemi C) pěstuje rosničky pro předvídání počasí

A) kilojouly (kJ) B) metry (m) C) stupně Celsia (ºC) 4. Jak se nazývají jednotky, v kterých se měří teplota (nejen) vzduchu? A) kilojouly (kJ) B) metry (m) C) stupně Celsia (ºC)

5. Co se děje s vodou, když dosáhne 100 ºC? A) vře a mění se v páru B) mění se v led C) nic se s ní neděje

6. Co se děje s vodou při 0 ºC? A) začíná se měnit v páru B) začíná se měnit v želatinu C) začíná se měnit v led

7. Kterého plynu je ve vzduchu nejvíce? A) kyslíku B) dusíku C) oxidu uhličitého

8. Který plyn ve vzduchu je pro člověka nejdůležitější? A) dusík B) kyslík C) oxid uhličitý

A) dusík B) vodní pára C) oxid uhličitý 9. Jak se nazývá složka vzduchu, ze které mohou vznikat mraky nebo mlha? A) dusík B) vodní pára C) oxid uhličitý

10. Co je nejvhodnějším doplněním věty: K tomu, aby vznikl oheň je třeba…… ? A) oxid uhličitý + zápalky + hořlavá látka B) dusík + zapalovač + trocha šikovnosti C) kyslík + hořlavá látka + zápalná teplota

11. Jaké je „tísňové“ číslo na hasiče? 150 155 C) 158

KOLIK MÁTE BODŮ? 11 EXCELENTNÍ VÝSLEDEK! 10 – 9 VÝBORNĚ! 8 – 6 DOBŘE! 5 – 3 ŠLO BY TO I LÉPE! 3 a méně – NEBUŤE SMUTNÍ – přečtěte si text v učebnici prvouky pro 3. ročník (nakl. fraus) na straně 42 – 47 a zkuste test znovu